خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ السبت ٦ ذو الحجّة ١٤٣٩ Saturday, August 18, 2018
 
کد خبر: 157194
نظرات: 83
تاریخ مخابره : ۱۳۹۱/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۸
خبري جالب از استقلالي كه در دسته 3 بازي مي كرد ؛ عكس
پرسپوليسي ها در جديدترين ورژن كري خواني شان، بريده اي از روزنامه سال هاي دور پيدا كرده اند كه خبر اولين برد استقلال پس از 13 سال در مشهد آن هم در دسته 3 را منتشر كرده بود.
هواداران پرسپوليس خبري جالب از استقلالي كه در دسته 3 بازي مي كرد ؛ عكس
به این مطلب امتیاز دهید
37.5% 62.5% بازدید
83 نظر
کلیدواژه ها:
خبرهای داغ
نمایش نظرات

لطفا کسایی که اطلاعات ندارن نظر الکی ندن
دسته سه رفتن استقلال هم کار پرسپولیسیا بود که تازه فدراسیون دستشون افتاده بود وگرنه سال 1370 قهرمان اسیا شدن سال 71 فرستادنشون دسته سه سال بعد هم که اومدن دسته یک قهرمان لیگ شدن
ولی پرسپولیس که سال 76 از ترس سقوط کنار کشید چرا نرفت دسته پایینتر؟
با تبانی و رشوه و پارتی بازی تو ایران حرف میزنید اونم همیشه رتبه دهم به پایینتر جدول هستید
ولی تو آسیا پارتی کار نمیکنه و باید بازی کرد واسه همین همیشه ابروی ایران رو میبره پیروزی

پاسخ

۱۰

۵

برید بابا دسته سه قهرمان شید حال کنید شیشتایی ها
پرسپولیس:ما چند تا تیم رو مثه شما 6 تایی کردیم
استق لال: ما دو بار تو آسیا قهرمان شدیم
پرسپولیس:میدونی ما لژیونرهای بزرگی مثل کریمی-دایی و مهدوی کیا و عزیزی و هاشمیان و باقری و...داشتیم
استق لال:ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:میدونستید دسته 3 رفتین و به تولی پرس قزوین باختین
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:تا حالا بازیکنی داشتین بازیکن سال آسیا بشه؟
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:وقتی ما با بایرن مونیخ بازی داشتیم شما چه احساسی داشتین؟
استق لال:ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:راستی چرا تبلیغ رو پیراهن ما Audiولی پیراهن شما آدامس پرستو؟
استق لال:ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:میدونستید ما تو یه فصل بدون باخت قهرمان شدیم؟
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:آیا فتحو لا به مراسم بهترین ها به زوریخ دعوت شده؟
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:شده تیمتون 10 نفره بشه تو 10 دیقه 3 تا گل بزنه؟
استق لال: ما دو بارقهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:راستی بازیکنی مثل ایرانپاک دارین 7 تا گل تو داربی ها بزنه؟
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:هواپیمای اختصاصی دارید؟ شبکه جهانی چطور؟
استق لال: ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
پرسپولیس:میدونستید آقای گل جهان مال ماست؟
استق لال:ما دو بار قهرمان آسیا شدیم
و آیا میدانستید در حد و اندازه ما نیستیدو پرچم ما خعلی بالاست!!
پرچم همه قرمزا باااااااااااااااااالاااااااااااااااااااا

پاسخ

۸

۶

تیم تیم که می کردی این بود تیمت....اره ...پس گل تو تیمت!!!!

پاسخ

۱۰

۳

فقط پرسپولیس....اخه تیمی که رفته لیگ محلات 3 بازی کرده که نباید باسه ما کری بخونه...ایول قرمز..عاشقشم ....

پاسخ

۱۰

۳

ما افتخارمون اینه....اس اسی یه دسته 3 ایم

پاسخ

۷

۵

خدا همه چیز رو میدونه و اون تیمی که حقش نبود در لیگ بازیکنه سالهاست حتی مدعی هم نیست و فقط ادعا دارن . خدایا مرسی که استقلال رو کردی دومین تیم پرافتخار اسیا و پرسپولیس رو 33 ایا تا بدونن خدایی هم وجود داره . لنگ داره تاوان پس میده و این هوادارای لنگی اینو نمیفهمن .

