خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ الخميس ١٨ رمضان ١٤٤٠ Thursday, May 23, 2019
حافظه تاریخی | آقای پهلوی،آیا در سال 1341 آمریکا، ایران را اشغال کرد؟
رضا پهلوی که حضور نیروهای مردمی عراق را اشغال خاک ایران خوانده، آیا حضور نیروهای ارتش آمریکا در سال 1341، را هم اشغال خاک ایران می داند؟
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۹:۲۹
سوء استفاده مجری من‌وتو از شهدا برای تفرقه افکنی
پوریا زراعتی و مهشید حسینی از مجریان من‌وتو به صورت هماهنگ، با انتشار توئیتی تفرقه افکانه به حضور نیروهای بسیج مردمی عراق در ایران واکنش نشان دادند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۷:۰۰
محمود صادقی هم منتقد حضور ایران در برجام شد!
محمود صادقی، از حامیان پروپاقرص برجام و مذاکره میان ایران و آمریکا هم حال به بی فایدگی برجام پی برده تا به قول اصلاح طلبان وی هم به جمع «دلواپسان» بپیوندد!
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۶:۰۵
صفحات فرماندهان سپاه در اینستاگرام مسدود شد
اینستاگرام بدون ارائه هیچ توضیحی، دسترسی به صفحات منتسب به برخی فرماندهان سپاه پاسداران را مسدود کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۷:۵۳
نگاهی دیگر به تخریب کلیسای تاریخی نوتردام
علی علیزاده، فعال رسانه ای، با انتشار فیلمی از لحظه تخریب این کلیسا، مقایسه ای جالب از واکنش ها پس از وقوع این اتفاق در فرانسه و ایران انجام داد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۷
روایت فعال اصلاح طلب از نقش مهم حشدالشعبی در امدادرسانی‌های خوزستان
محمدرضا جلایی پور، از فعالان اصلاح طلب حاضر در مناطق سیل زده ظهر امروز با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود از کمک های نیروهای حشدالشعبی نوشت.
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۱
تحلیل علی علیزاده در مورد تمسخر سخنان کارشناس شبکه منوتو توسط خود شبکه
می خواهند فقط یک عرب را مدافع ایران جلوه دهند!
شبکه منوتو در برنامه ببین تی وی، در واکنش به اظهاراتنجاح محمد علی که در مناظره ای با یک کارشناس دیگر از عشق عراقی ها به رهبر جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی گفته بود واکنش نشان داد
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۰:۰۲
تقلای آمدنیوز برای زیر سوال بردن حمایت قاطع ایرانی‌ها از سپاه پاسداران +عکس
در پی نتیجه نظرسنجی شبکه لندنی "من‌وتو" درباره اقدام ترامپ و حمایت قاطع ایرانی ها از سپاه، کانال ضدانقلابی آمدنیوز تلاش کرد با انتشار چند پست، نتیجه این نظرسنجی را زیر سوال ببرد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۵
انتقاد مجری شبکه خبر از رفتار عجیب یک نماینده مجلس
استراحت عجیب یکی از نمایندگان مجلس در صحن علنی باعث انتقادات بسیاری از فعالان فضای مجازی شد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۲
مجری «منوتو» خطاب به بهنوش بختیاری: «نیشت رو ببند!»
سالومه سیدنیا که در این تلویزیون لندنی به اجرای برنامه‌های فان می‌پردازد، بهنوش بختیاری را به دورویی متهم کرد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۲
پاسخ قاطع ایرانی‌ها به نظرسنجی «من‌وتو» علیه سپاه +عکس
پس از اعلام تصمیم آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی، شبکه لندنی "من‌وتو" در این زمینه نظرسنجی انجام داد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۶
تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران در امور ایران مطرح کرد:
تروریست خواندن سپاه پاسداران تبعات اقتصادی برای ایران نخواهد داشت
علی واعظ، روزنامه‌نگار و تحلیلگر ارشد گروه بین‌المللی بحران در امور ایران، تروریست خواندن سپاه پاسداران را فاقد تبعات اقتصادی برای ایران دانست.
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۸:۰۸
توئیت‌خوان؛
من هم سپاهی‌ام +تصاویر
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۲:۳۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top