خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ الاثنين ١١ رجب ١٤٤٠ Monday, March 18, 2019
توئیت‌خوان؛
آئین شوهرکشی در رختخواب... همین‌قدر تباه!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۲۳:۳۶
توئیت‌خوان؛
به این میگن جشن تولد/ یک انتظار معقول + تصاویر
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۲۲:۵۷
واکنش جالب رهبرانقلاب به تروریست خواندن جنبش نجباء عراق توسط آمریکا
حجت الاسلام کمیل باقرزاده از فعالان عرصه رسانه طی توئیتی از توجه ویژه رهبر انقلاب به این جنبش خبر داد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۵
تواضع رهبر انقلاب در مراسم روز درختکاری
نکته سنجی یکی از کاربران توئیتر از تواضع رهبر انقلاب در مراسم امروز مورد توجه فعالان فضای مجازی قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۲
توئیت‌خوان؛
اسکرین‌شات از لایو مهناز افشار/ باید همسرتو عوض کنی!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۶
اعتراف دیرهنگام فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص رفتار انتخاباتی ابراهیم رئیسی
پس از انتشار اخبار حضور حجت الاسلام رئیسی بر مسند ریاست دستگاه قضا، اکثر فعالان سیاسی جناح های سیاسی مختلف در کشور از این انتصاب استقبال کردند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۱
علی علیزاده: «من و تو» سازمان امنیتی-اطلاعاتی هزارکاره است
علی علیزاده، فعال رسانه ای با انتشار توئیتی رذالت های شبکه «من و تو» بر علیه جمهوری اسلامی را بیان کرد.
۱۳۹۷/۱۲/۹ - ۱۸:۳۸
شبکه‌های اجتماعی؛
قضاوت عجولانه درباره سلفی جنجالی بهنوش بختیاری + تصاویر
چندروز پیش تصویری در فضای مجازی بازنشر یافت که واکنش‌هایی منفی را علیه خانم هنرپیشه برانگیخت.
۱۳۹۷/۱۲/۵ - ۲۱:۴۸
توئیت‌خوان؛
مهندسی تپه‌نوردی و تهاجم فرهنگی با کباب کوبیده!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۵ - ۱۹:۵۸
تمجید خبرنگار سابق ایران اینترنشنال از امنیت جمهوری اسلامی + عکس
میثم بهروش، از خبرنگاران سابق شبکه معاند ایران اینترنشنال و نویسنده رسانه های خارجی با بررسی تعداد کشته‌های تروریستی افغانستان در یک سال گذشته به مقایسه آن با امنیت جمهوری اسلامی پرداخت.
۱۳۹۷/۱۲/۵ - ۱۶:۵۱
فوتبال> لیگ برتر؛
حمایت سردار آزمون از حرکت جنجالی وریا غفوری + عکس
ستاره تیم ملی کشورمان با نمایش تصویری در صفحه شخصی خود از حرکت مدافع جنجالی استقلالی ها حمایت کرد. 
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۳:۰۷
توئیت‌خوان؛
کیو... کیو... تق.. تق/ خبر بد درباره حاج قاسم!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۲۲:۵۶
فوتبال> لیگ برتر؛
تیکه سنگین علی کریمی به دکتر ظریف + عکس
اسطوره تیم ملی و پرسپولیس تهران در اینستاگرام خود به محمد جواد ظریف تاخته است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۴
فوتبال> لیگ برتر؛
پرسپولیس همیشه در قلب من! + عکس
 پرسپولیس همیشه در قلب من، پیامی است که پیشکسوت سرشناس پرسپولیس در صفحه شخصی خود برای هواداران به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۹
انتقاد شدید عکاس زن ایرانی از ترامپ بخاطر سوءاستفاده از تصویرش +عکس
یلدا معیری، که خانواده او در آمریکا زندگی می کنند از ترامپ بخاطر سوءاستفاده از تصویرش انتقاد کرده و نوشت: به عنوان یک ایرانی که هر روز بیشتر از تحریمها آسیب می بیند و بخاطر تفاوت قیمت ارز دیگر قادر به مسافرت به کشورهای همسایه هم نیستم.
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۷
آخرین خبر
Top