خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ الأربعاء ٣ ذو الحجّة ١٤٣٩ Wednesday, August 15, 2018
 
کد خبر: 157134
نظرات: 28
تاریخ مخابره : ۱۳۹۱/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۱
انتشار عکسی از سوی قرمز ها برای تضعیف روحیه استقلالی ها / عکس
هواداران تراکتورسازی با انتشار عکسی در فضای مجازی حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی را به رخ طرفداران استقلال کشیدند.
تراکتورسازی تبریز انتشار عکسی از سوی قرمز ها برای تضعیف روحیه استقلالی ها / عکس
به این مطلب امتیاز دهید
0% 0% بازدید

جام ورزشی، دیدار استقلال و تراکتورسازی در حالی روز جمعه برگزار می شود که از حساسیت بالایی برخوردار است و هواداران تیم بر سر حضور درورزشگاه به شدت برای هم کری می خوانند.

 

هواداران تراکتورسازی اعلام کرده اند همانند سالهای قبل حضوری پرشور در ورزشگاه خواهند داشت اما استقلالی ها تاکید کرده اند این بار این اجازه را به آنها نخواهند داد.

 

تبریزی ها که در بازی های گذشته سکوهای زیادی را اشغال کردند، در برخی دیدارها حتی بیش از طرفداران استقلال و پرسپولیس بودند به نوعی که تراکتورسازی احساس مهمان بودن نداشت و البته نتایج بسیار خوبی نیز در تهران کسب کرد.

 

آنها اعلام کردند دو فصل قبل، از ساعات اولیه صبح بخش عمده ورزشگاه آزادی را به تسخیر خود در آوردند و  استقلالی ها وقتی چند ساعت مانده به بازی در ورزشگاه حاضر شدند جایی برای نشستن نداشتند و به این شکل تبریزی ها حضوری پررنگ تر داشتند.

 

طرفداران تراکتورسازی عکسی در اینترنت منتشر کرده و مدعی شدند که مربوط به آن دیدار است و این بار نیز قصد دارند به همین شکل از ساعات اولیه در ورزشگاه حاضر شوند.

116

28 نظر
کلیدواژه ها:
خبرهای داغ
نمایش نظرات

این فقط فوتوشاپ من پرسپولیسیم ولی این عکس جرته

پاسخ

۰

۰

ایران فقط پرسپولیس و تراکتور(قرمزته)

پاسخ

۵

۲

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!
پاسخ

پاسخ

۸

۴

[تراكتورا] چند درصدن؟

پاسخ

۴

۳

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!

پاسخ

۱۱

۸

تراکتور برو بربریتو بخور بابا.

پاسخ

۲۰

۱۰

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!

پاسخ