خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ السبت ٩ صفر ١٤٤٠ Saturday, October 20, 2018
 
کد خبر: 156798
نظرات: 119
تاریخ مخابره : ۱۳۹۱/۱۲/۱۶ - ۱۳:۳۷
تاسف گلشیفته برای لیلا حاتمی/ تصویر
گلشیفته فراهانی در جدیدترین مصاحبه خود با حمله به زنان سینمای ایران بویژه لیلا حاتمی، از اینکه آنها مانند او نمی توانند هرکاری که دلشان خواست بکنند و مانند او باشند، ابراز تاسف کرد!
لیلا حاتمی تاسف گلشیفته برای لیلا حاتمی/ تصویر
به این مطلب امتیاز دهید
37.5% 62.5% بازدید

 

جام فرهنگی؛ مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به مصاحبه با گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

 

به گزارش جام کشکول؛ گلشیفته فراهانی که این روزها دوباره با حضور در مجلات مد، توجه رسانه ها را به خود جلب کرده، در گفتگو با این مجله باز هم اظهاراتی بر زبان آورد که نشان از دلبستگی هایش به غرب است، وی به استاندار گفته است: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است.

 

فراهانی با حمله به بازیگران زن سینمای ایران که فاصله بسیاری به لحاظ اخلاقی با او دارند و نمی توانند مانند او مبتذل باشند و خود را به نمایش عمومی بگذارند، گفت: بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست.

 

او با افتخار به برهنه شدن جنجالی اش که تنها از عهده زنان بدکاره بر می آید، افزود: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت.

 

 

 

 

 

120

119 نظر
لینکدونی
خبرهای داغ
لینکدونی
نمایش نظرات

اون بايد بحال خودش تاسف بخوره ك انقد بي حيا و بي ابرو شده...:-!

پاسخ

۱۰

۱

۵

۰

عاشقشم
تاچشتون دراد

پاسخ

۴

۱۳

شماهایی که دم از خدا و پیغمبر میزنید ...پشت سر این بنده خدا فک نزنید...بی مروت ها...غیبت که بدتره...وهمینطور مدیر سایت که عکسشو پخش میکنه فردا میخای جواب خداتو چطور بدی؟!!!!!!!!!چه جهنمیه اینجا ....
مسلمون کجا بود همه ادعاییم...انگار نه دینی مونده نه ایمونی...

پاسخ

۲

۱۳

واقعا که... یهو زد به سرشا!!!

پاسخ

۸

۰

خوبه این مالی نبود و الا چیکار که نمیکرد!!!!

پاسخ

۱۰

۳

آخه حيف نيست درباره يه لاشي نظربديم.

پاسخ

۱۴

۵

فکر نمی کردم گلشیفته تا این قدر عقده ای باشه افسوس

پاسخ

۱۷

۳

http://stream.jamnews.ir/jammediacomment/streams/jamnews/1362939304230mic.flv

پاسخ

۴

۱

آآآآآآآآآآشغال به تمام معنا فاحشه بد ترکیب

پاسخ

۲۰

۱۰

بيكارين در مورد يه فاحشه مطلب مي نويسيد؟

پاسخ

۲۹

۹

همه کامنتها رو خوندم ، نظرات همه مورد احترامه، من با توهین کردا موافق نیستم . اما به نظر من کسی که در یک کشور به شهرت میرسه مسولیت خیلی خیلی سنگینی داره مخصوصا اونم بازیگر باشه، باید قید یه سری کارهایی که میخواد رو بزنه،مثلا اگه سیگاری تو عموم نباید سیگار بکشه . مشکل خانم فرهانی رفتنش از ایران نبود ،مشکل اینه که از این چهره ی معروف در ایران می خواستند سوء استفاده کنند که دارن میکنن، و خانم فرهانی اصلا براش مهم نیست که همه ی جهان اونو دارن به عنوان یک بازیکر ایرانی یا زن ایرانی نگاه میکنن و با کاراش داره چهرهی زنان ایرانی رو خدشه دار میکنه. اگه یه کم منطقی فکر کنیم میبینیم اصلا تو مخیله ی یه ایرانی ،ایران دوست نمی گنجه که یه زن ایرانی جلوی دوربین بدن خود را به نمایش بگذارد و بگویید در مدت دو روز 40 میلیون بازدید کننده داشتم.با این کار ایشون یه بی احترامی به همه ایرانیان محسوب میشه.امیدوارم روزی اینو بفهمه.

پاسخ

۲۰

۴

گلی جون فقط بدن ؟ روحت چی میشه

پاسخ

۱۴

۴

من زنم وبه همان اندازه از هوا سهم ميبرم كه ريه هاي تو . درداور استكه من ازاد نباشم تا تو به گناه نيفتي . قوسهاي بدنم بيشتر از افكارم به چشمهايت مي ايند. تاسف بار است كه بايد لباسهايم را به ميزان ايمان تو تنظيم كنم...... زندگي و افكار هركس مال خودش هركس هرجور ميخواد حق داره زنگي كنه هركسيو تو فبر خودش ميزارن پس سعي كنين كسيو تخريب شخصيتي نكنين

