خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ الخميس ١٨ رمضان ١٤٤٠ Thursday, May 23, 2019
تحلیلگر هسته ای مطرح کرد:
هدف دولت ترامپ ایجاد بحران در ایران است
نیکلاس میلر، از برجسته‌ترین متخصصان مسائل هسته‌ای در جهان درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه نوشت: «مساله این است که دولت ترامپ [تشدید تنش‌ها] را یکی از ویژگیها و نه اشکالات سیاستش در قبال ایران میداند. هدفشان ایجاد بحرانی در ایران است که یا به تغییر رژیم بی‌انجامد یا به جنگ.»
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۳
علی علیزاده: سپاه پاسداران باعث آغاز افول امپراطوری آمریکا شد
برخی از کارشناسان بین الملل معتقدند که این سخنان بیشتر جنبه جنگ روانی داشته و این موضوع توسط آمریکا عملیاتی نخواهد شد.
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۷:۲۵
جوانان جهادی، علینژاد را دست انداختند+ ویدئو
ویدئوی جالب جوانان جهادی که برای کمک به مردم به مناطق سیل زده رفته اند در شبکه های اجتماعی درحال دست به دست شدن است.
۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۳
دروغ گویی منافقین در خصوص سیل «پلدختر»
کانال تلگرامی سازمان منافقین با انتشار خبری دروغ مدعی شد که در شهر پل‌دختر تاکنون 90 نفر کشته شده اند!
۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۱۹:۲۶
تصویر سید حسن نصرالله در دستان مدل شرکت معروف سوئدی
شرکت سوئدی « اچ اند ام» برای معرفی یکی از محصولات خود تصویری از یک مرد که روزنامه ای در دست دارد را منتشر کرد که تصویر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان بر یکی از صفحات این روزنامه باعث استقبال کاربران در فضای مجازی شد.
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۸:۱۸
انتقاد بعیدی نژاد از خبرنگاران ایرانی رسانه های ضدانقلاب
بعیدی نژاد در توئیتی نوشت: « جنگ رسانه ای، پیوست جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران است. ایرانیانی که در این مقطع حساس تاریخی، برای پول و یا موقعیت، با عضویت در شبکه های معاند و یا فعالیت تحت عنوان خبرنگار آزاد در این جنگ رسانه ای علیه ایران شرکت کردند، همه بی آبرو شده و یک عمر شرمنده ملت ایران خواهند گردید.»
۱۳۹۸/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۲
فوتبال> لیگ برتر؛
کنایه سنگین علی کریمی به دولت + عکس
علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در مورد حواشی اخیر پیرامون وضعیت بحرانی سیل در کشور واکنش نشان داده است.
۱۳۹۸/۰۱/۶ - ۱۱:۰۰
توئیت‌خوان؛
امیدمان به «کشتی نوح» است/ از ما تست الکل بگیرید!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۵ - ۲۲:۱۵
موج سواری «رادیو زمانه» بر سیل شایعات!
اکانت توئیتری وبسایت معاند رادیو زمانه در خبری که مربوط به احتمال وقوع سیل در استان های مرکزی ایران بود، تصویری از سیل سال 2012 در عربستان را منتشر کرد تا بحران های حال حاضر بیفزاید و بدین ترتیب مردم را با ترس بزرگتری مواجه سازد.
۱۳۹۸/۰۱/۵ - ۱۹:۱۹
جهانگیری خیال مناف هاشمی را راحت کرد!
المیرا شریفی مقدم، مجری شبکه خبر با کنایه به سفر خارجی مناف هاشمی، نوشت: « حالا دیگه راحت برو سفر! استاندار گلستان برکنار شد.»
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۲۳:۴۱
ادعای یک سرکرده معارض:
روس‌ها در سوریه آلت دست ایران هستند!
سخنگوی شورشیان سوری: «حملات اخير روسيه به ادلب نشان می‌دهد که ايران موفق شده روسيه را طبق خواست خود قانع کند...»
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۲۲:۱۸
توئیت‌خوان؛
مرثیه‌ای برای سیل؛ مطالبه‌ای برای استاندار!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۲۱:۴۳
به‌دنبال بی‌تدبیری در مقابله با عوارض سیلاب؛
تشر خرازی به مسئولان اجرایی: نمی‌توانید جلوی بحران را بگیرید؟!
دبیرکل حزب ندای ایرانیان: «این همه نعمات را به دردسر و بدبختی تبدیل کردن نبوغ می‌خواهد! ... بی‌عرضگی به تحریم ربطی ندارد.»
۱۳۹۸/۰۱/۳ - ۱۸:۱۵
سفارت انگلیس «نوروز» را با زبان عربی به ایرانیان تبریک گفت!
استفاده از زبان عربی برای تبریک سال نو شمسی باعث واکنش تند کاربران فضای مجازی به حساب کاربری سفارت انگلیس شد!
۱۳۹۸/۰۱/۱ - ۲۰:۲۷
پاسخ معنادار کاربران توییتر به نظرسنجی حسام آشنا درباره برنامه 90 +عکس
مشاور روحانی درباره ماجرای فردوسی‌پور و نود، چند پیام توییتری در حمایت از عادل منتشر کرد و سپس یک نظرسنجی ترتیب داد.
۱۳۹۸/۰۱/۱ - ۲۰:۲۶
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top