خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ الجمعة ١٠ المحرّم ١٤٤٠ Friday, September 21, 2018
بهترین آبشارهای جهان در بهترین پارک های جهان
آبشار به یک جریان آب در روخانه می گویند که از بالا به پایین و در ارتفاع یک صخره در حال جریان و سرازیر شدن می باشد که بسیار هیجان انگیز و زیبا است...
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۲۸
کودکان بیشتر لغاتشان را از چه کسی یاد می گیرند؟
والدین هر دو در یاد دادن زبان مادری به نوزادان موثر هستند اما هر یک در بخش های متفاوتی از زبان به نوزاد خود کمک می کنند...
۱۳۹۷/۰۶/۲۹ - ۱۸:۱۰
کشوری که برای آموزش مراسم خاکسپاری سه سال دوره برگزار می‌کند!
در کشور آلمان افرادی که برای کسب درآمد در عرصه خاکسپاری مشغول به کار شوند باید به آموزشگاهی مخصوص و مشهور که از سال 2003 افتتاح شده مراجعه کنند و در آنجا دوره آموزشی 3 ساله را پشت سر بگذرانند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۲
واقعیت های باورنکردنی و عجیب در مورد رهبر کره شمالی
کره شمالی رازآلودترین و منزوی ترین کشور دنیا به شمار می آید. مرز ۱۶۰ مایلی این کشور با کره جنوبی را بسیاری خطرناک ترین منطقه جهان می دانند و این در حالی است که ارتش این کشور به سلاح هسته ای دسترسی دارد.
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۰
دانش‌آموزان اول تا سوم ابتدایی مشق شب ندارند
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مشق شب حذف و تکالیف مهارت محور جایگزین آن می شود، گفت: دانش آموزان پایه های اول تا سوم ابتدایی امسال مشق شب ندارند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵
روستایی که هیچ مردی در آن راه ندارد!
در روستای کوچک «اوموجا» در شمال کنیا، فقط زن‌ها اجازه‌ی سکونت و زندگی دارند. روستایی که همه‌ی بزرگ‌سالان زن‌اند و یک کلمه‌ در سرنوشت همه‌ی آن‌ها و سکونت‌شان در اوموجا موثر بود: خشونت.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۹
هنر ژاپنی خوابیدن در محل کار!
در بیشتر کشور‌های دنیا خوابیدن در محل کار نه تنها شرم‌آور است، بلکه ممکن است منجر به اخراج شود. اما در ژاپن خوابیدن در محل کار عادی و پذیرفته شده است. در واقع نشانه سخت کوشی است...
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۲۰:۵۶
وزارت بهداشت؛
هر ایرانی 11 مرتبه در سال به مراکز درمانی مراجعه می‌کند
معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم ایران در سال 836 میلیون مرتبه به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند به تعبیری می‌توان گفت که هر فرد ایرانی 11 مرتبه در سال به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می‌کند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۹:۳۱
دینار عراق مبنای محاسبه ویزای اربعین
لغو روادید برای اربعین سال‌جاری منتفی است و افرادی که می‌خواهند برای اربعین سال‌جاری مشرف شوند چنانچه فاقد گذرنامه معتبر هستند باید هر چه سریع‌تر برای گرفتن گذرنامه اقدام کنند...
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۹:۲۹
ارتباط و انزوا در شبکه های اجتماعی
مرز خاکستری میان ارتباط یا انزوا در شبکه های اجتماعی وجود دارد که می تواند زندگی نوجوانان و جوانان را بشدت تحت تأثیر قرار دهد.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۵:۵۱
چرا برای عزاداری‌ها سیاه می‌پوشیم ؟
مشکی از آن رنگ‌هایی است که پیشینه‌ای قوی در مراسم عزاداری دارد اما کاربرد این رنگ اسرارآمیز تنها در این مواقع نیست و تمام حوزه‌های رسمی و خاص را نیز در برمی‌گیرد.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۹
محاسبه سن بارداری ، چند ماهه هستید ؟
معمولا در طی بارداری چندین بار این سوال براتون پیش میاد که: من الان چند ماهه هستم؟ اما برای پیدا کردن این پاسخ این مطلب توصیه می‌شود.
۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۲
کمبود جسد در دانشگاه‌های پزشکی!
نه تنها دانشجویان و اساتید پزشکی در سالن‌های تشریح در انتظار اجسادند؛ بلکه کمبود جسد زن در ایران بیداد می‌کند.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۲۵
کشف یک شهر ایرانی ۲۵۰۰ ساله هخامنشی در شمال ترکیه
کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه «اولوز» در استان «آماسیا» در شمال ترکیه یک تالار تختگاه و یک تالار ستوندار (آپادانا) را که تالاری بزرگ در یک کاخ پارسی ۲۵۰۰ ساله است از زیر خاک بیرون آورده است.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۹:۱۵
آرایش‌های نامتعارف برخی افراد در محرم
ابراز ارادت افراد و پیروان ادیان مختلف به امام حسین علیه‌السلام و فلسفه قیام حماسه ساز و ماندگار ایشان علیه ظلم، از جمله موضوعاتی است که اگر چه تازه نیست، اما هر بار به زبانی نو و با محوری متفاوت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۸:۵۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز

ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top