خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۸ الاثنين ١٨ رجب ١٤٤٠ Monday, March 25, 2019
توئیت‌خوان؛
امیدمان به «کشتی نوح» است/ از ما تست الکل بگیرید!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۵ - ۲۲:۱۵
لاف ضدایرانی ژنرال اسرائیلی در تبلیغات انتخاباتی
کاندیدای انتخابات رژیم صهیونیستی در نطق تبلیغاتی خود وعده داد که برای مهار ایران در استفاده از زور درنگ نخواهد کرد!
۱۳۹۸/۰۱/۵ - ۲۰:۳۷
توافق عمان و ایالات متحده/ نگرانی آمریکا از کیفیت و کمیت سلاح‌های ایران
عمان و ایالات متحده برای کاهش تردد کشتی‌های نظامی آمریکا از تنگه هرمز، تفاهم‌نامه‌ای جهت استفاده از دو بندرگاه استراتژیک دقم و صلاله واقع در عمان امضاء کردند.
۱۳۹۸/۰۱/۵ - ۱۰:۰۷
سوءاستفاده BBC؛
تخریب ارزش‌ها برای توجیه خطای استاندار!
هیچ ایثارگر و جانبازی مداوای خود را بر مشکلات مردمش مقدم نمی‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۴ - ۲۰:۲۱
عکس هایی که بی‌بی ‌سی طاقت دیدن آنها را ندارد
بی بی سی فارسی همچون گذشته، در سیل گلستان هم به جای بیان حقایق میدانی، تصاویر و مطالبی را منتشر کرد که همسو با اهداف و سیاست‌های غرب علیه ایران است.
۱۳۹۸/۰۱/۴ - ۱۲:۲۷
ادعای یک سرکرده معارض:
روس‌ها در سوریه آلت دست ایران هستند!
سخنگوی شورشیان سوری: «حملات اخير روسيه به ادلب نشان می‌دهد که ايران موفق شده روسيه را طبق خواست خود قانع کند...»
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۲۲:۱۸
توئیت‌خوان؛
مرثیه‌ای برای سیل؛ مطالبه‌ای برای استاندار!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۲۱:۴۳
به‌دنبال بی‌تدبیری در مقابله با عوارض سیلاب؛
تشر خرازی به مسئولان اجرایی: نمی‌توانید جلوی بحران را بگیرید؟!
دبیرکل حزب ندای ایرانیان: «این همه نعمات را به دردسر و بدبختی تبدیل کردن نبوغ می‌خواهد! ... بی‌عرضگی به تحریم ربطی ندارد.»
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۱۸:۱۵
پاسخ ظریف به ایران‌هراسی پمپئو
محمد جواد ظریف در واکنش به اظهارات اخیر همتای آمریکایی‌اش در توییتر نوشت که بر اساس تورات، پاشاهان ایرانی یهودیان را از بردگی و نسل‌کشی نجات داده‌اند.
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۱۳:۵۸
ترامپ را خدا فرستاده تا اسرائیل را از تهدید ایران نجات دهد!!!
هم‌زمان با توئیت ترامپ در خصوص لزوم به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان، مایک پمپئو گفته است شاید خدا دونالد ترامپ را برای نجات «مردم یهود» در برابر تهدید ایران فرستاده باشد!
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۱۲:۲۹
تحریم 14 نفر و 17 نهاد ایرانی توسط خزانه داری آمریکا
دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا، روز جمعه دوم فروردین لیست این افراد و نهادها را به فهرست تحریم‌های موسوم به SDN اضافه کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۲ - ۱۹:۱۶
مانیتورینگ جام نیوز؛
انعکاس رهنمودهای نوروزی رهبر انقلاب در رسانه‌های بیگانه
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی سال جدید را سال "رونق تولید ملی" نام نهادند و عصرگاه روز نخست فروردین در حرم مطهر رضوی بیانات مهمی ایراد فرمودند.
۱۳۹۸/۰۱/۱ - ۲۰:۵۳
پاسخ معنادار کاربران توییتر به نظرسنجی حسام آشنا درباره برنامه 90 +عکس
مشاور روحانی درباره ماجرای فردوسی‌پور و نود، چند پیام توییتری در حمایت از عادل منتشر کرد و سپس یک نظرسنجی ترتیب داد.
۱۳۹۸/۰۱/۱ - ۲۰:۲۶
ادعای روزنامه روسی؛
تماس های غیر رسمی ایران و عربستان با میانجیگری عراق
این منابع گفته اند که یکی از دلایلی که عربستان را وادار به این اقدام دیپلماتیک کرده وضعیتی است که بعد از کشته شدن جمال خاشقجی خود را در آن گرفتار می بیند.
۱۳۹۸/۰۱/۱ - ۱۸:۳۷
اقدام خصمانه فرانسه علیه مراکز اسلامی وابسته به ایران
مرکز اسلامی الزهراء (س) یک نهاد فرهنگی است که شیعیان فرانسوی آن را اداره می کنند. این مرکز، مانند اکثر مراکز اسلامی جهان فعالیت‌هایی در زمینه حمایت از مردم فلسطین و علیه اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد