خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ الاثنين ١٤ صفر ١٤٤١ Monday, October 14, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
مانیتورینگ جام؛
فیلم| الجزیره: بن‌سلمان از خود اسرائیلی‌ها صهیونیست‌تر شده است
برخورد خائنانه ولیعهد سعودی با مسأله فلسطین و حبس و شکنجه فعالان فلسطینی مهمان عربستان، اعتراض شدید مجری و کارشناس شبکه الجزیره را در پی داشت.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۳۰
بی‌بی‌سی: تحریم زیادی نمانده که آمریکا علیه ایران اعمال نکرده باشد
بی بی سی درباره این دستور جدید ترامپ برای اعمال تحریم جدید علیه ایران گفت: «این دستور بیشتر مصرف داخلی دارد برای اینکه بگوید من کاری کردم. بیشتر کارشناسان می گویند تحریم زیادی نمانده که آمریکا اعمال نکرده باشد.»
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۴
فیلم | حضور کشورهای غربی، عامل تنش در خلیج فارس است
مهدی طلعتی، تحلیلگر مسایل امنیتی و نظامی در بی بی سی گفت: ایران طرح خوبی برای امنیت منطقه [خاورمیانه] داده است. مشکل بزرگ منطقه این است که قدرت های بزرگ خارجی، سیاست و استراتژی این منطقه را تدوین و اجرا می کنند...
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۲:۰۰
طنزواره؛
خادمی که من باشم!
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۳۷
تصاویر/ اولین هتل فضائی جهان
رسانه های بین المللی تصاویری را منتشر کردند که به نظر می رسد طرح اولیه احداث هتل فضایی است، به گفته این رسانه ها اولین سفر توریستی به فضا قرار است سال 2027 صورت گیرد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۲۰
کارشناس بی‌بی‌سی؛
فیلم | آمریکا و عربستان تصمیمی برای جنگ با ایران ندارند
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۱:۰۳
فوتبال> لیگ برتر؛
اتمام حجت سرمربی استقلال با ستاره تازه وارد!+ عکس
استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال که به جدی بودن مشهور است با یکی از ستاره‌های استقلال اتمام حجت کرد.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۳۰
پاسخ جالب کارشناس بی بی سی به نمایش عربستان علیه ایران +فیلم
"وقتی عربستان به یک بیمارستان حمله می کند و انسان های بی گناه کشته می شوند و سلاحی که استفاده میکند، از کشورهای غربی می آید، آیا کشورهای غربی مسئول هستند؟! "
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۲۰:۰۵
فوتبال> لیگ برتر؛
ستاره پرسپولیس به دنبال هت تریک مقابل استقلال! + عکس
مهاجم گلزن و خوش آتیه تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال گلزنی و ثبت هت تریک رو در روی آبی های پایتخت است.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۹
تصاویر/ در مرز لبنان و فلسطین اشغالی چه می گذرد
رسانه های لبنانی تصاویری منتشر کردند که در آن دیده می شود نیروهای ارتش اسرائیل به همراه یک تانک مرکاوا، لوله های تفنگ خود را به سوی نیروهای ارتش لبنان نشان رفته اند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۵
کارشناس بی بی سی: ایران طرح خوبی برای امنیت خلیج فارس ارائه داده است +فیلم
کارشناس بی بی سی ضمن تاکید بر طرح ایران برای رفع تنش در منطقه غرب آسیا، حضور کشورهای غربی را عامل بی ثباتی منطقه دانست.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۸
آیا با دموکرات‌ها برجام از مرگ نجات پیدا می‌کند؟! +فیلم
هوشنگ امیراحمدی" استاد توسعه بین الملل دانشگاه "راتگرز" در گفتگو با شبکه سعودی ایران اینترنشنال: "جان کری هم می گفت اگر ما هم بودیم بعد از برجام می رفتیم سراغ موشک ها و حضور در سوریه و اگر درباره این موضوعات امتیاز نمی‌گرفتیم ما هم از برجام بیرون می‌آمدیم.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۰
تصاویر/ مرتفع ترين منطقه جنگی در جهان
منطقه سیاشین واقع در کوه های هیمالایا در مرز بین هند و پاکستان مرتفع ترین نقطه جنگی در جهان است که در ان سربازان ارتش پاکستان از مرز کشورشان با کشور هند که با هم بر سر برخی مناطق سر جنگ دارد، حفاظت می کنند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۸:۳۹
تهدیدهای پوچ ترامپ، آمریکایی‌ها را هم خسته کرده است!
" اگر ترامپ به واکنش نظامی متوسل نشود، آمریکا باید جمع کند و خاورمیانه را ترک نماید."
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۷:۲۲
فیلم | ترس عربستان از درگیری با ایران به روایت کارشناس ایران اینترنشنال
رضا تقی زاده، کارشناس شبکه سعودی ایران اینترنشنال در خصوص اینکه چرا عربستان همچون آمریکا به صراحت ایران را در حادثه آرامکو متهم نمی کند اظهار داشت: سعودی ها می دانند که [در صورت درگیری] ایران ابزار لازم را برای لطمه زدن به ظرفیت های نفت عربستان دارد و حوادث 5 ماه اخیر نشان داد که با وجود ده خرید میلیارد دلار سلاح، سیستم دفاعی عربستان در برابر حملات مصون نیست به همین دلیل نمی خواهد که به ظرفیت های نفت خود آسیب زند.
۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۶:۴۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top