خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ السبت ١٤ شعبان ١٤٤٠ Saturday, April 20, 2019
ویدئو/ صاحب فروشگاه دزد جوان را شرمنده کرد!
دزد به سینگ گفت: "من گرسنه ام. من برای خودم و برای برادرم که گرسنه است این اجناس را دزدیدم." سینگ که با شنیدن پاسخ مرد کاملاً شگفت‌زده شده بود، در پاسخ گفت: " تو نیاز به غذا داری؟ من به تو غذا خواهم خواهم داد. این مشکلی نیست."
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۱
ویدئو/ آریا عظیمی‌نژاد: من جزء مافیا هستم!
پاسخ آریا عظیمی‌نژاد به علت پُرکاری‌اش در تیتراژ سریال‌های تلویزیونی را در این ویدئو تماشا کنید.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۸
ویدئو/ چشمه‌ای که دور قبر حضرت عباس (ع) طواف می‌کند
تصاویری از چشمه آب زلالی که صدها سال است گرداگرد قبر اصلی حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام در زیر حرم مطهر ایشان در کربلا طواف می‌کند را مشاهده می‌کنید. این آب به ارتفاع یک متر بالاتر از قبر قرار دارد، اما هرگز وارد مرقد مطهر نشده است.
۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۰:۲۰
تصاویر/ دیدار فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب
در آستانه روز ارتش، فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی، ظهر (چهار‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۰
تصاویر/ بازیگرانی که تا پای سفره عقد رفتند اما نشد!
زندگی شخصی هنرمندان، روابط، ازدواجشان و... از موضوعات جذاب برای طرفداران این افراد است. گاهی اوقات هنرمندان در مسیر زندگی شخصی‌شان تا پای سفره عقد می‌روند ولی این اتفاق منجر به ازدواج نمی‌شود.
۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۱
ویدئو/ تصاویری تماشایی از غبار روبی و شست‌وشوی حرم حضرت عباس (ع)
تصاویر تماشایی از غبار روبی و شست‌وشوی حرم حضرت عباس (ع) با گلاب را مشاهده میکنید.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۱
ویدئو/ لحظه حیرت انگیز برخورد صاعقه با زوج کوهنورد
فیلم حیرت انگیز ار لحظه برخورد صاعقه با زوج کوهنورد در اسپانیا /خوشبختانه به طرز معجزه آسا این زوج نجات نجات یافتند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۴:۱۴
عکس/ نماد مسیحیت و اروپای غربی در آتش/ تاریخ فرانسه یک شبه دود شد
کلیسای نوتردام پاریس، یکی از مهم ترین بناهای فرانسه با قدمتی 850 ساله طعمه آتش شد. درجه اهمیت این بنای تاریخی بگونه است که به عنوان نماد اروپای غربی و مسیحیت از آن یاد می شود/ گزارش تصویری از اسپوتنیک
۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۹
رفتارهای عجیب هنرمندان در حوادث+ عکس
وقوع حوادث گاهی اوقات باعث خسارات زیادی می‌شود طوری که جبران آن‌ها خیلی سخت است. در کشور ما هم متاسفانه از این حوادث ناگوار بسیار رخ می‌دهد؛ در زمان وقوع این حوادث رسانه‌ها، مسولان، مردم و اقشار مختلف واکنش‌های متفاوتی دارند. در این مطلب ما به واکنش هنرمندان در سال‌های اخیر نسبت به وقایع ناگوار می‌پردازیم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۲۱:۱۰
تصاویر/ دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر انقلاب
اساتید، قاریان و حافظان برترِ شرکت‌کننده در سی و ششمین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صبح روز (دوشنبه) با حضور در محفل انس با قرآن در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۰
ویدئو/ روستایی که محو شد!
روستای "چم حسین" تنگ تیر که تا پیش از سیل در شهرستان چگنی قرار داشت، در حال حاضر وجود خارجی ندارد و با آب یکسان شده است.
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۵۱
ویدئو/ گندم‌ زارى زیر دریا!
فقط یک هفته فرصت می خواست تا خروار خروار طلا درو کند اما در چند ساعتی همه چیز زیر آب رفت و همه رؤیاها بر باد شد.
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۲
آخرین خبر
Top