خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ الثلاثاء ١٤ شوّال ١٤٤٠ Tuesday, June 18, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فوتبال> لیگ برتر.؛
یک خبر بد دیگر برای استقلال/ ستاره ساز جدایی کوک کرد! + عکس
ستاره ناراضی آبی های پایتخت مسئولان باشگاه استقلال را تهدید به جدایی از این تیم کرد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۳:۵۹
ایرانی‌ها ، دومین خریدار خانه در ترکیه
در سه ماه نخست امسال، عراقی‌ها 1781 واحد خانه در ترکیه خریدند و ایرانی‌ها با خرید 946 واحد مسکونی در جایگاه دوم قرار گرفتند.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۳:۴۵
نحوه دودی کردن شیشه اتومبیل
شیشه‌های دودی، در واقع شیشه‌ پنجره‌های خودرو است که به صورت فابریک در کارخانه، به عنوان یک آپشن و یا به صورت دستی و در مراکز تیونینگ، رنگی می‌شوند.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۳:۳۵
تدابیر ویژه برانکو برای بازیکنان پیش از دیدار حساس مقابل سپاهان!
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۳:۰۰
شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات در تهران؛ شکار پرسپولیس، استقلال یا تراکتور؟!+عکس
  گفته می‌شود رضا قوچان‌نژاد لژیونر ملی‌پوش فوتبال در تهران حضور دارد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۲:۴۵
فوتبال> لیگ برتر؛
فوق ستاره پرسپولیس تنها در یک‌صورت لژیونر می‌شود! + عکس
  مهاجم تیم پرسپولیس یک مانع برای جدایی از این تیم بر سر راه خود دارد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۲:۰۸
فوتبال> لیگ برتر.؛
سنگربان ناراضی استقلال به طور رسمی پیراهن پرسپولیس را پوشید! + عکس
مسئولان تیم سرخ های پایتخت توانستند سنگربان استقلال را به طور رسمی به خدمت بگیرند.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۱:۴۲
فوتبال> لیگ برتر؛
ستاره ملی پوش استقلال با آبی ها به توافق می رسد؟! + عکس
آبی پوشان پایتخت به طور رسمی با مدافع ملی پوشش و متعصب و محبوب هواداران به مذاکره نشستند.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۱:۱۵
ارزش یارانه سال 89 الان چقدر است ؟
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با بیان اینکه حدود ۷۸ میلیون نفر در کشور یارانه دریافت می کنند، گفت: ارزش یارانه ۴۵ هزار تومانی سال ۸۹ در حال حاضر ۱۰ هزار تومان است.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۰:۵۰
ادامه روند رو به رشد مصرف برق در کشور
مصرف برق در پی افزایش دما در کشور روند صعودی به خود گرفته و آخرین آمار از نزدیک شدن پیک مصرف برق به کانال 47 هزار مگاوات حکایت دارد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۲۰:۱۵
ویدئو/ مداحی زیبای حاج محمود کریمی به مناسبت شهادت امام علی(ع)
به مناسبت ایام شهادت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) مداحی بسیار زیبای حاج محمود کریمی را با عنوان "حیدر حیدر" مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۱۹:۴۱
احتمال افزایش ۲۵درصدی قیمت شوینده‌ها
دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده با اعلام اینکه قیمت نهاده‌های تولید افزایش پیدا کرده است،گفت: بر همین اساس تولیدکنندگان شوینده درخواست ۲۰ تا ۲۵ درصدی تعدیل قیمتها را به سازمان‌های مربوطه ارسال کرده‌اند.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۱۹:۴۰
ویدئو/ مراسم شب قدر در حرم حضرت زینب(س)
مراسم احیا شب ۲۱ رمضان در حرم مطهر حضرت زینب(س) دمشق برگزار شد.
۱۳۹۸/۰۳/۶ - ۱۹:۰۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top