خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ الثلاثاء ١٧ المحرّم ١٤٤١ Tuesday, September 17, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
گفت‌وگوی مکرون و پوتین در خصوص تحولات ایران
روسای جمهوری روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی بر لزوم حفظ برجام تاکید کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۰۰
توافق انصاری‌فرد با مهاجم پرسپولیس
پس از جلسه امروز مهاجم تیم پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه توافقات خوبی برای تمدید قرارداد به دست آمد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۰
بهترین بازی تیم ملی را به نمایش می‌گذاریم؛
بیرانوند: لازم باشد باز هم عذرخواهی‌می‌کنم
دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: من دستم را برای هواداران پرسپولیس بلند کردم و دستم را مشت کردم که با قدرت کارم را ادامه می‌دهیم و اگر فکر می‌کنند من بی‌احترامی کردم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و دستشان را هم می‌بوسم.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۰
فیلم| حمله وحشیانه سربازان صهیونیست به مادر فلسطنی و فرزندش
نیروهای امنیتی صهیونیست در شهر بیت المقدس اشغالی با حمله به مادری فلسطنی و فرزندش در یک ایستگاه مترو در بیت المقدس او را کتک زده و با اسپری فلفل حمله ور شدند و فرزندش را نیز بعد از درگیری دستگیر کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۸
نقش حاکم فاسد در سقوط یک ملت/ در کدام اردوگاه قدم می‌زنید؟
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: آنچه در صدر نهضت حسینی به عنوان بدترین منکر مطرح شد، حاکمیت طاغوتی‌ است که هدف براندازانه حاکمیت جائرانه، استبدادی، غیرالهی و نامشروع یزیدی و اموی‌ بود.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۲
برگزاری مراسم احیای شب عاشورا در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)
مراسم احیای شب عاشورا با حضور زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۷
کارگردان ایرانی داور جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار شد
علی عسگری داور جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار شد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۳
غلبه پرسپولیس بر سایپا در دیداری دوستانه/ دبل علیپور
دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سایپا با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۸
سوتی جدید علینژاد، سوژه کاربران فضای مجازی شد +عکس
افشاگری اخیر علیه مسیح علینژاد درباره خانه گران قیمتش، با واکنش عجولانه و همراه با سوتی او مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۴
انصاری فرد:
جدایی علیپور منتفی است/ باید از بیرانوند تشکر کنیم/ پرونده برانکو بدون مراجعه به فیفا حل می‌شود
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره برانکو، جدایی علی علیپور، تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند و موضوعات روز این باشگاه صحبت کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۹
فیلم | نظر سیاستمدار آمریکایی درباره خروج ترامپ از برجام: منزوی شده ایم
هنری مارتین، فرمانده بازنشسته ارتش آمریکا و از چهره های شاخص حزب دموکرات اظهار داشت که پس از خروج آمریکا از برجام منزوی شده و فرصت رهبری کردن بر جهان را از دست داده است.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۰
تور کیش یا تور باکو؛ مسئله این است!
 بین تورهای داخلی مثل تور کیش ، یا تورهای خارجی مثل تور باکو یا آنکارا و استانبول کدام را برای سفرتان انتخاب می‌کنید؟
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۲۳
فیلم | بازی قارچ خور، درس جدید مدارس انگلیس!
به گزارش دیلی تلگراف قرار است تا بازی سوپر ماریو ( یا همان قارچ خور )، در کنار شیکسپیر و جدول تناوب، در مدارس انگلیس تدریس شود. گفته می شود این بخشی از دوره آموزش استفاده از تکنولوژی های جدید برای دانش آموزان است.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۱۷
حاشیه دیدار استقلال - گل ریحان؛
اعلام ترکیب ۲ تیم، خوش‌وبش استراماچونی و نصرتی و حضور چشمی+ تصاویر
پیش از آغاز دیدار دوستانه تیم‌های استقلال و گل ریحان البرز، مربیان دو تیم با هم خوش‌وبش کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top