خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ الثلاثاء ٩ ربيع الثاني ١٤٤٠ Tuesday, December 18, 2018
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
حماس: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه اجرای «یک طرح بزرگ» بود
گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد هدف عملیات شب گذشته رژیم صهیونیستی در نوار غزه ترور یکی از فرماندهان القسام نبود، بلکه هدف آن اجرای «یک طرح بزرگ» بود.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۰
عباس آخوندی یکی از کاندیدای نهایی شهرداری تهران!
کاریکاتور/عباس آخوندی یکی از کاندیدای نهایی شهرداری تهران!/ آخوندی در مراسم معارفه وزیر جدید راه و شهرسازی: افتخار می‌کنم در ۶۲ ماه خدمت حتی یک واحد مسکن مهر افتتاح نکردم!
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۰
تظاهرات علیه ترامپ در پاریس
اعضای 50 سازمان مردم نهاد ضد جنگ در فرانسه در اعتراض به سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در پاریس تجمع کردند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۱
خبرنگار ایرانی گاردین به مرگ تهدید شد
خبرنگار ایرانی گاردین که پیش از این درباره قتل خاشقچی و منابع مالی شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال افشاگری کرده بود تهدید به مرگ شد.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۵
دیدار وزیر امور خارجه انگلیس با ملک سلمان
جرمی هانت، وزیر امور خارجه انگلیس با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی در ریاض دیدار و گفت‌وگو کرد.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۲
نقش حاجیلو در استقلال چیست؟
سرپرست تیم فوتبال استقلال عملا نقشی در این تیم ندارد.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸
کشته شدن سه کودک در پی واژگونی قایق مهاجران
غرق شدن یک قایق حامل مهاجران در سواحل ازمیر، واقع در غرب ترکیه پنج کشته و تعدادی مفقود برجای گذاشت.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۶
خوشحالی عجیب ترامپ از دیدن پوتین در پاریس
انتشار عکسی از برخورد گرم روسای جمهور آمریکا و روسیه در پاریس مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۷
گزارش جدید آژانس درباره پابندی ایران به برجام
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرد.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۶
اوپک منحل خواهد شد؟
وزیر انرژی عربستان سعودی در باره سرنوشت اوپک تعریف کرد.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۵
ترور فرمانده حماس با لباس زنانه!
یک وبگاه فلسطینی اعلام کرد تعدادی از نیروهای ویژه صهیونیست که در عملیات ترور یک فرمانده شاخه نظامی حماس دست داشتند، لباس زنانه پوشیده بودند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۲
سفر وزیر خارجه بریتانیا به عربستان؛ خاشقجی و یمن، محور اصلی گفتگوها
وزیر امور خارجه بریتانیا برای مذاکره با مقامات عربستان سعودی راهی آن کشور شده است. این نخستین سفر یک مقام ارشد بریتانیا به عربستان پس از افشای قتل جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول است.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۱
توطئه‌های شکست خورده دشمنان برای ترور «سرلشکر سلیمانی»
سیاستمداران و رسانه‌های غربی، او را قدرتمندترین و متنفذترین شخصیت غرب آسیا می‌نامند، اما او خود را «سرباز صفر ولایت» می‌داند...