خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢١ ذو الحجّة ١٤٤٠ Friday, August 23, 2019
حاشیه‌های اپوزیسیون؛
دعوای «بی‌شرف» و «بی‌طرف» در توئیتر
حاشیه‌های ایجادشده پیرامون ماجرای جنایت برج آرمیتا (قتل میترا استاد به‌دست محمدعلی نجفی) به اپوزیسیون هم راه یافته است.
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۲۰:۴۰
مذاکره بدون شرط به سبک امریکا / واکنش ها به اظهارنظر پمپئو
وزیر‌خارجه آمریکا مایک‌پمپئو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای سوئیسی خود گفت: «ایالات متحده آماده است تا مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران را آغاز کند اما برای این امر لازم است که ایران مانند یک کشور عادی رفتار کند.»
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۲۰:۲۴
وقتی فشار حداکثری آمریکا کار نکرد!
پمپئو ساعاتی پیش از آمادگی ایالات متحده برای مذاکره با ایران بدون پیش شرط خبر داد.
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۷
فرار به جلوی اصلاح طلبان پس از دادگاه محمدرضا خاتمی!
محمدرضاخاتمی به همراه رسانه های حامی خود، به جای انتشار اسناد محکمه پسند تقلب در انتخابات 88، زمین بازی را عوض کرده و به علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه پرداخته اند!
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۳
آدم کش ها دوباره آدم کشتند
۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۲
شروط احمقانه مشاور ولیعهد ابوظبی برای مذاکره با ایران!
عبدالخالق عبدالله از چهره های تندروی اماراتی و مشاور ولیعهد ابوظبی شب گذشته در توئیتر خود از پیش شرط های کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نوشت.
۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۱۸:۳۵
ویدئو | نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: مردم ما آب مناسب ندارند!
"برنی سندرز" سناتور دموکرات و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با انتشار این ویدئو در حساب توییتر خود نوشت: این ثروتمندترین کشور روی زمین است! مردم ما آب تمیز ندارند. این رسوایی بین‌المللی است.‌ تصاویر مربوط به ایالت کارولینای جنوبی است.
۱۳۹۸/۰۳/۹ - ۲۰:۳۲
چرا «پرستو» همیشه برای اصلاح طلبان مطرح است؟!
سیاست اصلاح طلبان در قدیس سازی از نجفی و تهمت های ناروا به نهادهای امنیتی باعث شد تا این سوال پیش آید که چرا ماجرای پرستو همواره برای اصلاح طلبان مطرح می شود؟!
۱۳۹۸/۰۳/۹ - ۱۸:۰۱
واکنش ضرغامی به ماجرای محمدعلی نجفی
برخی از چهره های رسانه ای اصلاح طلب با طرح ادعاهایی کذب، سعی دارند تا میترا استاد، همسر دوم نجفی را به نهادهای امنیتی متصل کنند تا از این طریق ماهی خود را از آب گل آلود این پرونده جنایی بگیرند!
۱۳۹۸/۰۳/۹ - ۱۶:۰۳
تیکه سنگین خبرنگار اصلاح‌طلب به روح الله زم +عکس
صباآذرپیک در واکنش به یکی از پست‌های آمدنیوز، مستند "ایستگاه پایانی دروغ" را به روح الله زم یادآوری کرد.
۱۳۹۸/۰۳/۹ - ۱۵:۵۱
بازخوانی وعده نجفی در شهرداری: تهران را به شهری امن برای زنان تبدیل می کنم!
اگر چه عملکرد ضعیف نجفی باعث شد که عمر مسئولیت وی در پایتخت کمتر از یک سال به طول بینجامد اما ماجرای قتل همسر به ضرب گلوله و بازخوانی وعده های وی برای زنان به هنگام مسئولیت خود از نکات جالب روزگار است!
۱۳۹۸/۰۳/۷ - ۲۲:۱۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top