خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ الثلاثاء ٤ ربيع الأوّل ١٤٤٠ Tuesday, November 13, 2018
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد؛
پلیس فتا در تعقیب دلالان بازار سیاه بلیت
مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از پلیس فتا خواهش کردیم تا با سوءاستفاده‌کنندگان و کسانی که بازار سیاه به راه انداختند مقابله کند.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۶
روی محسن ربیع خواه حساب کنید+عکس
هافبک جنگنده و پرتلاش پرسپولیس بعد از تحمل نزدیک به شش ماه دوری از ترکیب این تیم، برابر نود ارومیه دقایقی به میدان رفت تا آمادگی‌اش سنجیده شود.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۱
عکس/ واکنش شجاعیان پس از بازگشت به تمرین استقلال
هافبک تکنیکی استقلال پس از بهبودی دوباره به تمرین تیمش بازگشت.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۸
لیست السد در مصاف با پرسپولیس اعلام شد
فهرست بازیکنان تیم فوتبال السد قطر برای بازی با پرسپولیس اعلام شد.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۴
دلیل دلخوری روی نیمکت تیم ملی/ سردار به جهانبخش: چرا نگذاشتی من گل بزنم؟!
بازی با بولیوی برای تیم ملی شاید بار فنی نداشت، اما پر از خبر و حاشیه بود، از نیمکت‌نشینی بازیکن دعوت نشده تا تصاویری که حالا از قهر و آشتی «سردار آزمون» و «علیرضا جهانبخش» روی نیمکت منتشر شده است.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۲
تهدید ترامپ، هزاران پناهجو را سرگردان کرد
هزاران پناهجو که عازم آمریکا بودند، در نوار مرزی جنوب مکزیک سرگردان مانده‌اند. دونالد ترامپ، تهدید کرد که برای مقابله با این پناهجویان، مرزهای آن را با مکزیک خواهد بست.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۷
ایزدیار:
از وقتی فرق رنگ‌ها را فهمیدم پرسپولیسی شدم/ محرومیت سرخپوشان بدترین خبری بود که شنیدم
برترین ورزشکار رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: از علی دایی، علی انصاریان، برانکو ایوانکوویچ و... که هوایم را داشتند ممنونم.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۲
خبر خوب پزشک استقلال برای شفر
با اعلام معاون ورزشی باشگاه استقلال، روزبه چشمی و اللهیار صیاد منش مشکلی برای دیدار این هفته مقابل سپاهان ندارند.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۰
پایان رای گیری در افغانستان؛ 28 کشته و 102 مجروح
روند رای‌گیری در انتخابات پارلمانی افغانستان، دقایقی پیش رسما پایان یافت.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۶
شادی توهین‌آمیز یکی از اعضای کادر فنی چلسی مقابل ژوزه مورینیو+عکس
چلسی در ثانیه‌های پایانی مقابل منچستریونایتد، بازی باخته را با تساوی عوض کرد.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۱
انصاری: جلوی السد هم پیراهن شهید سالخورده را می‌پوشم!
مدافع چپ‌پا پرسپولیس درباره عکس شهید محمدتقی سالخورده روی پیراهنش گفت: به برکت دعای شهید سالخورده توانستم دل هواداران را شاد کنم.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۲۰
مذاکره کننده اتحادیه اروپا:
کسب توافق بر سر برکسیت سخت اما امکان پذیر است
"اتحادیه اروپا هنوز به یک توافق نهایی بر سر برگزیت با بریتانیا امیدوار است." این بخشی از بیانیه وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا پیش از نشست مهم آنها در لوکزامبورگ است.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۳
داستان عجیب عربستان درباره قتل خاشقچی و واکنش عجیب تر ترامپ!
پس از تایید قتل خاشقچی در کنسولگری عربستان در آنکارا، دبیر کل سازمان ملل، گزارشگران بدون مرز و شماری از اعضای کنگره آمریکا تلویحاً و یا صریحاً تردیدهای جدی را درباره معتبر بودن روایت عربستان اعلام کردند اما دونالد ترامپ این روایت را معتبر دانست!
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۲
ماهینی:
طارمی گفت با هزار تومان برمی‌گردم پرسپولیس/ فکر کردم مهدی می‌خواهد با آن بازیگر ازدواج کند
حسین ماهینی که این روز‌ها به دلیل آسیب‌دیدگی از فوتبال و پرسپولیس دور است، دیروز به استودیوی من و شما رفت و مهمان آرش ظلی‌پور بود.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۸
واکنش امارات به آبروریزی جدید عربستان
دولت امارات روز (شنبه) از اظهارات و تصمیمات پادشاه عربستان درباره پرونده روزنامه نگار مخالف سعودی تقدیر و حمایت کرد.
۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۹:۵۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top