خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ الأحد ١٢ المحرّم ١٤٤٠ Sunday, September 23, 2018
ویدئو | بانک‌های ترکیه برای ایرانیان حساب‌دلاری باز نمی‌کنند
ویدئوی ارسالی شهروند ایرانی از ترکیه به شبکه ایران اینترنشنال: «بانک‌های #ترکیه برای ایرانیان حساب دلاری باز نمی‌کنند.»
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۴۱
ویدئو | ترامپ موضوع سخنرانی‌اش درباره ایران را تغییر داد
کارشناس شبکه ایران‌اینترنشنال: خروج ترامپ از برجام باعث شده حمایتی را که آمریکا می‌توانست از شورای امنیت بگیرد نداشته باشد برای همین موضوع سخنرانیش درباره ایران را تغییر داده.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۰۱
ویدئو | گزارش بی بی سی از ربات‌های برانداز جمهوری اسلامی
شبکه بی بی سی در گزارشی به فعالیت ربات هایی پرداخته که در راه اندازی هشتگ های براندازم علیه حکومت جمهوری اسلامی فعالند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۵۴
ویدئو | استاد راهنمای حسن روحانی: از رای به روحانی پشیمانم
ایران اینترنشنال/ حسن امین، استاد دانشگاه گلاسکو و استاد راهنمای حسن روحانی: از رای دادن به روحانی پشیمانم؛ اگر می‌توانستم رای خودم را پس می‌گرفتم.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۱۲
واکنش کارشناس سیاسی به حمایت خبرنگاران اصلاح طلب از رسانه‌های ضدانقلاب/ فیلم
علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم خارج در واکنش به اقدام خبرنگاران اصلاحطلب و اعتدالی که با حمله به وی در کنار شبکه سلطنت طلب من و تو قرار گرفتند گفت: یک بار برای همیشه، خطکشی خود را با دشمنان خارجی ایران مشخص کنید.
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۸
ویدئو؛ نقش اصلاح طلبان در مشروعیت بخشی به رسانه‌های ضدانقلاب
علیزاده، کارشناس سیاسی خظاب به خاتمی: از اصلاح‌طلبان بخواهید که با بی‌بی‌سی،من‌وتو،ایران‌اینترنشنال گفتگو نکنند و به این شبکه‌ها مشروعیت ندهند.آقای خاتمی!نباید صدای شما هرشب از برنامه 60دقیقه بی‌بی‌سی پخش‌شود
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۵
ویدئو؛ توضیح علیزاده درباره حضور جنجالیش در شبکه من‌وتو
«خواستم به عنوان یک مرزبان منافع ملی، در شبکه من وتو به عنوان یک تخریبچی ظاهر شوم و مقر فرماندهی جنگ نرم علیه ایران را از داخل این شبکه منهدم کنم»
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۵۵
ویدئو؛ افشاگری علیزاده درباره منابع مالی شبکه‌های ماهواره‎ای ضد ایرانی
افشاگری علیزاده، کارشناس سیاسی مقیم خارج درباره منابع مالی شبکه‌های ماهواره ای ضدایرانی و حقوق های نجومی مجریان و کارمندان این شبکه ها
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۹
کارشناس بی بی سی:
یک سیاستمدار طرفدار ایران رئیس مجلس عراق شد/ فیلم
کارشناس بی بی سی: یک سیاستمدار طرفدار ایران رئیس مجلس عراق شد؛ نزدیکی وی به حشدالشعبی کاملا مشهود است. این مسئله نشان دهنده قدرت نفوذ ایران در عراق است.
۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۴
کارشناس شبکه من‌وتو: اگر انقلاب نشده بود، مسیح علینژاد در روستا مانده بود| فیلم
علیزاده تحلیلگر سیاسی: اگر انقلاب نشده بود، خانم مسیح علینژاد در روستا می ماند نه اینکه بتواند خبرنگار پارلمانی شود! بی بی سی و من و تو به مردم گفتند گرسنگی شما به دلیل عدم نتیجه گیری برجام است!
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۴:۱۱
کارشناس شبکه من‌و‌تو: عربستان میخواهد رضا پهلوی را در ایران روی کار بیاورد/ فیم
علیزاده، کارشناس سیاسی: در تاریخ 2800ساله ایران تنها سلسله ای که توسط خارجی ها انتصاب شده سلسله پهلوی بوده! پدر را آمریکا بر سرکار آورد و پسر را میخواهد عربستان سعودی بر سرکار بیاورد!
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۹
شبکه من و تو بررسی کرد؛
آیا ایرانی برای دوران پسا ترامپ و بر روی جان‌کری سرمایه‌گذاری میکنید؟
شبکه من و تو: آیا دیدارهای جان کری و ظریف نوعی سرمایه گذاری تهران برای دوران پسا‌ترامپ در صورت داوطلبی کری برای ریاست جمهوری آمریکاست؟«موضوع مهمتر از آن این است که تهران تمام امید و حتی منافع ملی کشور را به نتیجه انتخابات آمریکا واگذاشته.»
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۴۱
گزارش بی‌بی‌سی از جدیدترین خط و نشان آمریکا برای ایران
آمریکا به ایران هشدار داده است که "با سرعت و قاطعیت" به هرگونه حمله ای از سوی متحدان تهران در عراق که به آسیب دیدن آمریکایی ها یا خسارت دیدن مراکز این کشور در عراق منجر شود واکنش نشان خواهد داد.
۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۵:۱۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top