خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ الأحد ٧ ذو الحجّة ١٤٣٩ Sunday, August 19, 2018
 
کد خبر: 354022
نظرات: 76
تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۰۳/۱ - ۲۲:۵۰
بمب دایی عمل كرد؛
مهاجم تمام عیار به پرسپولیس پیوست
مهاجم فصل پ‍یش تیم فوتبال نفت تهران با عقد قرارداد داخلی به پرسپولیس پیوست.
رضا نوروزی مهاجم تمام عیار به پرسپولیس پیوست
به این مطلب امتیاز دهید
80.5% 19.5% بازدید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا نوروزی دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم به توافق رسید و قرارداد داخلی امضا كرد.

 

طی هفته‌های گذشته و حتی در تعطیلات بین دو نیم‌فصل لیگ سیزدهم حرف وحدیث‌های زیادی وجود داشت در مورد اینكه نوروزی سرخپوش خواهد شد، و او بالاخره به آرزویش رسید.

 

گفته می شود وی از سپاهان پیشنهاد نجومی داشته است ولی به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا و البته شاگردی علی دایی به قرمزها پیوسته است.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد بازگشت كریم انصاری فرد به این تیم منتفی شده باشد.

109

76 نظر
کلیدواژه ها:
نمایش نظرات

لنگی پاره پاره .....

پاسخ

۲

۰

پرس چهار لیس لنگی

پاسخ

۱

۳

اخبار جدید از نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی تبریز
پس از مشخص شدن پتروویچ به عنوان سرمربی تراکتورسازی تبریز حال باشگاه دست به کار شده تا علاوه بر حفظ مهره های کارآمد فصل گذشته،وارد بازار نقل و انتقالات نیز شده باشند.
شنیده ها حاکی از آن است که کادر فنی تراکتورسازی در پی جذب بازیکنان جدیدی هستند.در این بین تمدید قرارداد بازیکنانی چون:لک-انصاریقرد-دقیقی-اسدی-نصرتی-گردانی-کیانی-کریمیان-احمدزاده-مهرآزما-آقایی-طالبی و کریمی در دستورکار قرار داده شده است.حال با توجه به اسامی بالا شاید شاهد خداحافظی بازیکنانی چون:بائو-کاظمیان-ابراهیم زاده-ابراهیمی-فخرالدینی-نوشی صوفیانی-پیمپائو و... باشیم.
اما لیست خرید تراکتور
لوسیانوپریرا:جدی ترین گزینه ای که مسئولان تراکتورسازی در پی جذب آن هستند لوسیانو پریرا میباشد.این بازیکن فصل گذشته نمایش خوبی از خود در فولاد نشان داد و حال شاید در چند روز آینده توافقات اولیه با این بازیکن حاصل،تا به جمع تبریزی ها اضافه شود.
مهرداد بایرامی و سامان نریمان جهان:دو بازیکن بومی که با توجه به پیشنهاد از تیم های سرخابی پایتخت،تیم شهر خود را انتخاب نموده و ترجیح داده اند تا در فصل چهاردهم علاوه بر گذراندن خدمت سربازی با پیراهن قرمزتراکتور به میدان بروند.قرار داد داخلی این دو بازیکن امضا شده است.
آندرانیک تیموریان:شاید با خروج احتمالی محمد ابراهیمی پیراهن 14 تراکتور بار دیگر به آندو برسد.تیموریان با اینکه سابقه بازی در تراکتور را دارد اما حال بعد از جام جهانی تکلیف او مشخص خواهد شد و اگر تمایل به بازی در جام باشگاه های آسیا را داشته باشد باید بین تراکتور و تیم های قطری یکی را انتخاب کند.
با توجه به گزینه های بالا شایعاتی مختلف نیز از گوشه و کنار باشگاه مبنی بر جذب بازیکنانی چون:ادینیهو برزیلی-وریا غفوری-بابک حاتمی-اسماعیل شریفات-امید عالیشاه و سید مهدی سیدصالحی به گوش می رسد.

پاسخ

۰

۹

یه سوال از لنگیا: شما منطق دارید؟ اگه دارید رای مثبت بدید اگه ندارید منفی بدید! اگرم سوختید جواب بدید فقط توهین نکنید خواهشا!!!

