خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ الأربعاء ٣ ذو الحجّة ١٤٣٩ Wednesday, August 15, 2018
 
کد خبر: 157159
نظرات: 39
تاریخ مخابره : ۱۳۹۱/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۷
شيطنت يك استقلالي رويانيان را هم 4 تايي كرد ؛ عكس
يك هوادار استقلال رویانیان را راضی کرده که کنارش بیاستد و عکس با 4 انگشت دست بگیرد.
محمد رویانیان سعید شیرینی شيطنت يك استقلالي رويانيان را هم 4 تايي كرد ؛ عكس
به این مطلب امتیاز دهید
0% 100% بازدید

براي بزگنمايي روي عكس كليك كنيد

 

برای مشاهده سایر اخبار جام ورزشی کلیک نمایید.

109

39 نظر
کلیدواژه ها:
خبرهای داغ
نمایش نظرات

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!

پاسخ

۵

۱۲

بد بود.

پاسخ

۱

۲

من لنگی پاره پوره جرررر خورده چوبله هستم

پاسخ

۳۲

۱۸

جان مادرت یه آدرس بده

پاسخ

۱۶

۷

اونا ها دفتر باشگاه استقلالم پشت سرشونه

پاسخ

۱۴

۱۶

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!

پاسخ

۳۴

۳۵

به من بینوای استقلالی ترحم کنید، بیچاره ام ،صدرنشینی نامشروع میخوام،شلوارلیه پول نداره کت لیه رو هم بخره،رختکن مون بخاری نداره،پول هامونو عموفتح اله داده آقا صرافه خورده،حقوق علی نوچه ها عقب افتاده،هرچقدر هواداران باتعصب معترضمون را کتک می زنیم باز راحتمون نمی زارن،پیروز قربانی پته مون را رو آب ریخته،اسطوره مون ناصرخان حجازی از دستمون راحت شد، اسطوره دیگرمون حسن روشن داره ننگ هامون رو روشن می کنه،ناداورها تو ی هر بازی 10 تا پنالتی مفت برامون نمی گیرن، همه تیمها به بردهای مشکوک ونامشروع مون اعتراض می کنند، برنامه نود و خبر گزاری ها رسوامون کردند،نمی زارن راحت ودرروز روشن دوپینگ کنیم، کیسه کشی دیگر نون نداره،[...]،پول نداریم عمل کنیم،40ساله عقده 6 رو دارم، ازهر چه ظرف یه دست 6 تا بدم میاد،تو خونمون پراز استکان-لیوان-نعلبکی-قاشق-چنگال-کاردمیوه خوری-سالادخوری-بستنی خوری-برنج خوری-خورشت خوری-فنجان-کاسه-ماست خوری ودیگر ظرفهای 5 تایی است از هرکدوم یکیش رو شکستم،ازمفتش 6 انگشتی در سریال هزاردستان بدم میاد،اصلا چون ازشش بدم میادروزی100لیوان آب می خورم تا ششم آبشش بشه اما نمیشه،روزی 100تاقلیان می کشم تا سرطان شش بگیرم اما نمی گیرم،کاش به ریه نمی گفتند شش می گفتند سس،اگر تیمم رو الکی وبا هزاردوز وکلک قهرمان کنید کمی از دست عقده هام راحت می شم،..............................

پاسخ

۴۱

۵۱

ترانه باشگاهی استقلال! __ کیسه کشان آبی / باشوالیه ی قلابی /باشلوار جورابی/ضایع شدندحسابی/ توی حموم که بودند/مشغول کیسه بودند/یهو یه سایه دیدند/ازترس به خود لرزیدند/بالای صابون پریدند/روسنگ پالغزیدند/ ازدردبه خود پیچیدند/خیرازحمام ندیدند/حمام رو رها کردند/امیروصداکردند/علی نوچه هاکجایید/ باقلعه نوعی بیایید/کفاشیان که آبیست/فدراسیونش قلابیست / داورو ازماکرده/ دوپینگ رو حاشاکرده/صدرنشینی می بخشه/ شایعه ها که پخشه / حالا دیگه وقتشه / عقده 6 خالی شه / چهل ساله خواب نداریم / ازهرچه شیش بیزاریم / هردست ظرفی که شیش تاست / در خونه هامون پنج تاست / یکیش رو زود می شکنیم / دورش یه تار می تنیم / استکان و نعلبکی / ازهرکدومش یکی / می دیم به کفاشیان / رئیس شوت و خندان/ دوروبرش می مونیم / براش آواز می خونیم / ........ ادامه برنامه در وقت مقتضی!!

پاسخ

۴۷

۶۹

با 4 انگشتش شکست و4 سوراخ استقلال در سال 50 از پرسپولیس را نشان داده!!!

پاسخ