خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ الأربعاء ٩ جمادى الأولى ١٤٤٠ Wednesday, January 16, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فوتبال> لیگ برتر؛
صدای زنگ خطر برای پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد!
 نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فصلی بسیار سخت را پیش‌رو دارند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۴
فوتبال> تیم ملی؛
 پیام بسیار جالب سرمربی تیم ملی برای پسرانش + عکس
 سرمربی تیم فوتبال ایران با پیام فوق‌العاده و روحیه‌بخش از بازیکنان تیمش تشکر و قدردانی کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۲:۵۶
اظهارات فتحی درخصوص نقل‌ و انتقالات استقلال!
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۴۳
فوتبال> تیم ملی؛
 با ارزش ترین ستاره تیم ملی به دیدار عراق نمی رسد! + عکس
ارزشمندترین بازیکن تیم‌ملی هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۱۰
زمان و مکان دیدار پرسپولیس و یوپن مشخص شد
زمان و مکان اولین بازی تدارکاتی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قطر مشخص شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۰
حضور یک تماشاگر ویژه در تمرین پرسپولیس/تمرینات سرخپوشان تاکتیکی‌تر شد
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین عصر امروز خود را در حضور دوست برانکو و سرمربی کلوب بروژ انجام داد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۵۰
گزارش تمرین استقلال؛
رانندگی حاجیلو و تعجب آبی پوشان از اقدام سرپرست استقلال
سرپرست تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز اقدام جالبی انجام داد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۴۰
پیشکسوت پرسپولیس: باید برای انتقام با عراق بازی کنیم
شاهرودی می گوید تیم ملی از همان نقطه ای به ویتنام گلزنی کرد که نقطه ضعف آنها بود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۳۰
سرمربی مستعفی تراکتور: جواب کارمند هتل را بعدا می‌دهم!
درگیری تقوی و توشاک در فضای مجازی+ عکس
با جدایی تقوی از تراکتور دوباره اختلاف‌ها سر باز کرده و پسر جان توشاک در فضای مجازی به جدایی او از تراکتور واکنش نشان داده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۲۰
فیفا سیاسی‌ترین بنگاه اقتصادی دنیاست؛
ده‌نمکی: تا ابد می‌گویم نباید به یمن ۵ گل می‌زدیم!
کارگردان سینمای ایران گفت: اگر خیلی حرف برای گفتن داریم برویم و عربستان را ۱۰ بر صفر شکست بدهیم یا امارات را با اختلاف ببریم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۶
بر اساس آمار سایت ترانسفرمارکت؛
قیمت خرید جدید پرسپولیس بیش از ۷ میلیارد تومان است!
گفته می‌شود خرید ماریو بودیمیر برای پرسپولیس حدود ۱۰ میلیارد تومان آب خورده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۱۱
خط‌ونشان سرمربی عراق برای تیم ملی ایران
سرمربی تیم ملی عراق ضمن خوشحالی از نتیجه کسب شده برابر یمن، ابراز امیدواری کرد این تیم برابر ایران هم خوب ظاهر شود.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۸
پیام کی روش پس از پیروزی تیم ملی مقابل ویتنام
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل ویتنام پیامی را منتشر کرد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۲۰:۰۵
سلطانی فر: تیم ملی کاملا مورد حمایت کشور و مردم است/به طور مرتب با تاج در ارتباط هستیم
وزیر ورزش و جوانان گفت: چهل و پنج سال است پیگیر مسایل ورزش بخصوص فوتبال هستم و بازیهای تیم ملی ایران را مانند همیشه با علاقه دنبال می‌کنم و به قهرمانی این تیم امیدهای زیادی دارم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۹
جام ملت‌های آسیا 2019 - امارات؛
حضور خانواده لبنانی طرفدار منچستر یونایتد در دیدار مقابل عربستان+عکس
تصویری جالب از هواداران لبنانی در دیدار مقابل عربستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا منتشر شده است.
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۴۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top