خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ الاثنين ١٢ جمادى الثانية ١٤٤٠ Monday, February 18, 2019
 
کد خبر: 237754
نظرات: 71
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۰۷/۵ - ۲۳:۱۳
اوباما و روحانی گفتگو کردند
دو طرف بر اراده سياسی برای حل سريع مساله هسته‌ای تاكيد كرده و زمينه را برای حل موضوعات ديگر و همكاری در مسائل منطقه‌ای مورد توجه قرار دادند.
اوباما و روحانی اوباما و روحانی گفتگو کردند
به این مطلب امتیاز دهید
16.3% 83.7% بازدید

 

به گزارش جام سیاسی، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری، از گفتگوی تلفنی حسن روحانی و باراک اوباما خبر داد.

 

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری این گفت‌وگوی تلفنی در آخرین دقایق حضور روحانی در نیویورک انجام شده است.

 

این گزارش می‌افزاید، در حاليكه رئيس  جمهور ايران در حال حركت از محل اقامت خود به سمت فرودگاه برای خروج از نيويورک بود، اين تماس برقرار شد و طرفين پيرامون مسايل مختلف با يكديگر گفت‌وگو كردند.

 

در این گفت‌وگوی تلفنی، دو طرف بر اراده سياسی برای حل سريع مساله هسته‌ای تاكيد كرده و زمينه را برای حل موضوعات ديگر و همكاری در مسائل منطقه‌ای مورد توجه قرار دادند.

 

برپایه این گزارش در اين گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهوری ايران و آمريكا، همچنين وزرای امور خارجه خود را مامور كردند تا زمينه همكاری‌های لازم را هر چه زودتر فراهم آورند.

 

تماس تلفنی باراک اوباما با حسن روحانی به سرعت در تیتر اصلی اخبار و تحلیل های رسانه های جهان قرار گرفته است.

 

101

 

71 نظر
خبرهای داغ
نمایش نظرات

روحاني عزيز متشکريم

پاسخ

۲۰

۳

فقط میتونم بگم متاسفم

پاسخ

۵

۳۱

چه عکسی شما گذاشتید واقعا جالبه

پاسخ

۱۰

۲

جند تا نكته : ١- به نظر شما جند تا قرص اعصاب شريعتمداري أمشب مي خوره ؟!!!!٢- عزيزممممممم تو هر كار بكني شيطان هست اكه تونستي با وجود اين شيطان درست زندكي كني و اونو كنترل كني كار كردي، كدوم بيامبر كفته بياين شيطانه بكشيم همه شون كفتن خودتونو قوي كنين ٣- تنها فرزند شهيدان اين مملكت شما نيستي ، ما هم خانواده ي شهيديمو با كار اقاي روحاني كاملاً موافق ٤- حيات بعضي ها تو اين مملكت فقط بسته به شعار دادن و شاخ و شون كشيدن برا ديكران و انقلابي نشون دادن خودشونه بدون اين كه كمترين هزينه رو برا اين انقلاب و مردم كرده باشن جه جوني جه مالي ٥- وقتي اقاي روحاني مي كه من از طرف رهبر اختيار تام دارم يعني نظر و عمل ايشون كاملاً مورد تاييد رهبر هم هست، بنا براين ديكه جاي بحث نداره  

پاسخ

۳۳

۹

دلار میشه 7000 تومن .

پاسخ

۱۰

۱۹

زنده باد رهبر عزیزمان بقیه پوچ

پاسخ

۳۱

۱۹

زنده باد روحانی

پاسخ

۱۹

۱۲

روحانی خودش خواست تماس مستقیم بگیرد با اوباما صحبت کنه.

پاسخ

۱۶

۲

سلام گرگ بی طمع نیست !

پاسخ

۱۷

۴۷

جام نیوز خواهشا خبر رو تکمیل کن ناقص و سربسته است

پاسخ

۸

۱

دلار میشه 100 تومن

پاسخ

۴۱

۱۹

۲

۳

زنده باد روحانی

پاسخ

۴۳

۱۱

فتو شاپه!!!!!!!

پاسخ

۳۴

۹

آیا این پایان ماجراست ؟!

پاسخ

۱۰

۶

بدترین خبری که در هفته دفاع مقدس می توانستیم بشنویم . آقای روحانی اشک ما فرزندان شهدا را درآوردی من از خون پدم بر شما نمی گذرم الان چشمانم پر اشک و قلبم پر از خشم و نفرت است فقط امیدم ب خداست او نمی گذارد خون شهدا به واسطه دنیادوستان تباه شود.

پاسخ