پاسخ

۶

۹

همون خدا آبرو براتون نذاشته.تیم کثیف وابسته به دربار.یک روایت جالب برای توئی که مثلا تاریخ میدونی ولی تحریفش میکنی.
باید گفت اینکه باشگاه استقلال از کجا استقلال شد بر میگرده به سال 1357 و انقلاب اسلامی. تا قبل از انقلاب همه مردم باشگاه را با نام تاج می شناختند.تاج باشگاهی که در یک عمل ریاکارانه و متضاهرانه نام خود را بعد از انقلاب به استقلال تغییر داد هیچ وقت همکاری در کودتای 28 مرداد سال 32 را بر ضد مصدق فراموش نکرد.
این است سندی محکم از کتاب " ظهور و سقوط سلطنت پهلوی جلد اول صفحه 182"« نقش برادران رشیدیان در کودتا این بود که دسته جات غیر نظامی و اصناف را به خیابان ها بریزند. آنها ظاهرا توانستند جمعیتی حدود 5-6 هزار نفر را راه بیاندازند.دسته ی دیگر ، ورزشکاران باشگاه تاج (استقلال فعلی) بودند که سرتیپ خسروانی ( سپهبد و رئیس تربیت بدنی شد) توانست به رهبری شعبان بی مخ آنها را به حرکت در آورد. سربازان گارد جاویدان ، که توسط ریاحی در شب 25 مرداد خلع سلاح شده بودند ، نیز به جمعیت پیوستند.
آری خیانتکارانی که در کودتای 28 مرداد بر ضد مصدق چنین عمل کرده اند حالا دم از انقلابی بودن می زنند و برای خاطر 25 امین سالگرد انقلاب پرشکوه مردمی- اسلامی جشنواره بر پا می کنند !!!!
آری خیانتکارانی که برای افتخاراتشان جشن بر پا میکنند ای کاش در جمع افتخارات خود کودتای 28 مرداد را نیز از قلم نیاندازند.

۸

۲

روایتی از قانون های عجیب ایران / پرسپولیس به جای دسته 3 با پلی آف به لیگ آمد.



به گزارش خبرآنلاین ؛ شاید این بازخوانی تاریخ بهانه خوبی باشد برای استقلالی ها که این روزها متهم هستند به رفاقت با رئیس سازمان لیگ. این قصه رسیدن باشگاه پرسپولیس است به مسابقات باشگاه های ایران. تیمی که باید از دسته سوم کارش را شروع می کرده اما با یکسری اتفاقات عجیب به زعم سایت تیم ، یکباره سر از دسته اول در می آورد! اینکه یکباره در سال اعلام فعالیت رسمی پرسپولیس ، تعداد تیم ها کم می شود و با کمبود تیم مواجه می شوند بی شک بهانه خوبی است برای استقلالی ها تا برای همتایان پرسپولیسی خود کری بخوانند.

پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث شدتا به جای مسابقات لیگ، یک سری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند که 4 تیم پرسپولیس، تاج (استقلال)، عقاب و پاس سرگروه شدند.از آن پس پرسپولیس به طور رسمی وارد مسابقات باشگاهی ایران شد.

البته این تنها پرسپولیس نبوده که چنین قانونی را برای رسیدن به لیگ استفاده کرده و استقلال هم شاید یکی از معدود تیم های دنیاست که با قوانین عجیب لیگ ایران مستقیما از دسته اول به لیگ 3 و از دسته سوم به لیگ آزادگان صعود کرده است! تبصره ای که حدود 25 سال قبل از استقلال ، پرسپولیس را به دسته اول فوتبال ایران رسانده بود!

پاسخ

۵

۷

کیسه کشا باید به گذشتشون افتخار کنن....والا

پاسخ

۱۲

۱۷

خودت [...]

پاسخ

۱

۱

با این اوصاف پرسپولیس که 4 دربی پشت هم باخته باید بره دسته 444444444444444444444444444444444444444444444444

پاسخ

۱۴

۱۱

درست اطلا رسانی کن جام نیوز

اسم خودتو گذاشتی پایگاه اطلاع رسانی. یه مشت بچه که تازه به دنیا اومد این مسائل رو مطرح میکنن شما دیگه چرا و ام واقعیت

داستان دسته ۳ رفتن استقلال
در مورد این اصطلاح که استقلال به دسته سه رفته میخواهم بازی مسخره ای را که برای استقلال پیاده کردند به زبان بیاورم . اولا شما جواب دهید : چطور یک تیم از دسته یک می ره دسته سه بعد سال بعد تیم دسته سه می یاد دسته یک ؟می دانید استقلال در آن سال در لیگ چندم شد ؟استقلال در سال ۱۳۷۱ در حالی که لیگ آزادگان در دو گروه هشت تیمی برگزار می شد . در گروه اول تنها دو امتیاز کمتر از تراکتورسازی از صعود به نیمه نهایی باز ماند و گرنه استقلال حداقل جزو چهار تیم بود .... خلاصه ی کلام : بعد از پایان لیگ طرح حمایت از تیم های شهرستانی را اعلام کردند و گفتند تیم های تهرانی باید کم شوند بعد یک جامی گذاشتند استقلال خوب نتیجه نگرفت و آن را کنار گذاشتند .وسال بعد هم یک جام همین طور جامی برگزار شد و استقلال دوباره آمد بالا و آن قانون هم جمع شد ! و از استقلالی حقیقی انتظار داریم حداقل اشاره ای به این روند ناعادلانه بکند نه اینکه تازه بگوید آن سال ما رفتیم دسته سه چه خبر بود ؟ بعد منظور چیست ؟ می خواستید طرف حسابتان مثلا پرویز مظلومی بیاد در آن سال بازی کند ؟ فقط شما نبودید که در استقلال ماندید خیلی ها ماندند و سال بعد هم استقلال نایب قهرمان لیگ آزادگان شد . داستان اینکه دوست داشتند این تیم منحل شود چرا کسی نمی پرسد پرسپولیس در لیگ سال ۱۳۷۶ کجا بود چرا به لیگ پایین تر سقوط نکرد بعد هوادارانش طلبکار هم شدند و گفتند پرسپولیس در آن سال نبود که استقلال اول شود پرسپولیسی که در همان اول سال با دو باخت وضعیت اسفناکی داشت و با زرنگی عابدینی و بی قانونی فوتبال ما از لیگ کنار کشید ! و به لیگ پایین تر هم سقوط نکرد چرا کسی از استقلالی ها این ماجرا ها را باز نمی کند ؟ اگر استقلال در سال ۱۳۷۲ در لیگ حضور نداشت کنارش گذاشتند و با برگزاری مسابقاتی دوباره به لیگ بازگشت ولی پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ با وجود دو باخت و وضعیت به هم ریخته در جدول به جای سقوط به لیگ پایین تر به لیگ سال بعد بدون حتی یک بازی مقدماتی برگشت ! استقلال در همان سال ۱۳۷۶ با افرادی جوان به مربیگری زنده یاد حجازی قهرمان لیگ و در امتداد آن نایب قهرمان آسیا شد.

