خبرخوان جام نیوز
|
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ الثلاثاء ١٥ صفر ١٤٤١ Tuesday, October 15, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم| راز توان بالای ایران در چانه‌زنی با قدرت‌ها
«فرزانه روستایی» تحلیلگر تلویزیون ایران اینترنشنال، با اشاره به قابلیت نظامی ایران، تصریح کرد که همین توان بالا موجب شده است که رئیس‌جمهور امریکا و سایرین جانب احتیاط را بگیرند و قدرت ایران در مذاکره افزایش پیدا کند.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۳:۱۱
فوتبال> لیگ برتر؛
آینده استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟!
شکست در شهرآورد از نظر روحی روانی می‌تواند تبعات سنگینی را برای استقلال به همراه داشته باشد.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۲:۲۱
وزارت خارجه هشدار داد؛ احزاب کرد از نشست ضدایرانی خارج شدند
علی‌رغم ادعای کاخ‌سفید مبنی بر اینکه سیاست "تغییر رژیم" در ایران را دنبال نمی‌کند، قرار است وزیر خارجه امریکا در همایش گروه‌های برانداز سخنرانی کند.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۱:۵۴
فیلم| اعتراف نشریه های امریکایی به درماندگی کاخ سفید در مقابل ایران
سرنگونی پهپاد آمریکایی، توقیف نفت کش انگلیسی و کاهش تعهدات برجامی نشان می دهد ایران از پس نقشه های امریکا برامده است.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۱:۳۴
فوتبال> لیگ برتر؛
فوق ستاره پرسپولیس به ال کلاسیکو نمی رسد؟! + عکس
سرخ های پایتخت در اتفاقی شوکه کننده، ستاره اصلی خود را برای جدال بزرگ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در اختیار نخواهد داشت.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۱:۲۲
فیلم| نیش و کنایه های تند یک دانش‌آموز به سوال روحانی
کنایه سنگین مجری برنامه زنده تلویزیونی به پرسش مهر روحانی درباره فضای مدرسه!
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۱:۰۵
تصاویر | سفر خانواده کلینتون به مغرب
خانواده کلینتون در سفری خانوادگی به مغرب در جشن تولد «مارک العسری» بازرگان آمریکایی - مغربی شرکت کردند و در منطقه اوریکارصبحانه محلی خوردند.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۰:۳۴
کارشناس بی‌بی‌سی: هدف اروپایی‌ها، ترغیب ایران به مذاکره با آمریکاست +فیلم
بعد از گذشت چندین روز از حمله به تاسیسات نفتی عربستان، سران فرانسه، آلمان و انگلیس موافقت کردند که ایران مسئول این حملات بوده است!
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۲۰:۰۲
بی بی سی: ترامپ حرفی از جنگ نزد +فیلم
در حالی که ماه های اخیر، توئیتر ترامپ مملو از تهدید به جنگ بود، اما رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، هیچ حرفی از جنگ نزد.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۹:۰۷
شرط روحانی برای مذاکره مجدد درباره توافق هسته ای
رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت تا زمانی که «رفتار تهدیدآمیز" ایران ادامه داشته باشد، تحریم‌ها برداشته نمی‌شود "بلکه تشدید خواهد شد.»
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۸:۵۴
تکرار ادعاهای واهی ترامپ علیه ایران در سازمان ملل
ترامپ همچنین در بخش دیگر سخنان خود مدعی شد که من از توافق هسته‌ای بد با ایران خارج شدم. توافقی که موشک‌های بالیستیک را شامل نمی‌شد.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۸:۴۲
فیلم| رئیس جمهور افغانستان: مشهد باید قریه ای از هرات باشد!
شوخی عجیب رئیس جمهور افغانستان: مشهد باید قریه ای از هرات باشد!اشرف غنی البته نمی‌داند تا همین صد و اندی سال پیش، هرات و بخش بزرگی از افغانستان جزئی از خراسان بوده و مردم هرات هنوز هم آداب و روش و فرهنگ و ادب ایرانی خود را حفظ کرده اند.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۸:۳۳
اتهام شورای وزیران سعودی به ایران
شورای وزیران عربستان در نشستی به ریاست پادشاه این کشور، ایران را به دست داشتن در حملات آرامکو متهم کرد.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۸:۲۵
فوتبال> لیگ برتر؛
 رکورد ویژه و خاصی که ستاره پرسپولیس آفرید!+ عکس
شهرآورد نود به اتمام رسید و سرخ های پایتخت موفق شدند حریف سنتی خود یعنی آبی ها را شکست بدهند.
۱۳۹۸/۰۷/۲ - ۱۸:۲۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top