خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ الأحد ١٢ شوّال ١٤٤٠ Sunday, June 16, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
گزارش تحلیلی؛
ترامپ دوباره توئیت زد | برنامه امریکا برای انتقام از مردم ایران!
در باور دشمن، حتی بر فرض تغییر نظام جمهوری اسلامی، کشور ایران باید به‌گونه‌ای تضعیف و مردمش باید به‌گونه‌ای تنبیه شوند که دیگر ظرفیت سر بلند کردن با یک دولت مستقل و هویت ملی و دینی را نداشته باشند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۹
فوتبال> لیگ برتر؛
مصدومیت یک ستاره کلیدی دیگر در آستانه دیدار با سپاهان + عکس
پرسپولیسی ها در آخرین دیدارشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با دو گل ترابی و علیپور مقابل السد به پیروزی دست یافتند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۳۵
ویدئو/ صحبت‌های عجیب خاله نرگس!
سخنان قابل تامل آزاده آل‌ایوب(خاله نرگس): من در سازمانی کار می‌کنم که برای فرستادن صلوات و دعا برای فرج امام زمان(عج) در برنامه کودک بازخواست شدم!
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۲۵
ظریف: وقت آن نرسیده که لجنزار را تخلیه کنید؟
محمدجواد ظریف تاکید کرد: تیم بی مجتمع‌های نظامی - صنعتی جنگ‌طلب را تقویت می‌کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۱۵
ویدئو/ رهبرانقلاب: ترامپ نسبت به جیمی‌کارتر عقلش کمتر است
رهبرانقلاب در دیدار اخیر: ترامپ نسبت به جیمی‌کارتر هم عقلش کمتر است و هم قدرت مالی و سیاسی‌اش / هیچ‌ کس از هیبت ظاهری آمریکا نباید بترسد؛ هیچ کس!
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۸
ویدئو/ درد دل های قربانیان اسیدپاشی در صحن علنی مجلس
فیلم درد دل های قربانیان اسیدپاشی که در صحن علنی مجلس پخش شد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۳
ویدئو/ 300 هدف عربستانی در انتظار خشم انصار الله
ارتش یمن اعلام کرد که 300 هدف را برای انهدام لیست کرده و به ترتیب آنها را مورد حمله قرار میدهد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۸
جهت گیری بازار جهانی برای مصرف گاز چگونه است ؟
با توجه به سمت و سوی جهانی برای افزایش مصرف گاز در سبد انرژی خود، ایران می‌تواند با دارا بودن منابع عظیم گازی، زیرساخت‌ها و تخصص از هم اکنون برنامه ریزی برای افزایش سهم خود از بازار جهانی داشته باشد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۵
واردات خودروی هیبریدی همچنان ممنوع است
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه واردات خودروهای هیبریدی همچنان ممنوع است، گفت: متناسب با سیاست‌های تجاری کشور برنامه‌ریزی و عمل می‌کنیم.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۵
گشایش درهای اقتصاد به روی مردم
مقام معظم رهبری به‌تازگی در جمع کارگزاران نظام با اشاره به چالش‌های پیش روی کشور،مساله مداخلات غیرلازم دستگاه‌های حکومتی درامر اقتصاد را به‌عنوان یکی ازمشکلات کنونی اقتصادی عنوان و مجددا بر اجرای صحیح و کامل اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کرده‌اند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۲۰
فوتبال> لیگ برتر؛
خبر بد برای هواداران پرسپولیس پیش دیدار با سپاهان! + عکس
سرخ های پایتخت در 8 خرداد در یک بازی حساس و سرنوشت ساز در نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۱
کاهش صادرات نفت ایران به افغانستان
اداره تنظیم نفت و گاز افغانستان اعلام کرد که بیشترین میزان نفت باکیفت پائین از ایران وارد این کشور می‌شود و در 3 ماه گذشته بیش از 5 هزار تن نفت بی‌کیفیت به ایران بازگشت داده شده است.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۱:۰۲
برنج دُم طلا...!
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۰
وزیر صنعت : گرانی شکر ، گوشت و خرما قابل پیشگیری بود
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه هجوم مردم برای خرید کالاهایی که در حال گران شدن است، مشکل ساز است، گفت: گرانی خرما، گوشت، شکر و خرما قابل پیشگیری بود.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۰
عجیب و باورنکردنی؛ دیدار ذوب آهن و النصر لغو شد!+ عکس
به ادعای یکی از روزنامه‌های عربستانی، دیدار نمایندۀ کشورمان با نمایندۀ عربستان در کربلا برگزار نخواهد شد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top