خبرخوان جام نیوز
|
پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ الخميس ٧ شوّال ١٤٣٩ Thursday, June 21, 2018
سلفی ضرغامی با فرزند یکی از منافقان
عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام، تصویری از خود در کنار دوست جدیدش که به تازگی از اردوگاه منافقین به وطن بازگشته است، منتشر کرد.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۰
خوردن آلبالو برای این افراد ممنوع !
فصل آلبالو است،میوه ای که طرفداران بسیاری را دارد.دراین میان افرادی هستند که خوردن آلبالو برایشان مشکلاتی ایجاد می کند که دراین مقاله به شمامی گوییم. این افراد هرگز آلبالو نخورند!
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۸
یکتا ناصر : چرا فکر می‌کنند مردم ابلهند ؟ !
یکتا ناصردرباره روند فراگیر شدن فضای مجازی و همچنین رویگردانی ازتلویزیون معتقد است اخبارتلویزیون حسی رابه مخاطب القا می کند که به اواحساس ابله بودن دست می دهد.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۸
حمایت تمام قد کتایون ریاحی از علی ضیاء / درود بر شرف و غیرتت
کتایون ریاحی در پستی در صفحه شخصی‌اش از علی ضیا به خاطر واکنش نشان دادن نسبت به تجاوز به 41 دختر در تلویزیون تقدیر به عمل آورد.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۷:۴۲
قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم ؟ !
یارانه بگیرانی که به هر دلیل یارانه شان قطع شده است باید به سایتی که وزارت رفاه اعلام کرده مراجعه کنند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۲
نیمه گمشده جناب خان پیدا شد !
آلمانی ها درحالی بازی را به مکزیک واگذار کردند که تعدادی از تماشاگران این تیم با عروسک هایشان خبرساز شدند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۴
درخواست جالب آقای بازیگر از مدافع اسپانیا+ عکس
کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون در پستی از بازیکن تیم ملی اسپانیا درخواستی داشت.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۰
با این نوشیدنی‌ها کبدتان را درمان کنید
نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می‌تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۴۴
خاندان سلطنتی انگلیس خود را برای نخستین ازدواج همجنسگرایان آماده می‌کند !
رسانه‌های انگلیس باافشاگری درباره اینکه خاندان سلطنتی انگلیس خودرابرای نخستین مراسم ازدواج همجنسگرایان آماده می‌کنند،ازانحراف اخلاقی درمیان شاهزادگان این کشورپرده برداشتند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۰۸
شغل های محبوب افراد روان آزار و علت گرایش آن ها به این مشاغل
روان آزاری یاسایکوپاتی (Psychopathy)یکی ازانواع اختلالات شخصیتی است که در آن فردرفتارهای تکانشی،فقدان ترس وبی احتیاطی،بی قیدی وبی مسئولیتی و رفتارهای ضد اجتماعی دارد.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۷
ایستگاه های فضایی پنج ستاره برای ثروتمندان
به زودی می توانید تعطیلات خودرادرایستگاه های فضایی شبیه به هتل های لوکس پنج ستاره ی زمین بگذرانید.فیلیپ استارک طراح جهانی تصمیم داردتا ایده های فاخر خود رادرایستگاه های فضایی پیاده کرده وآنها راسوئیت کاخ های مجلل تبدیل کند.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۱:۲۸
کدام محصولات تراریخته وارد کشور می‌شوند ؟
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص محصولات تراریخته و انواعی که به ایران وارد می‌شوند، توضیحاتی داد.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۸
با دوری از این ماده جوانی را به خود هدیه دهید
یک متخصص داخلی گفت: نیکوتین موجود در سیگار بر شل شدن عضله‌های پوست شده و در نتیجه پیری زودرس فرد منجر می‌شود.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۹
مخمری که قانون جهانی DNA را نقض کرد
محققان موسسه "مکس پلانک" و دانشگاه "بث"(Bath) یک نوع مخمر کشف کرده‌اند که "قانون جهانی" DNA را نقض می‌کند.
۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۶
آخرین خبر
Top