خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ السبت ١٥ ذو الحجّة ١٤٤٠ Saturday, August 17, 2019
۵ دروغ بزرگ در دنیای فناوری که باورمان شده است !
امروزه درعصر اینترنت،رواج گسترده شایعات واخبارجعلی به پدیده‌ای روزمره تبدیل شده وطبیعی است.
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۷
از مراحل سه‌ گانه روزه‌داری چه می‌ دانید ؟
روزه داری مراحلی سه‌گانه داردکه شایدبرخی اطلاعات کافی درباره آن‌هانداشته باشند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۲
تنها زندگی کردن ریسک اختلالات روانی را افزایش می دهد
مطالعات نشان می دهدمشکلات سلامت روان درافرادی که تنها زندگی می کنند،بدون توجه به سن وجنسیت شان،بسیارشایع است.
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۸
کدام کشورها به دنبال تغییر پایتخت هستند ؟
اندونزی،فلیپین،کره جنوبی ومصردرجست‌و‌جوی جایگزینی جدیدبرای پایتخت‌ های خودهستند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴
سحری و افطاری مفید برای روزه اولی‌ها
ماه رمضان ازراه رسیدوروزه‌داران برای حفظ سلامت خودبایدنکات تغذیه‌ای رادرافطاروسحر رعایت کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸
چگونه اضطراب خود را کاهش دهیم ؟
اگرچه هیچ راه‌حل سریعی برای ازبین بردن اضطراب وجودندارداما تکنیک‌های ساده و کاربردی وجوددارندکه می‌توان ازآنها برای مدیریت بهتر این اختلال وآسان‌ترکردن زندگی به مروززمان استفاده کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۹
جایی که شبیه به هیچ جای زمین نیست !
جزایر اقیانوس هندهمه چیز‌های طبیعی یک پارک ژوراسیک (البته بدون دایناسور!)راداراست که شامل چشم‌انداز‌های آتشفشانی،جنگل‌های انبوه،غاروآبشار‌هایی است که تنهابابالگردمی‌توان به آن نزدیک شد.
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۲
ویژگی‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید در خود تغییر دهید
اگرشماهم ۴۰ سالگی تان رارد کرده اید و به دلیل همین سن، خودتان رااز بسیاری کار‌های دورنگه داشته اید، بهتر است که درادامه این مطلب،همراه مان باشید.
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
چه افرادی از گرفتن روزه ماه رمضان معاف هستند ؟
متاسفانه دربرخی موارد شاهداین هستیم که افراد بدون مشورت و نظر پزشک روزه می‌گیرند؛بنابراین به سیستم بدنی خودآسیب واردمی‌کنند،عمل روزه‌داری بایدتحت‌نظر پزشک وتایید اوصورت بگیرد.
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۲:۰۲
اگر تلفن همراهتان را به فرزندتان سپردید این گزارش را بخوانید
درحالی که سازمان بهداشت جهانی تاکید می‌کندکودکان کمترازپنج سال، نبایدازتلفن همراه استفاده کنند،بسیاری ازوالدین ازاین ابزار‌برای آرام کردن آن‌ها استفاده می‌کنند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۵
چرا باید در برابر حوادث آماده باشید ؟
اگردرجامعه حادثه یابلایی روی بدهد،دولت وسازمان‌های امدادرسان اقدام به ارایه کمک خواهند کرد،اماشهروندان نیزخود بایدآماده باشند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۲۳
چند راهکار ساده برای افزایش طول عمر
اولین وبهترین تغییردرسبک زندگی، مراقبت مستمر ازبدن است. این بدین معنی است که رابطه‌ی خودمان راباپزشک گسترش دهیم وهرچندوقت یکباربدنمان راچکاپ کنیم.
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۱۱
راهکارهایی برای جذب کودکان به مهدکودک
یک روانشناس گفت: اگرسن کودکتان درحدی است که حرف‌های شمارامتوجه شود،با نزدیک شدن روزاول مهد کودک بهتر است سعی کنیدموضوع آن رادرصحبت‌های روزانه خودبافرزندتان مطرح کنید.
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸
چگونه می‌توان با یک حادثه طبیعی ویرانگر کنار آمد ؟
سیلاب‌ها با برجای گذاشتن خرابی‌های روزافزون در جوامعی که به سرعت در حال شهری شدن هستند، پیامدهای به شدت نامطلوبی برای فقیرترین و آسیب‌پذیرترین اقشار این جوامع به همراه دارند.
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۱۴
چرا مطالب روان‌شناسی فضای مجازی قابل اعتماد نیست ؟
رئیس سازمان نظام روانشناسی ایران گفت:حدود ۳۲درصدمطالب روانشناسی ومشاوره فضای مجازی که بین مردم ردو بدل می شود،غیرعلمی بوده و ۲۰درصد ازآن آسیب زا است.
۱۳۹۸/۰۲/۹ - ۱۶:۰۲
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
آخرین خبر
Top