خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢٠ المحرّم ١٤٤١ Friday, September 20, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
ماجرای شنای سربازان آمریکا در خلیج فارس چیست؟! + عکس
اخیرا تصویری با عنوان شنا کردن نیروهای امریکا در خلیج فارس در برخی از کانال‌های تلگرامی منتشر شده است...
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۲:۴۶
اختلافات ظريف وسليمانی!
مدتی است که برخی رسانه های خارجی در مورد اختلافات میان وزیر امور خارجه ایران دکتر محمد جواد ظریف و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار قاسم سلیمانی صحبت می کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۹
دستگیری سردار ربیعی واقعیت دارد؟
اخیرا رسانه های ضد انقلاب در خبری مدعی شدند که سردار ربیعی و جمعی دیگر از نیروهای سپاه پاسداران به جرم جاسوسی بازداشت شده اند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۲۵
دیلی بیست؛
جنگ اقتصادی جدید علیه ایران به راه افتاده است
ممکن است ژست نظامی آمریکا توجه ها را به خود جلب کرده باشد اما حمله واقعی به ایران همان تحریم هایی هستند که با هدف ناامن سازی این کشور از داخل، طراحی شده اند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲
سی ان بی سی نیوز؛
پمپئو درباره مردم ایران راست می گوید؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۰
با انتشار ویدئویی در توییتر برنی سندرز بررسی شد؛
واشنگتن تحمل عواقب درگیری نظامی با ایران را دارد؟/ پاسخ سناتور آمریکایی+ ویدئو
«اگر وارد جنگ با ایران شویم، تمام منطقه بی ثبات خواهد شد و برای دهه ها در آن جنگ گرفتار خواهیم ماند و هزاران نفر از نظامیان ما جان خود را از دست خواهند داد.»
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰
تصاویر/ مراسم افطاری در حرم حضرت معصومه (س)
مراسم پذیرایی از روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۱
ویدئو/ کمک طلبه ها به سیل زدگان در آب های پُر از مار!
ورود طلاب به آب پر از مار برای ترمیم سیل بند ؛ حضور آیت الله اراکی به همراه شاگردان در مناطق سیل زده خوزستان
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۶
تحلیل رسانه‎های برون‎مرزی از جنگ تمام‎عیار اقتصادی؛
حمله واقعی به معیشت ایرانی‎ها/ به غرور مردم ایران ضربه نزنید/ واکنش‎های داخلی
تلاش دولت آمریکا و متحدانش برای شکست مقاومت مردم ایران از طریق فشارهای اقتصادی، در کانون توجه رسانه‎های جهان قرار گرفته و تحلیل‎های متعددی را به دنبال داشته است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۶
حاشیه‎‌های اپوزیسیون؛
مچ‌گیری «سیاوش اردلان» از «روح‌الله زم»
ادمین آمدنیوز واژه انگلیسی angry به‌معنای "خشمگین" را با واژه hungry مترادف "گرسنه" اشتباه گرفت و بر اساس آن، تحلیل داد!
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۸
دروغ جدید آمدنیوز علیه نیروی انتظامی +عکس
کانال آمدنیوز با انتشار ویدئویی دروغ، سعی کرد ایران را ناامن جلوه دهد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷
توئیت‌خوان؛
خبرنگار بی‌بی‌سی هم کنایه رهبر انقلاب به ترامپ را بازنشر داد
رئیس‌جمهور امریکا مدعی شده بود که هر جمعه در تهران علیه نظام راه‌پیمایی برگزار می‌شود!
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴
حمایت بریتانیا از اظهارنظر ژنرال بریتانیایی درباره تهدید از سوی ایران
وزارت دفاع بریتانیا در اطلاعیه‌ای از ژنرال بریتانیایی که هدف انتقاد آمریکا قرار گرفته بود، حمایت کرده است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۱۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top