خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢١ ذو الحجّة ١٤٤٠ Friday, August 23, 2019
غرب بدون روتوش؛
بیماران دیابتی در انگلیس، انسولین سگ را به خود تزریق می‌کنند!
با کنکاشی در جوامع غربی و آشنایی با مشکلات آن ها می توان روی دیگری از مدینه فاضله غربگرایان را مشاهده کرد.
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۳:۳۶
امارات پشت سعودی را خالی کرد و مقابل ایران تسلیم شد
پیش‌تر شاهد خروج بی‌صدای مصر و جدایی پرسروصدای قطر از ائتلاف بودیم و حالا زمزمه خروج اماراتی‌ها، رژیم عربستان را نگران کرده است.
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۳
انتقاد به نوع برخورد حامد زمانی با پلیس
"علی علیزاده" در انتقاد به نوع برخورد "حامد زمانی" با پلیس نوشت: جای شکایت از پلیس فضای مجازی و رسانه‌ نیست. حامد زمانی اگر اعتراض داشت باید از مجاری قانونی میرفت.
۱۳۹۸/۰۵/۹ - ۲۰:۰۳
ایده جالب یک استاد دانشگاه در مرز+فیلم
در زمانی دولت دونالد ترامپ به دنبال تصویب بودجه مورد نیاز برای ساخت دیوار میان ایالات متحده آمریکا و مکزیک است، ایده هنرمندانه‌ای توانست تصویر تازه‌ای از مرز میان این دو کشور را رقم بزند.
۱۳۹۸/۰۵/۹ - ۱۸:۰۲
خبرنگار بی‌بی‌سی: ظریف به ترامپ گفته گول حرف‌های اینا رو نخور +عکس
خبرنگار بی بی سی با اشاره به پاسخ ظریف به توئیت ضد ایرانی ترامپ نوشت: "ظریف با توییت کردن این نکته به ترامپ گفته، گول حرف‌های اینا رو نخور."
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۲۲:۰۷
پاسخ ظریف به توئیت ضدایرانی ترامپ +عکس
وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری به اظهارات توئیتری دونالد ترامپ درباره سوابق ایران در جنگ و مذاکره پاسخ داد.
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۲۰:۳۴
خبرنگار در حال غرق شدن!
"جی وی توی نیوز" در انتشار گزارش خود از سیل پاکستان نوشت: خبرنگار پاکستانی در سیلاب، جان خود را در معرض خطر قرار می دهد تا وظایف خود را انجام دهد.
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۱۹:۳۰
کنایه مسعود بهنود به رئیس جمهور آمریکا
اظهارات شب گذشته ترامپ واکنش مسعود بهنود، کارشناس بی بی سی فارسی را به دنبال داشت و وی در صفحه توئیتر خود نوشت: « از ترامپ توقع دانستن تاریخ امریکا را هم نداریم. بفرمایند امریکا در کدامیک از این جنگ ها موفق بوده: کره، ویتنام، افغانستان، سوریه، عراق... جنگهای نیابتی بماند. اما ایران بعد از جنگ باروسیه، کدام جنگ را باخته؟»
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۱۷:۳۸
توئیتر در خدمت عربستان!
توئیتر دست به تبلیغ پیج های وابسته به حکومت عربستان می زند و در آخرین نمونه از این موارد، پیج مرکز جنگ ایدئولوژیک عربستان تبلیغ می شود!
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۱۷:۲۷
چرا ماجراجویی‌ها علیه ایران در حد حرف باقی مانده است؟!
محمود فرجامی، نویسنده اصلاح طلب در صفحه توئیتر خود با اشاره به قدرت نظامی ایران در حوزه زیردریایی ها نوشت: « با این آمار به راحتی میشه فهمید چرا ماجراجویی‌ها علیه ایران در خلیج فارس در حد حرف مانده. ایران تعداد زیادی زیردریایی داره و بی‌سروصدا عملا ابرقدرتی‌ست که تقریبا همه ناوگانش در خلیج فارس و دریای عمان متمرکزند. آمریکا دو برابر ایران زیردریایی داره که همه جا پراکنده‌اند. انگلیس که هیچ!»
۱۳۹۸/۰۵/۸ - ۱۵:۱۵
مانیتورینگ جام؛
بی‌بی‌سی استادیوم را ترک نمی‌کند! +عکس
شاید قرار است این ماجرا هم شبیه شایعه دیوارکشی در خیابان، یا هزینه‌تراشی به بهانه "کنسرت" و "گشت ارشاد" و... محملی باشد برای منحرف ساختن اذهان از دغدغه‌های مبنایی همچون معیشت و امنیت.
۱۳۹۸/۰۵/۷ - ۲۲:۵۹
گاف جدید ترامپ، تنها پس از 48 ساعت! +عکس
تنها دو روز پس از گاف ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مجددا سوتی داد.
۱۳۹۸/۰۵/۷ - ۲۰:۴۳
ویدئویی از انباشته شدن زباله‌ها و نارضایتی مردم
سرریز شدن سطل‌های زباله و ظاهر شدن موش‌های صحرایی عصبانیت و نگرانی شهروندان شهر «رم» ایتالیا را برانگیخته است: "ما مبالغ زیادی را بابت مالیات پرداخت می‌کنیم، اما خدماتی نداریم." برخی رسانه‌های ایتالیا از وجود گروه‌های مافیایی در جمع‌آوری زباله‌های شهر سخن گفته‌اند.
۱۳۹۸/۰۵/۷ - ۱۹:۳۳
جشن فالوئر مقام مسئول در شهرداری مشهد!
اقدام عجیب سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد در انتشار تصاویر جشن فالوئر گیری، واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است.
۱۳۹۸/۰۵/۷ - ۱۸:۰۹
فیلم | هیتلر زمان
حکایت نژادپرستی جامعه آمریکا و دونالد ترامپ؛ این فیلم میلیون‌ها بار در شبکه های اجتماعی آمریکایی مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۰۵/۷ - ۱۷:۵۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top