خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢١ ذو الحجّة ١٤٤٠ Friday, August 23, 2019
فیلم | رفتار وحشیانه‌ی پلیس آمریکا با زندانی (14+)
به گزارش خبرگزاری محلی شهر سینت آلبانز ایالت ورمانت، یکی شهروند آمریکایی که به دلیل رفتار ناهنجار در زمان استفاده از مشروبات الکلی زندانی شده بود، در حالی که به نشانه اعتراض به دلیل زندانی شدنش به درب سلول می‌زد، با واکنش وحشیانه‌ی افسران بازداشتگاه پلیس روبرو شد. زندانی: شماها حیوان هستید! (تماشای این فیلم برای افراد زیر 14 سال توصیه نمی‌شود.)
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۱
رکود اقتصادی گریبان گیر «دفاتر اسناد رسمی» شد
رضا مهدوی، از فعالان فضای مجازی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: «رکود اقتصادی گریبان دفاتر اسناد رسمی را هم گرفته است. حالا در گروه‌های تلگرامی فعالین این صنف، تصاویری از دفاتر خالی از مشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.»
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۳
«هنر» از نگاه رئیس جمهور چیست؟!
سخنان امروز رئیس جمهور با واکنش حجت الله عبدالملکی، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق همراه شد.
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۴:۵۷
خشم آمریکایی‌ها از گاف جدید ترامپ +عکس
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود درباره تیراندازی در اوهایو و تگزاس باز هم گاف داد؛ گافی که این بار کاخ سفید هم در آن نقش داشت!
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۱
توهین فخرآور به بازیگر زن ایرانی +عکس
یک سلطنت طلب به دلیل حمایت کتایون ریاحی از آقای ظریف، به وی توهین کرد!
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۶
کنایه فعال سیاسی اصلاح طلب به سیاست ارزی دولت!
حسن اسدی زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح طلب با کنایه به وضعیت بازار ارز و سکه در روزهای اخیر نوشت: «حدود یک ماه است که هر وقت بخش اقتصادی روزنامه‌ها یا سایت‌ها را نگاه می‌کنم، نوشته‌اند: سقوط دلار به کانال یازده هزار!من که آخر نفهمیدم چطور ممکن است دلار هر روز سقوط کند و هر روز هم به همان کانال یازده هزار سقوط کند! نمی‌دانم آیا این هم یکی دیگر از معجزات بانک مرکزی است و یا نتیجۀ نبوغ برخی همکاران مطبوعاتی حوزۀ اقتصاد؟»
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۴
چرا نشست خبری «ظریف» به صورت کامل از صداوسیما پخش نشد؟
عدم پخش زنده نشست خبری وزیر امور خارجه به صورت کامل باعث شد تا برخی از فعالان رسانه ای نسبت به صداوسیما انتقاد کنند.
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۳
موج‌سواری علینژاد بر روی حقوق های نجومی با توسل به دروغ +عکس
مسیح علینژاد که مدتی است کمپین هایش علیه حجاب از رونق افتاده، برای حفظ موقعیت خود در دستگاه های جاسوسی غربی، به موج‌سواری بر روی حقوق های نجومی البته با توسل دروغ روی آورده است.
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۸
واکنش ضرغامی به تعطیلی «وطن امروز»
عزت الله ضرغامی، رئیس سابق سازمان صداوسیما در صفحه توئیتر خود نوشت: «در روز خبرنگار ”خود تعطیلی" روزنامه #وطن_امروز اتفاق خوبی نیست. نمی توانم باور کنم که آنها حتی یک کیلو کاغذ یارانه ای هم نگرفته اند. البته خودشان هم مقصرند. نباید به ”اسب شاه” چیز دیگری بگویند! مملکت صاحاب دارد!»
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۶
تلخ مثل «بوی باران»!
پخش سریال بوی باران با مضمونی تلخ از شبکه اول سیما باعث اعتراض کاربران فضای مجازی شده است.
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۷
وقتی حملات مسلحانه در آمریکا عادی می‌شود!
هادی زنوزی، از مجریان سابق شبکه خبر که مدت هاست به آمریکا مهاجرت کرده است در خصوص تیراندازی های آمریکا در صفحه شخصی خود نوشت: «خبر تیراندازی‌های آمریکا دیگه از حالت Breaking News دراومده! »
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۵
کنایه مجری شبکه خبر به عملکرد مسئولان در «هفته ازدواج»
بسیاری از دستگاه های دولتی به مناسبت این هفته سعی دارند تا با چاپ بنر و ساخت کلیپ های تبلیغاتی در فضیلت ازدواج، جوانان را به این عمل ترغیب کنند!
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۸
کارمند دروغگوی ترامپ + فیلم
مسیح علی‌نژاد کارمند دولت امریکا که در شبکه های اجتماعی به فعالیت علیه حجاب و جمهوری اسلامی می پردازد، با انتشار کلیپی از راه ندادن خانم‌های مانتویی به یک درمانگاه در شیراز صحبت می‌کند/ در حالی که در همین فیلم کوتاه چندتا خانم مانتویی در حال رفت و آمد به درمانگاه هستند!
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۶:۴۸
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top