خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢٠ المحرّم ١٤٤١ Friday, September 20, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
تغییر ساعت شروع مدارس و دانشگاه‌ها در اهواز
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان درنامه ای ساعت شروع فعالیت مهدکودک ها،مدارس،دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی راتشریح کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۳
تعویق تاریخ کنکور سراسری ۱۳۹۸ در دستور کار مجلس قرار گرفت
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به تقاضاهای رسیده درخصوص تعویق درتاریخ کنکورسراسری ۱۳۹۸،درمجلس شورای اسلامی این موضوع رادردستورکارقرارداده‌ایم.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۳۰
هشدار هواشناسی : برف در راه است ، سفر نکنید
سازمان هواشناسی کشورباصدور اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی درکشورواختلال درترددهای جاده‌ای به سبب کولاک برف ومه گرفتگی هشدارداده است.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۵
ویدئو/ صاحب فروشگاه دزد جوان را شرمنده کرد!
دزد به سینگ گفت: "من گرسنه ام. من برای خودم و برای برادرم که گرسنه است این اجناس را دزدیدم." سینگ که با شنیدن پاسخ مرد کاملاً شگفت‌زده شده بود، در پاسخ گفت: " تو نیاز به غذا داری؟ من به تو غذا خواهم خواهم داد. این مشکلی نیست."
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۱
هزار دختر کم سن در خراسان شمالی ازدواج کردند
مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اعلام کرد:یکهزار و ۵۴دختر ۱۰تا ۱۴ ساله،سال گذشته دراین استان به خانه بخت رفتند.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۴
وزش باد شدید در تهران طی فردا
مدیرواحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه هوای پایتخت درحال حاضردرشرایط پاک قرار دارد، گفت: طی برخی ساعات فردا (۳۱ فروردین) وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۱:۳۰
دستگیری «رضا یزدانی» در مغازه!
سامان احتشامی با انتشار این عکس نوشت: رضا یزدانی عزیز رو تو مغازه دستگیر کردم یه هو.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۵۰
«لیلا بلوکات» هم با دندانپزشکش عکس گرفت
لیلا بلوکات این عکس را منتشر کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۷
علی کریمی پرسپولیس را منفجر کرد! +عکس
 علی کریمی سورپرایزی بزرگ را به اردوی پرسپولیس داد.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۷
رقابت سلبریتی‌ها برای عکس گرفتن با بچه‌های جنوب
مثل اینکه برای گرفتن عکس با بچه‌های جنوب تو فضای مجازی رقابته.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۵
«خز بازی» جنجالی بازیگران!
استفاده از پوست حیوانات برای لباس‌ها همواره با انتقادات زیاد از سوی حامیان محیط زیست همراه بوده است. اما وقتی از طرف هنرمندان که خود بخش مهمی از فرهنگ هستند، این پوشش تبلیغ می‌شود، حساسیت‌های زیادی را به دنبال دارد.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۴۱
«ستاره اسکندری» در جشنواره جهانی فجر
ستاره اسکندری در جشنواره جهانی فجر را مشاهده می کنید...
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۵
امضای یادداشت تفاهم‌نامه همکاری‌های نظامی بین ایران و عمان
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان در پانزدهمین اجلاس همکاری‌های مشترک دو کشور، یادداشت تفاهم نامه همکاری‌های نظامی امضا کردند.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top