پاسخ

۱۰

۳۲

... تو یا یک فمنیست کثیفی یا یک اجنبی هستی که بیشتر از اینکه با قانون مدنی و دین و مذهب خودش آشنا باشه با قوانین کشورهای غربی آشنا شده و تقلید بی قید و شرط از کارهای اونا میکنه. شما که پز راه و رسم کشورهای غربی را می دی میدونی که درصد زیادی از بچه های غربی که به دنیا می آیند قبل از ازدواج پدر و مادرشان به وجود می آیند. نکنه اینم میخواهی یجوری ماس مالی کنی. اسم این بچه ها اگر اشتباه نکنم حرم زاده هستش درسته. غرب از اینام داره. قویترین نیروی فطری بشر نیروی غریزه جنسی هستش اگر مهار نشده دودمان خانه و خانواده و شرف و انسانیت طرف را به باد میده. اگر یک پسر یا دختری با قیافه خیلی تابلو بیاد خیابون، واقعا درسته. اگر با دین و مکتب فکری خودمون آشنایی نداشته باشیم باید میهمان تقلید و یا حد اکثر تصورات سطحی خودمون باشیم. ایا اگر پسری اراده نداشته باشه و یک همچین صحنه یک دختر نیمه برهنه و یا برهنه رو تو خیابون ببینه و دچار فکر گناه شه این درسته. از لحاظ حقوق بشری اگر یک نفر نیمه لخت بخواهد در خیابان راه بره و در راه هزاران نفر اونو ببینند و باعث الودگی تصویری در یک مملکت اسلامی بشه این درسته. اگر واقعا فکر میکنی که پیشرفت تو این چیزاست بدون که انسان های اولیه از تو پیشرفته تر بودن. خدا حتی برای حیوان ها هم دم قرار داده که آلتشان بطور مستقیم دیده نشه. آرایشها و لباسهای خفن باعث ایجاد آزار و اذیت خودشون هم میشه. چرا باید از اول جلوی این کار را نگریم تا دچار اینهمه دردسر نشویم.

۳

۱

به این نکته توجه کنید که هر کس مسئول اعمال خودش است و فردا هر کس را در قبر خودش میخوابانند و سوال و جواب های گلشیفته رو قرار نیست ما جواب بدیم .. وضعیت هر کسی هم پیش خدا معلومه ما که نباید خدا بشیم ...
در قرآن در سوره احزاب میخوانیم : در زندگی مردم تجسس نکنید .. غیبت نکنید ... دوستان گرامی شما اگر مسلمانید و از برهنه شدن یک زن مسلمان ناراحت چرا اصول اولیه اسلام را زیر پا میگذارید ... چرا توهین میکنید چرا غیبت میکنید ...
ولش کنید .. او دوست دارد اینگونه باشد چه خوب و چه بد ... هر کس مسئول اعمال خودش است ... چه بسا او از ما بهتر باشد ... کسی نمیداند ...

پاسخ

۱۲

۱۰

خدا عقل و ایمان رو از کسی نگیره که اون وقت ......

پاسخ

۱۵

۵

من قبلا ازش خوشم میومد ولی الان چی بگم؟؟؟؟!!!!!

پاسخ

۱۷

۷

خوب که چی ؟

پاسخ

۴

۱۰

با نظر علیرضا موافقم

پاسخ

۸

۱۲

یعنی مشکل مملکت ما گلشیفته بود ؟؟؟

پاسخ

۱۹

۲۴

واقعا خانم فراهانی افتخاری برای ایران هستن. امیدوارم همیشه تو کارشون موفق بشن. آدم وقتی اظهار نظرهای سراسر فحش و ناسزای بعصی ها رو میبینه به حالشون متاسف میشه که چطور هنوز هم بویی از فرهنگ و تمدن نبردن و دارن تو عقده ها و حقارت های خودشون دست و پا میزنن. با امید عدم سانسور.

پاسخ

۳۲

۶۵

۲

۰

۵

۱

زندگی خوشتم میبینیم!!!!!!!!!!!!!«شب دراز است وقلندر بیدار...»

پاسخ

۲۸

۱۵

بنده وقتي اين كامنتها را ميخوانم ناراحت و نا اميد مي شوم زيرا اين كامنتها خود گوياي سطح درك وسواد يك نفر هستند انواع فحشها انواع تهمتها و... اگر از هر يك از اينها در مورد رعايت حقوق ديگران سوال كنيم يك كتاب مينويسند. ولي در عمل صفرند. من نمي خواهم كار خانم گلشيفته را مورد ارزيابي قرار دهم و با درست و نادرست بودن آن هم كاري ندارم. ولي ما بايد اين موضوع را درك كنيم وقتي كسي به هر دليل قوانين كشور عزيزمان را نمي پسندد و آن را براي خود محدوديت مي داند و براي رسيدن به دلخواه خود به كشور ديگري سفر ميكند ديگر رفته وبگذاريد هر جوري دلش خواست زندگي كند.چرا ما اينقدر دوست داريم حق يك نفر را حتي در يك كشور خارجي هم كه اصلا ربطي به ما ندارد و با قوانين آن كشور مغايرت ندارد زير پا بگذاريم.

پاسخ

۴۹

۳۴

چقدر هم زشته

پاسخ

۴۱

۳۴

شما الان اینجا تصاویر گلشیفته رو به نمایش گذاشتید که چی ؟؟؟

پاسخ

۱۰۷

۲۳

۳۳

۳

واقعاً که ... عقده ای بودن هم حدی داره !!!

پاسخ