خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ السبت ٨ ربيع الأوّل ١٤٤٠ Saturday, November 17, 2018
ویدئو | گزارش صدای آمریکا از مرکز آموزش جاسوسان« فارسی زبان» در اسرائیل
گزارش صدای آمریکا از تنها مرکز آموزش زبان فارسی در اسرائیل؛ دانش آموزان این مدرسه بعدها به عنوان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی علیه ایران وارد ارتش و مراکز امنیتی اسرائیل میشوند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۵:۲۰
ویدئو | تلاش ایران برای تاثیرگذاری بر انتخاب نخست وزیر انگلیس
گزارش من و تو از مسدودسازی هزاران حساب کاربری مرتبط با ایران در توئیتر که مشکوک به فعالیت در انگلیس هستند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۸
ویدئو | تمجید کارشناس شبکه من‌و‌تو از مدیریت قالیباف در شهرداری تهران
کارشناس شبکه من وتو: مدیریت شهری اصلاح‌طلبان در تهران در یک سال‌و‌نیم گذشته نتوانسته به غیر از چند ایستگاه مترو، پروژه‌ای را افتتاح کند؛ قالیباف در زمان تحریم‌ها توانست با همه مشکلات، شهر را مدیریت کند ولی اصلاح‌طلبان با اینکه در زمان تحریم‌ها هم نبودند نتوانستند شهر را مدیریت کنند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۴:۵۷
ویدئو | بی بی سی: دلیل کاهش ناگهانی قیمت نفت چیست؟
بی بی سی: ارائه معافیت های تحریمی 6 ماهه برای خریداران عمده نفت ایران توسط امریکا و افزایش تولید نفت روسیه و عربستان باعث کاهش قیمت #نفت شده است.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۷
ویدئو | مسدودسازی هزاران حساب کاربری مرتبط با ایران در توئیتر
گزارش من و تو از مسدودسازی هزاران حساب کاربری مرتبط با ایران در توئیتر که مشکوک به فعالیت در انگلیس هستند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۳
فیلم/ افشاگری جدید مدیر آمدنیوز: تحقیر آمریکا، با اوباما هماهنگ شده بود
در حالی که بازداشت سربازان آمریکایی در خلیج فارس به عنوان تحقیر آمریکا در جهان شهرت یافت، روح الله زم، مدیر آمدنیوز مدعی شد ایران این اقدام را با اجازه باراک اوباما انجام داده بود!
۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۲۲
فیلم/ جدیدترین تجهیزات موشک‌های پدافند هوایی سپاه
در این ویدئو بکارگیری جدیدترین تجهیزات موشک های پدافند هوایی در رزمایش ولایت را مشاهده می کنید.
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۳۰
فیلم/ اپیدمی بی ادبی در مجالس
در ویدئو خبر بی احترامی اعضای مجلس عوام به صحبتهای یکی از اعضای مجلس را میبینیم.
۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۰:۵۱
فیلم/ دروغ ‌گویی رسانه‌های سلطنت طلب و کمپین ربع پهلوی
رسانه‌های ضد انقلاب و سلطنت طلب بار دیگر با استفاده از کلیپ‌های آرشیوی خود از اغتشاشات دی ماه سال گذشته، فیلم‌های این اغتشاشات را تحت عنوان اعتراضات هفت آبان امسال منتشر کردند. ضد انقلاب در این دروغ پراکنی، تظاهرات دی ماه سال گذشته شهر رشت را به اسم حضور مردم در خیابان ولیعصر تهران در هفت آبان امسال منتشر کردند که این عمل آنها با اعتراض مخاطبین این صفحات نسبت به نشر اخبار دروغ مواجه بود.
۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۲
گزارش شبکه من وتو؛
چقدر اختلاف بین جهانگیری و روحانی جدی است؟
شبکه‌ من‌وتو بررسی کرد: چقدر اختلاف بین جهانگیری و روحانی جدی است و چرا مشکلات در کابینه بالا گرفته است؟
۱۳۹۷/۰۸/۲ - ۱۰:۵۷
فیلم/ مسیح علی‌ نژاد رسوا شد!
مسیح علی‌ نژاد، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب، با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود، قصد سوءاستفاده از احساسات مردم را داشت که این کار، او را مجبور به عذرخواهی کرد.
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۲۱:۲۱
گزارش شبکه من و تو از تلاش کشورهای اروپایی برای حفظ برجام/ فیلم
گزارش شبکه من و تو از تلاش کشورهای اروپایی برای حفظ برجام؛ اقدامات جدید اقتصادی که اروپا در مورد ایران مطرح کرده است یک ژست سیاسی است.
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۵
بی‌بی‌سی: با شروع تحریم ‌های امریکا، خروج ایران از فهرست سیاه FATF بی‌فایده است
بی‌بی‌سی بررسی کرد: با شروع قریب الوقوع تحریم ‌های امریکا علیه نظام بانکی ایران، فایده عملی خروج از فهرست سیاه FATF برای ایرانی‌ها چیست؟