خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ الأربعاء ١٨ المحرّم ١٤٤١ Wednesday, September 18, 2019
کد خبر: 147736
نظرات: 58
تاریخ مخابره : ۱۳۹۱/۱۱/۱۷ - ۲۱:۰۵
بازیکن استقلالی بایرن مونیخ ؛ عکس
محمدرضا عادلخانی (متولد ۲۴ بهمن 1326، تهران) فوتبالیست ایرانی که سابقه عضویت در باشگاه های بایرن مونیخ، استقلال و شهباز را در کارنامه ورزشی خود دارد.
محمدرضا عادلخاني بازیکن استقلالی بایرن مونیخ ؛ عکس
به این مطلب امتیاز دهید
66.7% 33.3% بازدید

جام ورزشی؛ رضا عادلخانی اولین لژیونر ایرانی هست که به فوتبال اروپا توانسته راه بیابد وی که با تیم فوتبال تاج سابق (استقلال) در حال انجام تمرینات پیش فصل در ترکیه بود با عملکرد مطلوب خود در جریان دیداری دوستانه در ترکیه توسط استعدادیاب های آلمانی برای عقد قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ به آلمان دعوت شد.

 

 

برای مشاهده سایر اخبار جام ورزشی کلیک نمایید.

109

کلیدواژه ها:
خبرهای داغ
مشاهده نظرات

......نگین لنگیا .......تو تیمتون .......تو اسطورتون

پاسخ

۶

۰

لنگیا خفه

پاسخ

۷

۰

تنها ترانسفر کیسه کشا که برگشت نخورد ترانسفر بنده خدا حجازی به بهشت زهرا بود

پاسخ

۹

۳۰

۳

۰

۱۳

۱

پرسپولیسی ها منفجر نشید جنبه داشته باشید

پاسخ

۲۲

۷

حتي يك بازي هم نكرد. چرا آمار دروغ ميدهيد توپ جمع كن

پاسخ

۹

۲۱

استاد:عکسی که کار کردین عکس سرور استقلالیها سلطان علی پروینه.ضمن اینکه لژیونر به کسی میگن که با یه تیم خارجی قرارداد ببنده.سال 1352 عادلخانی در راستای تبادلات فوتبالی بین ایران و آلمان قرار بود که جهت تست به آلمان دعوت شود که این پروژه منتفی شد و این بنده خدا هرگز رنگ آلمان رو هم ندید.

پاسخ

۳۷

۳۳

اينن كه علي پروينه

پاسخ

۱۹

۲۱

این استقلالیا آخرش یه لژیونر برا خودشون درست کردن ، تا الان لزیونر استقلالی نبوده بعد از این هم نخواهد بود!!

پاسخ

۴۴

۳۲

این که عکس علی پروینه

پاسخ

۲۲

۴۱

لنگیا چیزی که واسه شما افتخاره واسه ما خاطرست.... علاوه بر عادلخوانی که از اس اس به بایرن مونیخ رفته محمد بیاتی هم یک فصل تو چلسی انگلیس بوده و ناصر حجازی هم به منچستر یونایتد رفته. علاوه بر اینها پرویز کوزه کنانی تو کلن و لورکوزن و بیوک جدیکار تو هرتابرلین توپ زدند و آندرانیک اسکندریان تو کاسموس نیویورگ همبازی پله بوده

پاسخ

۵۱

۳۲

لنگیای چوبله ته جدولی تحویل بگیرید اینم اولین بازیکنی از ایران که رفته به بوندس لیگا و تیم بایر مونیخ اونم مستقیما از استقلال ولی علی دایی و علی ناز کریمی هر کدوم بعد از چند سال بازی در تیم های عربی به اروپا رفتن یعنی اروپا رفتنشون هیچ ارتباطی به لنگ نداشته حالا برای جبران عقده هاتون و بی افتخاری تیمتون در اسیا بیان پز دایی و کریمیو بدید.

پاسخ