پاسخ

۱۶

۱۰

۹

۳

سردار سرخ ایران

پاسخ

۷

۱۲

۳

۳

پس این ژنراتور کاپیتان دسته 3 کیسه کشا بود؟تازه اگه کمک فدراسیون نبود سالها باید همونجا بازی میکرد.چون قهرمان دسته 3 رو آوردن دسته 1 انگار دسته 2 رو جهشی گذرونده بود.

پاسخ

۹

۱۱

اگر نتایج استقلال واقعی وبا عزت به دست می آمد و این همه حمایتهای آشکار و پنهان در تاریخچه این باشگاه ، انجام نمی شد ما پرسپولیسی ها هم به عنوان یه تیم قبولش داشتیم اما تقصیر ما چیست که استقلال به ترحم وذلت عادت کرده و همیشه باید از الطاف بیکران ناداوران و مسئولان ازخدا بی خبر ، بهره ببرد؟! درهمین دربی های چند سال اخیر ببینید چگونه بارها وبارها درروز روشن وبه راحتی آب خوردن به این تیم ترحم وحق تیم پرسپولیس و هوادارانش را خوردند؟ در تاریخ هیچ کشوری ننگ ماست مالی کردن دوپینگ وجود نداشته ونخواهد داشت اما به راحتی از کناردوپینگ استقلالی ها دردربی جام حذفی گذشتند وبه شعور ملی توهین کردند درحالی که درسطح جهانی حتی بعدازاثبات دوپینگ در چند سال قبل، عنوان فرد یا تیم ورزشی را پس گرفته ومحرومش می کنند؟ همین امسال تا حالا چرا از20 خطای انجام داده استقلالی ها، حتی 1 پنالتی بر علیه این صدر نشین نامشروع گرفته نشده است؟ مگر همین بدعادت شدن ،باعث دادن پنالتی به الریان نشد؟ خود شما استقلالی ها اگر وجدان دارید، ازروی وجدانتون قضاوت کنید چرا حتی 1 امتیاز تیمتون ضایع نشده درحالی که بیشتر از 25 امتیاز بهتون اهدا شده است؟مدیر عامل تیمتون هم که با سنگ های به چاه انداخته اش ، مزید بر علت بوده ، چرا این آدم بی فکر، به خود بازیکنان تیمتون بخصوص [فرهاد] مجیدی، تهمت تبانی در شکست تیمتون دربرابر پرسپولیس 9 نفره را زد؟ یعنی بازیکن استقلال در آن بازی عمدا توپ را به تیر زد؟! یا عقده گشایی تون در نشان دادن 4 انگشت [فرهاد]؟ دلیلش رو خودتون بگید اگر منظور زدن 4 گل است که ما پرسپولیسی ها ، تاحالا جدا از 6 تایی کردن ، 2بار 4 تایی تون کردیم!! اگر منظور هم بردن 4دربی متوالی است که ما 5 دربی متوالی استقلال رو شکست داده ایم!؟ تازه خودتون هم خوب می دونید که آن 4 تا برد رو چطور به استقلال هدیه کردند؟! می دونم که خوب یادتون هست وقتی که مظلومی بشکن میزد و تیمتون از پرسپولیس 10 نفره 2-0 جلو بود ودر رویای زدن گلها یا بردهای متوالی بیشتری بودید اما چوب خدا بد جوری استقلال وحامیان گمراهش را رسوا کرد، آن هم با هت تریک تاریخی ایمون زاید خارجی!! خود تون به حمایتهای ناحق از استقلال ، اعتراض کرده و صداتون دربیاد که ترحم و ذلت نمی خواهید! صدر نامشروع به قیمت ضایع کردن حق تیمهای دیگر نمی خواهید ودوست ندارید مثل روباه شل معروف به تیمتون نگاه بشود!!!

پاسخ