پاسخ

۶

۳۷

فعلا که تو سوختی [...].آخه کیسه کیش بیسواد تیم دسته3 هم افتخار داره؟!!!
رو نیس که سنگ پا قزوینم نیس موندیم چی هسین شما!6تایی که هسین!دوپینگی هم هسین!اسطورتونم که دوپینگیه([...]المجیدی)تازه اینهمه 4 4 میکنین جالبه سال
50هم 4تاییتون کردیم.بعدشم 4برد متوالی مقابل ما نداشتین.حسرت توپ طلای آسیا
هم تا ابد تو دلتون میمونه.تو کل تاریخ باشگاه درپیتتونم([...])یه بازیکن درست نزده بیرون.همیشه بازیکنای بزرگ مال پرسپولیس بودن.خودتونم اینو خوب میدونین.
شما همیشه با نامردی و مافیا و داورا جام گرفتین.نمونش همین امسال داورا بیشتر زیر ذره بین بودن شمام پنجم شدین.تو دربیها هم 4بردتونو فدراسیون تقدیمتون کرده!
یا مثلا همین 2.3سال پیش که تو دربی کل بازیکنای دوپینگیتون جک3مصرف کردن
هیچی نشد.حالا میخواست تیم ما باشه بازیکنامونو مادام العمر محروم میکردن هیچ دسته پایینترم میفرستادنمون.اسدقلال چه قبل انقلاب چه بعده انقلاب همیشه دولت باش بوده ولی پرسپولیس همیشه مظلوم بوده.شما دلتونو به این جامای کثیف خوش کنین ما هم به فوتبال پاکمون افتخار میکنیم.یه قهرمانی ما می ارزه به کل افتخارات باشگاه مسخرتون.در ضمن کیسه کش تو اگه عقل داشتی کیسه کش نمیشدی. چون آدم عاقل، پرسپولیسی رو که اسم تنهاش کل دنیا رو می ارزه،پرسپولیسی که هویت ایران و ایرانیه،پرسپولیسی که شناسنامه و تاریخ و افتخار ایرانه رو ول میکنه میاد اسدقلالی میشه؟!!!!!!

۲۵

۷

ما پرسپولیسی ها اطمینان داریم هیچ بازیکن خوبی استقلالی نیست پارسال می گفتن مسلمان وصادقیان استقلالی هستن ولی پرسپولیسی بودن زمان کریم انصاری فرد هم همین جور شد سردار آزمون هم پرسپولیسیه دیگه هم بازیک تاپ تر از اینا نداریم آدم عاقل پرسپولیس با این همه هوادارو ول می نه می چسبه به تیمی که دسته سومم رفته ویه بازیکن درستی تو کل تاریخش بازی نکرده

پاسخ

۶۰

۱۷

داداش من پرسپولیس سرشار از افتخارات شما نمیدونید ما رکورد دار قهرمانی تو لیگ ایران هستیم با 9 بار قهرمانی و 6 بار نایب قهرمانی پرسپولیس 3 بار تو اسیا سوم شده یه بار هم چهارم 1 قهرمانی و نایب قهرمانی جام برندگان آسیا بازی با تیم های بزرگی مثل منچستر یونایتد و چلسی که با هر دتاشون مساوی کردیم بازی با بایرن چها بار بازی با تیم های برزیلی که 2 تا مساوی و دوتا هم برد داریم ما بازیکنای ما بزرگای فوتبال ایران بودن بهترین بازی کن های آسیا شدن علی دایی رکورد دار بیشترین گل زده برای تیم ملی علی کریمی (جادوگر و بازی تو بایرن مونیخ) مهدوی کیا (بازی تو بندسلیگاه) این هم افتخارات این همه سربلندی.
اما شما چی دارید دو قهرمانی اسیا رو به سینه میزنید که یبارش با سه تا تیم بازی کردید که دوتا از تیما الان هیچ اثری ازشون نیس و یکیشونم تیم اسرایلیه یبارشم که 6 تا از بازیکنای فیکستون که بازی کردن بازی کن پرسپولیس بودن که قرضی واسه باشگا های اسیا به تیمتون اومدن و فیکسم تو ترکیب بودن.
عزیز من ما مثل شما بدون افتخارات نیستیم ما سرشار از افتخاراتیم مثل شما نیستیم از گروهمون بالا نریم از سه تا بازی یه امتیاز بگیریم و ابروی هرچی ایران و ایرانیه ببریم.
یا علی مدد

۱۸

۷

۱۲

۶

اقاى گل اومد

پاسخ

۳۳

۱۲

۳۰

۵

تو خواب

پاسخ

۴

۲۸

تو خواب

پاسخ

۳

۲۹

رضاي كيسه سوراخ كن.

پاسخ