خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ الاثنين ٢٢ رمضان ١٤٤٠ Monday, May 27, 2019
انتقاد کارشناس بی بی سی و فعالان شبکه های اجتماعی به اظهارات این شبکه دولتی
تلویزیون دولتی بی بی سی در یکی از برنامه های خود اظهارنظری در مورد روابط ایران و امریکا با عراق داشت که با واکنش کارشناس این شبکه و برخی فعالان شبکه های اجتماعی روبرو شد.
۱۳۹۸/۰۳/۵ - ۲۰:۲۵
داستان ناو سرگردان آمریکا!
اعزام ناوهواپیمابر آبراهام لینکلن به آب های خلیج فارس یکی دیر از فضاسازی های آمریکا بود تا از این طریق احتمال وقوع جنگ را بیش از پیش در رسانه ها جلوه دهد!
۱۳۹۸/۰۳/۵ - ۲۰:۲۰
رئیس جمهوری که در مجلس اصلاح‌طلب هم رای نیاورد!
عدم رای آوری علی مطهری در پست نایب رئیسی و جایگزینی عبدالرضا مصری از فراکسیون ولایی از نکات جالب انتخابات امروز مجلس بود.
۱۳۹۸/۰۳/۵ - ۱۹:۲۶
پاسخ جالب کارشناس بی بی سی به اظهارات ضد ایرانی «مارک دوبوویتز»
میثم بهروش در توئیتی به اظهارات ضدایرانی مارک دوبوویتز واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۰۳/۲ - ۱۸:۲۹
جهت دهی به انتخابات در سه قاره توسط اسرائیل به وسیله فیسبوک و اینستاگرام
اسرائیل بوسیله اکانت هایی در اینستاگرام و فیس بوک قصد انحراف انتخابات را در سه قاره را داشته است.
۱۳۹۸/۰۳/۱ - ۱۸:۵۲
فعال سیاسی اصلاح طلب: به دوران ساسانیان بازگشته‌ایم!
حسن اسدی زید آبادی به روند دریافت وام در کشور انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵
توصیه تریتا پارسی به ترامپ؛
تهدید به قتل عام مردم، باعث عقب نشینی ایرانی‌ها نمی‌شود
"تا الان باید یادگرفته باشی که تهدید به قتل عام مردم باعث نمیشه این کشور عقب نشینی کنه؛ اگر واقعا دنبال صلح هستی، این استراتژی به دردت میخوره...."
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳
روایت فعال اصلاح‌طلب از احتمال مذاکره پشت پرده میان ایران و آمریکا
احمد زیدآبادی از فعالان اصلاح طلب هر گونه مذاکره پشت پرده میان ایران و آمریکا را رد کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸
حمایت «دختر خیابان انقلاب» از همجنس بازان!
شجری زاده در ادامه مواضع ضد ایرانی و ضد دینی خود چند روز پیش به حمایت از همجنس بازان پرداخت.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۶
حماقت خنده‌دار مدیر اندیشکده ضدایرانی: روزی مسابقات یوروویژن در ایران برگزار خواهد شد!
گاف یکی از صاحب نظران آمریکایی و آرزوی وی برای برگزاری این مراسم پس از براندازی نظام جمهوری اسلامی از نکات طنزآمیز ماجرا بود!
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۲
مرگ کودک 5 ساله در تنهایی
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۹
توئیت‌خوان؛
تلخ و شیرین/ اسحاق مرخصی بود من جاش اومدم!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top