خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ الثلاثاء ١٦ رمضان ١٤٤٠ Tuesday, May 21, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
پرونده لیگ هجدهم بسته شد؛
پرسپولیس سومین جام پیاپی را بالای سر برد/سپیدرود به استقلال پیوست
پرونده هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی بسته شد که تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر پارس جنوبی برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد و سپاهان دوم شد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۰
ماجرای شنای سربازان آمریکا در خلیج فارس چیست؟! + عکس
اخیرا تصویری با عنوان شنا کردن نیروهای امریکا در خلیج فارس در برخی از کانال‌های تلگرامی منتشر شده است...
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۶
تصاویر/ خودروی رویایی کیا!
"کیا" در نمایشگاه خودرویی ژنو، مدل مفهومی "ایمجین" را برای خودروهای سبک الکتریکی آینده خود ارائه کرد و اینک مقامات این شرکت از ارائه نسخه تولیدی این خودرو با شکل و شمایل مدل مفهومی خبر می‌دهند. کیا قصد دارد در طراحی جدید خود ظاهری متفاوت را خلق کند که در نگاه اول با هیچ یک از بخش‌های خودرویی سازگاری ندارد. با این وجود ظاهر فعلی مدل مفهومی "کیا"، یادآور ظاهر کراس‌اوور- کوپه‌های موجود در بازار است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۷
در مقایسه با مدت مشابه سال قبل:
مصرف انرژی کشور ۴ درصد کاهش یافت
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: انرژی مصرفی کشور از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۳۰
تصاویر/ آخرین وضعیت مسجد آمریکایی که مورد حمله قرار گرفته است
مسجدی که در روزهای اخیر در ایالت کانتیکت آمریکا مورد حمله قرار گرفته و به آتش کشیده شده است، آسیب گسترده ای دیده و نیاز به بازسازی دارد/ تصاویر از فارس
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۹
«دارین حمزه»؛
ویدئو | خاطرات خانم بازیگر لبنانی ازحضورش در ایران
دارین حمزه بازیگر جنجالی لبنانی در مصاحبه‌ای جنجالی به MTV لبنان گفت: وقتی رفتم فکر می‌کردم آن‌ها (ایرانیان) در داخل خانه هم حجاب می‌پوشند، منم حجاب پوشیدم؛ کارگردان من را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد و منم با حجاب کامل از بالا تا پایین آنجا رفتم. ولی دیدم زن کارگردان لباس کوتاه پوشیده بود.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۲
ورود قوه قضائیه به پرونده گرانی بازار مسکن
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی، دستگاه قضا باید پناهگاه تظلمات مردم باشد، از این رو با توجه به وضعیت بحرانی بازار مسکن، قطعا قوه قضائیه باید این مسئله را رسیدگی کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۰
اختلافات ظريف وسليمانی!
مدتی است که برخی رسانه های خارجی در مورد اختلافات میان وزیر امور خارجه ایران دکتر محمد جواد ظریف و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی صحبت می کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۹
دستگیری سردار ربیعی واقعیت دارد؟
اخیرا رسانه های ضد انقلاب در خبری مدعی شدند که سردار ربیعی و جمعی دیگر از نیروهای سپاه پاسداران به جرم جاسوسی بازداشت شده اند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۵
پردرآمدترین مشاغل ایران و جهان را بشناسید
در این مطلب قصد داریم نگاهی به مشاغل پردرآمد ایران و جهان بیاندازیم و دلایل پردرآمدی آن‌ها را بررسی کنیم.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۰
دیلی بیست؛
جنگ اقتصادی جدید علیه ایران به راه افتاده است
ممکن است ژست نظامی آمریکا توجه ها را به خود جلب کرده باشد اما حمله واقعی به ایران همان تحریم هایی هستند که با هدف ناامن سازی این کشور از داخل، طراحی شده اند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲
سی ان بی سی نیوز؛
پمپئو درباره مردم ایران راست می گوید؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰
با انتشار ویدئویی در توییتر برنی سندرز بررسی شد؛
واشنگتن تحمل عواقب درگیری نظامی با ایران را دارد؟/ پاسخ سناتور آمریکایی+ ویدئو
«اگر وارد جنگ با ایران شویم، تمام منطقه بی ثبات خواهد شد و برای دهه ها در آن جنگ گرفتار خواهیم ماند و هزاران نفر از نظامیان ما جان خود را از دست خواهند داد.»
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰
نکاتی مهم درباره فهرست دریافت‌کنندگان ارز
انتشار فهرست دریافت‌کنندگان ارز، موجب ایجاد سوالات و ابهاماتی در اذهان عمومی شده است و از این رو بانک مرکزی توضیحاتی را به منظور شفافیت برای آگاهی عموم ارائه کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top