خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ الخميس ١٠ شعبان ١٤٣٩ Thursday, April 26, 2018
سگ‌های وحشی را بی قلّاده رها کرده‌اند
روحانی اگر این لباس مقدس را بر تن نمی کرد، در این مملکت اسلامی و انقلابی کمترین خریداری داشت؟
۱۳۹۷/۰۲/۴ - ۰۹:۲۱
واکنش تهیه کننده سینما به توهین یک روزنامه‌نگار به امام رضا(ع) +عکس
سید محمود رضوی، در توییتر خود به توهین روزنامه نگار اصلاح طلب به ساحت مقدس امام رضا (ع) واکنش نشان داد.
۱۳۹۷/۰۲/۴ - ۰۸:۵۷
صادق کوشکی: وزیر کشور قربانی بازی امنیتی همکاران«کاوه مدنی» شد
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران درباره حاشیه های فیلم برخورد ماموران نیروی انتظامی اعتقاد دارد وزیر کشور قربانی یک بازی امنیتی شده است.
۱۳۹۷/۰۲/۲ - ۲۲:۳۳
حمله افراد ناشناس به مریم معصومی در خیابان!/ خانم فاز روشنفکری گرفت +عکس
مریم معصومى بازیگر سینما و تلویزیون امروز مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت!
۱۳۹۷/۰۲/۲ - ۰۷:۰۱
مدیر تلگرام می گوید به فیلم ضد ایرانی 300 علاقه دارد
«پاول دوروف»، مدیر پیام‌رسان تلگرام در صفحه شخصی‌ خود در اینستاگرام از فیلم ضدایرانی «300» حمایت کرد و آن را فیلم مورد علاقه‌ خود نامید.
۱۳۹۷/۰۲/۲ - ۰۱:۱۶
کنایه ضرغامی به دکتر روحانی: کلید پیشکش، قفل جدید نزنید!
عزت الله ضرغامی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: اگر آمار ۱۰ برابری اشتغال در فضای مجازی ناشی از خستگی است، پس کنایه و زخم زبان به سپاه فداکار جز خواب‌آلودگی چیز دیگری نیست!
۱۳۹۷/۰۲/۲ - ۰۱:۱۳
نکته ای جالب درباره آمار طلاق در بالاشهر تهران +عکس
یک فعال رسانه‌ای طی توییتی کنایه آمیز فقر را علت بسیاری از طلاق ها در منطقه مرفه نشین شمیرانات دانست
۱۳۹۷/۰۲/۱ - ۰۸:۱۳
توقف فعالیت KHAMENEI.IR در تلگرام
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) اعلام کرد فعالیت خود را در این پیام‌رسان، از این لحظه متوقف می‌کند.
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۰۰
حواشی ادامه دار برای محبوبترین سریال صداوسیما؛
جعل پست اینستاگرامی برای تخریب «پایتخت» +عکس
نمایش رشادت مدافعان حرم و قساوت قلب داعشیان به گونه ای باور پذیر برای عامه مردم توسط سریال پایتخت و همچنین حضور سازمان اوج برای کمک به ساخت این سریال باعث شده برای تخریب این اثر حتی دست به جعل نیز بزنند.
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۰
اگر جای مهران مدیری بودم!/ از احسان علیخانی یاد بگیر
من اگر جای مهران مدیری بودم، بجای دعوت از بازیگران و هنرمندانی که اکثرا در زندگی شخصی خودشان دچار بحران طلاق شده اند و مجرد زندگی میکنند از آن کارگر بیکار شده کارخانه دعوت میکردم و می پرسیدم آیا عاشق شده اید؟
۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۷
 نقی معمولی در کلینیک باشگاه استقلال + عکس
بازیگر نقش اول سریال پایتخت امروز در کلینیک باشگاه حاضر شد.
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۶
امام جمعه جدید رشت از نگاه یک کاربر توییتر +عکس
یک فعال فضای مجازی درباره نوع برخورد و صداقت کلام امام جمعه جدید رشت توئیترش را بروز کرد.
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۶
درباره این 3 جمله شما قضاوت کنید +عکس
یک فعال رسانه ای توییتر خود را با 3 جمله درباره برجام و تلگرام بروز کرد.
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۲
انتقاد سیروان خسروی به سلبریتی‌هایی که تغییر رنگ دادند/ هم از توبره هم از آخور +عکس
سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش نسبت به پُست‌های سلبریتی‌ها در روز‌های اخیر انتقاد‌های تندی را مطرح کرد.
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۵
پست معنوی رحمت پایتخت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) +عکس
هومن حاج عبدالهی بازیگر سریال پایتخت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) در صفحه شخصی اینستاگرامش پست متفاوتی را منتشر کرد.
۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۰
آخرین خبر
Top