خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ الأحد ٢٢ المحرّم ١٤٤١ Sunday, September 22, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فوتبال> لیگ برتر؛
ترکیب پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم/ جایگزین بشار رسن معلوم شد! + عکس
خط هافبک پرسپولیس که در هفته های قبل با تغییراتی همراه بود برای بازی سرنوشت ساز و بسیار حساس امروز نیز دچار تغییرات اجباری خواهد بود. 
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۸
تقویت وضعیت مالی عراق با امضای قرارداد انرژی ۵۳ میلیارد دلاری
قرارداد ۵۳ میلیارد دلاری عراق برای تقویت تولید نفت ،وضعیت مالی دولت این کشور را تقویت می کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۱
فوتبال> لیگ برتر؛
پرسپولیس با جذب این ستاره ترسناک تر می شود! + عکس
ستاره ای که در خط هافبک هم در پاس گل و هم در امر گلزنی متبحر است چشم سرمربی سرخ های پایتخت را به خود گرفته است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۵
پشت دیوار گرانی !
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۵
چرا بندر چابهار از تحریم ها معاف شد ؟
بندر چابهار به دلایل موقعیت استراتژیکی، متصل به آب های آزاد و نفع رسانی بیشمار به کشورهای آسیای میانه و به ویژه افغانستانِ محصور در خشکی مورد معافیت تحریم های آمریکا علیه ایران قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۳۰
گرمای هوا و ماه رمضان مصرف برق را افزایش داد
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران جهش ناگهانی پیک مصرف برق به دلیل هم زمانی گرما و ماه رمضان عنوان کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۲
چرا رهبر انقلاب از غفلت رونق تولید مسکن گلایه کردند ؟
تاکید رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام به نقش بخش مسکن در رونق تولید با توجه به برخی خصوصیات این بخش مانند وابستگی پایین به واردات و تاثیرپذیری اندک از تحریم ها و ظرفیت بالای اشتغالزایی بوده است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۰
فوتبال> لیگ برتر؛
آبی ها اولین ستاره مدنظر پرسپولیسی ها را جذب می کنند! + عکس
 هنوز فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به پایان نرسیده که تیم های لیگ برتری از حالا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خودشان هستند. 
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۲:۲۹
فوتبال> لیگ برتر؛
نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۲۶ اردیبهشت/ جام عسل! + تصاویر
نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۱:۳۴
فوتبال> لیگ برتر؛
جدایی بازیکن خارجی استقلال قطعی شد! + عکس
بازیکن خارجی استقلال بعد از  آخرین دیدار آسیایی آبی ها توسط فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال کنار گذاشته شد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۸
ویدئو/ شماره تلفن ترامپ پشت دیوارهای بلند سفارت سوئیس
در ویدئوی خبر گزارشی از اظهار نظر مردم در خصوص شماره دادن ترامپ برای ارتباط مستقیم با آمریکا را میبینیم.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۴۵
فوتبال> لیگ برتر؛
چشمان برانکو به دنبال ستاره لیگ برتر! + عکس
سرمربی پرسپولیس به دنبال رفع مشکلات خط تهاجم تیمش می باشد لذا از هم اکنون به دنبال یک پدیده گلزن برای پرسپولیسی ها است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۳۱
توئیت‌خوان؛
غذای سگ و گربه هست؛ «شکر» نیست!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۰۰:۲۷
فوتبال> لیگ برتر؛
خبری ناخوشایند برای آبی ها؛ سرمربی سابق دردسرساز شد! + عکس
وینفرد شفر سرمربی آلمانی آبی ها با نمایش پیامی در صفحه شخصی خود به تمامی شایعات خاتمه داد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۴۲
زنگ خطر حذف مجریان سلبریتی به صدا درآمد
عضو شورای نظارت برسازمان صدا وسیما گفت: رئیس سازمان صداوسیما به مدیران دو شبکه‌ تلویزیونی برای حضور برخی بازیگران در مقام مجری تذکر جدی داده است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top