خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ الخميس ١٨ رمضان ١٤٤٠ Thursday, May 23, 2019
جهت دهی به انتخابات در سه قاره توسط اسرائیل به وسیله فیسبوک و اینستاگرام
اسرائیل بوسیله اکانت هایی در اینستاگرام و فیس بوک قصد انحراف انتخابات را در سه قاره را داشته است.
۱۳۹۸/۰۳/۱ - ۱۸:۵۲
فعال سیاسی اصلاح طلب: به دوران ساسانیان بازگشته‌ایم!
حسن اسدی زید آبادی به روند دریافت وام در کشور انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۵
توصیه تریتا پارسی به ترامپ؛
تهدید به قتل عام مردم، باعث عقب نشینی ایرانی‌ها نمی‌شود
"تا الان باید یادگرفته باشی که تهدید به قتل عام مردم باعث نمیشه این کشور عقب نشینی کنه؛ اگر واقعا دنبال صلح هستی، این استراتژی به دردت میخوره...."
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۳
روایت فعال اصلاح‌طلب از احتمال مذاکره پشت پرده میان ایران و آمریکا
احمد زیدآبادی از فعالان اصلاح طلب هر گونه مذاکره پشت پرده میان ایران و آمریکا را رد کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۸
حمایت «دختر خیابان انقلاب» از همجنس بازان!
شجری زاده در ادامه مواضع ضد ایرانی و ضد دینی خود چند روز پیش به حمایت از همجنس بازان پرداخت.
۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۶
حماقت خنده‌دار مدیر اندیشکده ضدایرانی: روزی مسابقات یوروویژن در ایران برگزار خواهد شد!
گاف یکی از صاحب نظران آمریکایی و آرزوی وی برای برگزاری این مراسم پس از براندازی نظام جمهوری اسلامی از نکات طنزآمیز ماجرا بود!
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۲
مرگ کودک 5 ساله در تنهایی
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۹
توئیت‌خوان؛
تلخ و شیرین/ اسحاق مرخصی بود من جاش اومدم!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۰:۱۴
حاشیه‎‌های اپوزیسیون؛
مچ‌گیری «سیاوش اردلان» از «روح‌الله زم»
ادمین آمدنیوز واژه انگلیسی angry به‌معنای "خشمگین" را با واژه hungry مترادف "گرسنه" اشتباه گرفت و بر اساس آن، تحلیل داد!
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۸
توئیت‌خوان؛
خبرنگار بی‌بی‌سی هم کنایه رهبر انقلاب به ترامپ را بازنشر داد
رئیس‌جمهور امریکا مدعی شده بود که هر جمعه در تهران علیه نظام راه‌پیمایی برگزار می‌شود!
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۵۴
چرا بی‌بی‌سی از تاریخ‌سازی دختر تکواندوکار ایرانی استقبال نمی‌کند؟!
فرشاد توماج، از فعالان رسانه ای خارج از کشور به نحوه پوشش اخبار افتخارآفرینی تکواندوکار 17 ساله کشورمان توسط بی بی سی فارسی پرداخت.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top