خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ الخميس ١٨ رمضان ١٤٤٠ Thursday, May 23, 2019
آمدنیوز نمی‌داند که «طالبان» با «القاعده» فرق دارد!؟
بعد از آنکه جامعه اطلاعاتی امریکا بر شایعه ارتباط ایران و سازمان تروریستی "القاعده" مهر بطلان زد، این کانال تلگرامی تصویری از رسانه‌های داخلی را منتشر کرد که در آن‌ها راجع به مذاکرات ایران با "طالبان" اطلاع‌رسانی شده بود.
۱۳۹۸/۰۳/۲ - ۰۰:۳۲
عقب‌نشینی آمریکایی‌ها: هدف بازدارندگی است نه جنگ
اعضای ارشد دولت ترامپ در دو مجلس سنا و نمایندگان کنگره حاضر شدند تا اعضا را در جریان اطلاعات مربوط به ایران قرار دهند. آنها گفته اند که هدف از تقویت نیروها در خاورمیانه بازدارندگی است نه جنگ.
۱۳۹۸/۰۳/۱ - ۱۶:۱۲
نوکر ایران یا نوکر آمریکا؟ مسأله این است!
کانال تلگرامی "آمدنیوز" برخی چهره‌ها و رسانه‌های اپوزیسیون را به مزدوری برای جمهوری اسلامی متهم می‌کند.
۱۳۹۸/۰۳/۱ - ۰۰:۴۸
آمدنیوز گرا داد؛ پیش به‌سوی تجزیه ایران!
آمدنیوز از «خواست قلبی» مقامات آمریکایی برای «نابودی و تکه‌پاره کردن ایران عزیز» پرده برداشته است.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴
ناو گروهِ پر سروصدای آمریکا کجاست؟!
ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن که به ابزار تبلیغاتی آمریکا علیه ایران تبدیل شده بود، هنوز از تنگه هرمز عبور نکرده است!
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۰
توصیه تریتا پارسی به ترامپ؛
تهدید به قتل عام مردم، باعث عقب نشینی ایرانی‌ها نمی‌شود
"تا الان باید یادگرفته باشی که تهدید به قتل عام مردم باعث نمیشه این کشور عقب نشینی کنه؛ اگر واقعا دنبال صلح هستی، این استراتژی به دردت میخوره...."
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳
اشپیگل آلمان بررسی کرد؛
هم‌پیمانان آمریکا در منطقه هم پشت ترامپ را خالی کرده‌اند!
هفته نامه اشپیگل آلمان در مقاله‌ای دلایل عدم علاقه اسرائیل، عربستان و امارات به رویارویی نظامی با ایران را بررسی کرده است.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۴
سازمان ملل خواهان کاهش تنش میان ایران و آمریکا شد
سازمان ملل با ابراز نگرانی از افزایش حملات لفظی و تنش‌ها بین ایران و آمریکا، خواستار حفظ آرامش و دوری کردن از اقداماتی شده‌است که به تنش‌ها دامن می‌زند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۶:۰۸
گزارش تحلیلی؛
ترامپ دوباره توئیت زد | برنامه امریکا برای انتقام از مردم ایران!
در باور دشمن، حتی بر فرض تغییر نظام جمهوری اسلامی، کشور ایران باید به‌گونه‌ای تضعیف و مردمش باید به‌گونه‌ای تنبیه شوند که دیگر ظرفیت سر بلند کردن با یک دولت مستقل و هویت ملی و دینی را نداشته باشند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۲۳:۵۹
استقبال «آمدنیوز» از نابودی ایران!
کانال آمدنیوز پس از لفاظی ترامپ مبنی بر نابودی ایران، از این موضع گیری رئیس جمهور آمریکا استقبال کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۹
موضع خصمانه انگلیس علیه ایران/ ارسال نیرو برای یاری آمریکا
اگر ایران به یک قدرت هسته‌ای تبدیل شود همسایگان آن نیز می‌خواهند قدرتی هسته‌ای باشند. خاورمیانه در حال حاضر نیز یکی از مناطق پر تنش در دنیاست.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۹
واکنش جالب عوامل بی‌بی‌سی به تهدید جدید ترامپ علیه ایران + عکس
تهدید مجدد ترامپ علیه ایران، به سوژه طنز در میان کاربران فضای مجازی تبدیل شده است.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۰
بازی سیاه در منطقه سبز
بنا بر افشاگری روزنامه کویتی "القبس"، کاخ سفید سه کشور عراق، عمان و سوئیس را واسطه کرده است تا ایران را برای مذاکره مجدد راضی کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۲
ادعای روزنامه کویتی؛
دو کشور عربی و یک اروپایی در حال میانجیگری بین آمریکا و ایران
سه کشور در شورای همکاری خلیج فارس مخالف جنگ با ایران هستند و در مقابل، سه کشور دیگر موافق جنگ هستند. امری که اختلاف نظر در این شورا را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۲۷
کمال خرازی:
فرصت اروپا برای نجات برجام/ خواست ایران، عملیاتی شدن اینستکس است
کمال خرازی، با اشاره به مهلت ۶٠ روزه تأکید کرد: «این فرصتی است که اروپا تعهدات خود را انجام دهد تا برجام ادامه پیدا کند و ایران هم آنچه را به حال تعلیق درآورده مجددا برقرار بکند».
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top