خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢٠ المحرّم ١٤٤١ Friday, September 20, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
اولین سفر سرلشکر باقری به چین؛ تداوم دیپلماسی دفاعی در «شرق»
سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح تا چند روز آینده به چین سفر خواهد کرد؛ کشوری که در چند سال اخیر پیشرفت‌های خوبی در حوزه اقتصادی و دفاعی داشته، همکاری‌های مختلفی در زمینه‌های متعدد با جمهوری اسلامی ایران دارد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۳۰
ظریف: تجاوزگران هر چه سریعتر افغانستان را ترک کنند
وزیر امور خارجه ایران با ابراز نگرانی از وضعیت جاری در افغانستان تاکید کرد: تجاوزگران و اشغالگران باید شکست را بپذیرید و هر چه سریعتر افغانستان را ترک کنند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۰
بیانیه آژانس درباره سفر «فروتا» به ایران
طبق بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در دیدار با مقامات ایرانی بر تداوم تعامل بین آژانس و ایران در خصوص اجرای توافقات پادمانی و پروتکل الحاقی تأکید کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۳۰
نامه تشکر محمد شریعتمداری از رئیسی
«از مداخله سریع شما در پرونده کارگران هفت تپه تشکر می‌کنم،اعتراض حق کارگران است و آمادگی داریم برای مسائل کارگری کمیته مشترک تشکیل دهیم...»
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۸:۰۰
رایزنی ظریف و چاووش اغلو درباره سوریه
پایگاه خبری «حریت» گزارش داد که «مولود چاووش اغلو» وزیر خارجه ترکیه با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره سوریه گفت‌وگو کرده است.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۳۰
گفت‌وگوی مکرون و پوتین در خصوص تحولات ایران
روسای جمهوری روسیه و فرانسه در تماسی تلفنی بر لزوم حفظ برجام تاکید کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۰۷:۰۰
توافق انصاری‌فرد با مهاجم پرسپولیس
پس از جلسه امروز مهاجم تیم پرسپولیس با مدیرعامل این باشگاه توافقات خوبی برای تمدید قرارداد به دست آمد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۰
بهترین بازی تیم ملی را به نمایش می‌گذاریم؛
بیرانوند: لازم باشد باز هم عذرخواهی‌می‌کنم
دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: من دستم را برای هواداران پرسپولیس بلند کردم و دستم را مشت کردم که با قدرت کارم را ادامه می‌دهیم و اگر فکر می‌کنند من بی‌احترامی کردم از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم و دستشان را هم می‌بوسم.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۲۰:۰۰
فیلم| حمله وحشیانه سربازان صهیونیست به مادر فلسطنی و فرزندش
نیروهای امنیتی صهیونیست در شهر بیت المقدس اشغالی با حمله به مادری فلسطنی و فرزندش در یک ایستگاه مترو در بیت المقدس او را کتک زده و با اسپری فلفل حمله ور شدند و فرزندش را نیز بعد از درگیری دستگیر کردند.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۸
نقش حاکم فاسد در سقوط یک ملت/ در کدام اردوگاه قدم می‌زنید؟
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: آنچه در صدر نهضت حسینی به عنوان بدترین منکر مطرح شد، حاکمیت طاغوتی‌ است که هدف براندازانه حاکمیت جائرانه، استبدادی، غیرالهی و نامشروع یزیدی و اموی‌ بود.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۲
برگزاری مراسم احیای شب عاشورا در حرم حضرت فاطمه معصومه(س)
مراسم احیای شب عاشورا با حضور زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۷
کارگردان ایرانی داور جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار شد
علی عسگری داور جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار شد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۳
غلبه پرسپولیس بر سایپا در دیداری دوستانه/ دبل علیپور
دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سایپا با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۹:۰۸
سوتی جدید علینژاد، سوژه کاربران فضای مجازی شد +عکس
افشاگری اخیر علیه مسیح علینژاد درباره خانه گران قیمتش، با واکنش عجولانه و همراه با سوتی او مواجه شد.
۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top