خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ الجمعة ٢١ ذو الحجّة ١٤٤٠ Friday, August 23, 2019
چرا ظریف در مصاحبه با یک شبکه انگلیسی، به ربودن نفتکش ایرانی اعتراض نکرد؟
مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان، به عدم اشاره دزدی دریایی انگلیس توسط ظریف در مصاحبه با شبکه دولتی این کشور انتقاد کرد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۶
انتقاد خبرنگار امریکایی به عملکرد رسانه ها در قطعی برقِ ونزوئلا و امریکا
چرا رسانه ها وقتی در ونزوئلا برق قطع می شود به دولت حاکم ونزوئلا (سوسیالیسم ها) انتقاد و سرزنش وارد می‌کنند، اما وقتی نیویورک خاموش می شود، دولت حاکم بر آمریکا( امپریالیسم) را نمی خواهند سرزنش کنند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۸
توئیت‌خوان؛
اشک عشق؛ خدا کنه فوتوشاپ باشه!
جام‌نیوز به تناوب برخی پیام‌های منتخب را از پیام‌رسان «توئیتر» گلچین و برای مخاطبان علاقمند بازنشر می‌کند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۸:۰۰
سرمایه‌گذاری آل سعود بر روی فیک‌نیوز ها؛
وقتی «ایندیپندنت فارسی» هنوز رئیس قوه‌قضائیه را نمی‌شناسد!
نویسندگان این رسانه که تمام توان خود را برای دروغ گویی و تخریب جمهوری اسلامی به کار گرفته اند حتی از بدیهی ترین فعل و انفعالات کشور بی اطلاعند!
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴
نهادهای امنیتی و اطلاعاتی هوشیار باشند؛
«بی‌بی‌سی» به ایران خبرنگار اعزام کرد
بخش خبر بی‌‌بی‌سی انگلیسی پوشش خبرهای ایران را با حضور خبرنگار از داخل کشور از امروز آغاز می کند.
۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۷
حمایت نخست وزیر اسبق کانادا از گروه تروریستی سابق!
نخست وزیر پیشین کانادا با حضورمجدد در همایش سالانه گروه تروریستی مجاهدین خلق، به حمایت از سازمان منافقین پرداخت.
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۲۳:۳۴
انتقاد فعال سیاسی اصلاح طلب از نجفی:
"مهدورالدم" بودن میترا استاد از اساس بی‌ربط و ظالمانه است/ نجفی به جای چنگ زدن به دستاویزهای سست، اعتراف کند که اشتباه کرده است
احمد زید آبادی در مطلبی به انتقاد از ادعاهای روز گذشته محمدعلی نجفی مبنی بر مهدورالدم دانستن میترا استاد پرداخت.
۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۹
اقدام توهین‌آمیز «بی بی سی» نسبت به زنان +عکس
بی بی سی فارسی در سایت خود خبری با عنوان "سگ‌ها خواب می‌بینند و پرسش‌ها و توصیه‌های دیگر در مورد خواب" منتشر کرده است اما در اقدامی توهین آمیز از تصویر یک زن برای این خبر استفاده کرده است!
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۰
مهاجرانی: دیگر در هیچ برنامه‌ بی بی سی شرکت نخواهم کرد
عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC واکنش نشان داد و گفت: دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.
۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۴
چنگ و دندان رسانه ملکه برای نابودی «ایران»؛
بی بی سی فارسی رسما از تجزیه ایران سخن گفت! + فیلم
در بخش هایی از گفت و گوی شب گذشته بی بی سی فارسی، مهمان تجزیه طلب برنامه مدعی شد که در صورت وقوع جنگ، این احزاب از این فرصت برای «آزادسازی بخش هایی از کردستان» استفاده خواهند کرد تا رسما تجزیه ایران این بار با لفظی دیگر، در آنتن زنده این شبکه وابسته به وزارت خارجه انگلیس تایید و مطرح شود.
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۰
از تخریب «گاندو»ی ایرانی تا تکریم «چرنوبیل» آمریکایی؛ مشاور رئیس‌جمهور چه سریالی را می‌پسندد؟!
حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی در دو روز اخیر 11 توئیت را در تخریب سریال ایرانی «گاندو» منتشر کرده است؛ این در حالی است که وی چندی پیش با 6 توئیت به حمایت از سریال آمریکایی «چرنوبیل» پرداخته بود!
۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۵
فحاشی علیه دونالد ترامپ پس از قهرمانی زنان آمریکا +عکس
بعد از قهرمانی تیم فوتبال زنان آمریکا، برخی از آمریکایی‌های حاضر در محل مسابقات، شروع به توهین و فحاشی علیه دونالد ترامپ کردند.
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۹
خبرنگار بی‌بی‌سی:
کاهش تعهدات برجامی ایران، جواب داد +عکس
خبرنگار بی بی سی از موثر بودن اقدام اخیر ایران در کاهش تعهدات برجامی خبر داد.
۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۸:۵۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top