خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ الأربعاء ٩ جمادى الأولى ١٤٤٠ Wednesday, January 16, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
واکنش وزیر ارتباطات به ادعای یک نماینده مجلس
وزیر ارتباطات در پاسخ به اظهارات امیرآبادی، نماینده قم نوشت: عالم محضر خداست! این دفتر و آن دفتر هم ندارد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۸
تصمیم شوم آمریکا علیه ایران
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد: ۲۴ و ۲۵ بهمن همایش بین‌المللی علیه ایران برگزار می‌کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۴
پایان رزمایش اقتدار ارتش؛
تیزپروازان نیروی هوایی خوش درخشیدند
سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با بیان این که به تمامی اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم، پایان این رزمایش را اعلام کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵
توییت مورالس پس از دیدار با امیر حاتمی
«با برادر حاتمی درباره انتقال تکنولوژی برای نصب کارخانجات صنعتی‌سازی شیر و مبارزه با قاچاق و مواد مخدر در بولیوی هماهنگی کردیم...»
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۳
دیدار امیر حاتمی با همتای ونزوئلایی
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع ونزوئلا دیدار و گفت‌وگو کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۹
آیت‌الله علم الهدی؛
برای ما ننگ است که یک جوان نتواند شکم همسر و فرزندان خود را سیر کند
امام جمعه مشهد گفت: این برای ما ننگ است که یک جوان نتواند شکم همسر و فرزندان خود را سیر کند زیرا وظیفه ماست که شرایط کار و اشتغال این افراد را فراهم کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۴
رئیسی؛
برخی دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: برخی افراد به‌دنبال تطهیر رژیم پهلوی و پوشاندن جنایات آن‌ها هستند اما نمی‌توانند این امر را به سرانجام برسانند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۹
از نگاه امیر سیاری؛
زیباترین صحنه رزمایش نیروی هوایی ارتش
«در نگاه من زیباترین صحنه هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت، لحظه هدف قرار دادن و منهدم کردن موشک شلیک شده از جنگنده F۵ توسط موشک هواپیمای میگ ۲۹ بود که نشان دهنده تخصص و دقت بالای خلبانان جوان ماست...»
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۶
قدرت‌نمایی جنگنده‌های اف 14 و میگ 29 ارتش
جنگنده های اف 14 و میگ 29 ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش نیروی هوایی به عملیات رزم هوایی پرداختند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۱
لایحه «قانون جامع انتخابات» شفاف شد
«بررسی لایحه قانون جامع انتخابات اکنون در صحن هیات دولت در حال انجام است که پس از تصویب توسط هیات وزیران در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود...»
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۶
آل هاشم: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۴
ترقی؛
اصلاح‌طلبان آلزایمر گرفتند؟
یک فعال اصولگرا با انتقاد از آلزایمر سیاسی اصلاح‌طلبان در حمایت از روحانی گفت: پیشنهاد می‌کنم روزنامه‌های اصلاح‌طلب را مرور کنند تا بفهمند چگونه جریان اصلاحات از روحانی حمایت کردند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۰
‏سخنگوی فراکسیون امید ادعای بخشی را تکذیب کرد
«بر خلاف آنچه عنوان شده، بخشی روز سه شنبه هفته جاری با وکیلشان به مجلس آمدند و با چهار نفر از اعضای فراکسیون امید دیدار و گفت وگو کردند که یکی از این افراد خود من بودم!...»
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۴
سپاه؛
دشمنان خطا کنند، خلیج فارس را برایشان باتلاق گاوخونی می کنیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر دشمنان بخواهند در خلیج فارس محاسبات اشتباهی انجام دهند خلیج فارس را برای آنها به باتلاق گاوخونی تبدیل می کنیم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۶
واکنش واعظی به خبر استعفای ظریف و خروج ایران از برجام
رئیس دفتر رئیس جمهور در توئیتی نوشت:خبر استعفای دکتر ظریف و خروج ایران از برجام که به طور همزمان منتشر شده‌اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top