خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۷ الاثنين ١٤ جمادى الأولى ١٤٤٠ Monday, January 21, 2019
ویدئو | فریادهای وحشتناک رئیس مجلس عوام انگلیس برای کنترل بی‌نظمی نمایندگان
رئیس مجلس عوام بریتانیا در پارلمان انگلیس در بحبوحه بحث‌های مخالفان و موافقان درباره برگزیت با فریادهای ممتد سعی کرد بی‌نظمی نمایندگان را کنترل کند.
۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۹
ویدئو | شبکه مسیحی: شاه لقب خدا را به خود می‌‎داد/ انقلاب خمینی کار خدا بود
مجری شبکه ماهواره‌ای مسیحی نجات بیان داشت: خداوند به وسیله یک مرد، مردی [امام خمینی ره] که در خانه‌‌ی ساده‌ای در خارج از شهر پاریس زندگی می‌کرد و سالها در اسارت بود ابهت شاه را از وی گرفت.
۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۳۴
ویدئو | وزیر مستعفی بهداشت: من از جنس آنها نبودم، رفتم!
بی بی سی: وزیر بهداشت سابق ایران گفته است بارها در اعتراض به سیاست‌های دولت حسن روحانی در زمینه بهداشت و درمان درخواست کناره گیری کرده بود. سخنان هفته پیش او در جمع مقامات وزارت بهداشت.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۵
ویدئو | سفر وزیرخارجه آمریکا به خاورمیانه با هدف مقابله با ایران!
صدای امریکا در گزارش از سفر ضد ایرانی پمپئو به خاورمیانه: وزیر خارجه آمریکا قرار است در روزهای آینده به هشت کشور در خاورمیانه زا جمله مصر سفر نماید. مقابله با فعالیت های مخرب جمهوری اسلامی ایران از جمله موضوع های عمده این سفر یک هفته ای است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۵
گزارش صدای امریکا؛
ویدئو | ایران به دنبال خرید پهپادهای جنگنده چینی است
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۰۸:۲۲
ویدئو | بی بی سی: چرا وزیر بهداشت دولت روحانی استعفا داد؟
بلاخره بعد از چند روز تایید و تکذیب، رسما اعلام شد که وزیر بهداشت ایران استعفا کرده است. هر چند سخنگوی دولت گفته که رئیس‌ جمهوری هنوز استعفای حسن قاضی‌زاده هاشمی را نپذیرفته است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۰:۱۲
ویدئو | کارشناس بی‌بی‌سی: عربستان و اسرائیل در جهان منزوی شده‌اند
جعفری کارشناس روابط بین الملل در پاسخ به این سوال که چقدر این حرف نتانیاهو که گفته «در رابطه بین اسرائیل و اعراب انقلابی روی داده» به واقعیت نزدیک است؟: نتانیاهو مثل همیشه بزرگنمایی میکند. به انزوا کشیده شدن عربستان و اسرائیل در جهان و کاهش محبوبیت آنها از دلایل نزدیک شدن این دو کشور به یکدیگر است.
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۷
ویدئو| کارشناس بی‌بی‌سی: نتانیاهو علیه ایران لاف میزند
بی‌بی‌سی: چقدر این حرف نتانیاهو که گفته «در رابطه بین اسرائیل و اعراب انقلابی روی داده» به واقعیت نزدیک است؟ نوری‌زاده، تحلیلگر جهان عرب: نتانیاهو لاف می‌زند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۳۲
ویدئو | کارشناس شبکه من‌وتو: ایران غلط کرده ۸ سال جنگیده!
ناصر اعتمادی کارشناس وطن فروش شبکه من و تو، دفاع مردم ایران از خود در هشت سال حمله عراق به کشورمان که با پشتیبانی کشورهای آمریکایی، غربی و عربی صورت گرفت را اشتباه خوانده و با گستاخی می گوید «ایران غلط کرده ۸ سال جنگیده!!»
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۷
ویدئو | گزارش بی‌بی‌سی از توضیحات محسن رضایی درباره عملیات کربلای چهار
آقای رضایی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت که در انتخاب کلمات برای توییتش دقت کافی نکرده و عملیات کربلای چهار عملیات اصلی بوده نه عملیات فریب.
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۸
گزارش صدای امریکا
معافیت جدید نفتی ایران برای هند | فیلم
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۲
ویدئو | گزارش‌بی‌بی‌سی از عدم سوخت‌رسانی کشورهای اروپایی به هواپیماهای مسافربری ایرانی
🎥بی بی سی: تحریم های امریکا علیه ایران هواپیماهای مسافربری ایرانی را با مشکل روبرو کرده است؛ انتظار می رفت که با متعهد ماندن اروپا به برجام،پرواز هواپیماهای ایرانی از پایتخت های اروپائی بدون مشکل انجام شود اما قدرت امریکا بیشتر بوده است.
۱۳۹۷/۱۰/۴ - ۱۱:۴۸
در گزارشی مغرضانه و در ادامه سیاست ایران هراسی؛
شبکه من‌وتو ایران را به تشدید جدال میان شیعه و سنی متهم کرد!
شبکه من و تو در گزارشی مغرضانه با عنوان "روی دیگر پایان جنگ یمن" در ادامه سیاست ایران هراسی خود مدعی شد: جمهوری اسلامی با تشدید جدال میان سنی و شیعه و تلاش برای نفوذ به کشورهای عمدتا مسلمان مجاور دریای سرخ به دنبال تحقق هلال شیعی است.
۱۳۹۷/۱۰/۳ - ۱۵:۰۷
ویدئو | بی‌بی‌سی: ایران و روسیه خوشحال از خروج امریکا از سوریه؛ اسرائیل ناراحت
بی بی سی: درحالیکه ارتش ترکیه با خروج نیروهای نظامی امریکا از سوریه،درحال زمینه چینی برای سرکوب کُردهای سوریه است، #ایران و روسیه از خروج امریکا خوشحال و اسرائیل ناراحت هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۳ - ۱۴:۰۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top