خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ الجمعة ٧ ذو القعدة ١٤٣٩ Friday, July 20, 2018
 
کد خبر: 406476
نظرات: 70
تاریخ مخابره : ۱۳۹۳/۰۸/۱ - ۱۷:۲۳
انتشارتصویری متفاوت از فرهاد مجیدی بعد از 90 پرحاشیه؛ عکس
فرهاد مجیدی لحظاتی پیش عکسی را از خود در منزل شخصی اش در دبی به همراه فرزندانش منتشر کرد.
فرهاد مجیدی برنامه 90 عادل فردوسی پور انتشارتصویری متفاوت از فرهاد مجیدی بعد از 90 پرحاشیه؛ عکس
به این مطلب امتیاز دهید
28.6% 71.4% بازدید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز،  فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال پس از مصاحبه با برنامه 90 که حواشی زیادی را در پی داشت، بار دیگر سیاست قبلی خود را در پیش گرفت و عکس های متفاوتی را در شبکه های اجتماعی برای علاقمندانش به اشتراک می گذارد. او لحظاتی پیش عکسی را  از خود در منزل شخصی اش در دبی به همراه فرزندانش منتشر کرد.

 

 

70 نظر
خبرهای داغ
نمایش نظرات

مجیدی کثیف

پاسخ

۲۵

۴۰

۱

۱

مجیدی ......

پاسخ

۱۱

۱۵

من ........توی این استوره ای که مجیدی باشه .

پاسخ

۱۶

۲۱

برو ععمو

پاسخ

۳

۴

نمیدونم آقا چرا بعضی از بازیکن های عقده ای مثل .....چرا برای به رخ کشیدن پولش به مردم به زمین آسمون چنگ میزنم آخه میخوای چی رو ثابت کنی میخوای بگیمن دبی ویلا دارم خیلی بازیکن ها مطرح تر و سرشناس تر از شما پول و ثروت شون به رخ کسی نکشیدن نمونه اش علی دایی و علی کریمی و کریم باقری این که پولتون رو به رخ دیگران بکشین هنر نشد یا مثل آقایا ن ایکس پول بگیری از بازیکن ها و بازی شون بدید وجدنی یک پرسپولیسی نام ببرید که حتی روزنامه ها از دروغ براش انگ پول گرفتن از بازیکن زده باشن ولی ماشاءالله مربی استقلالی که بازیکنانشون یعنی خود استقلالی ها مدعی برعلیه سرمربی زیاد هست چه برسه به روزنامه ها
خلاصه علی دایی علی پروین علی کریمی همشون منش مولا علی رو دارن نه خارجی های که پولشون رو به رخ بکشن
شما اگر یک عکس از این بازیکن آوردید که مرام معرفتی یا مذهبی یا لوطی بازی یا معرفتی باشه

پاسخ

۹۸

۴۹

دوستان گلم بخوانید و لذت ببرید ...

و به فرهادمجیدی افتخار کنید که فرهاد به این مدارک هم اکتفا نخواهد کرد و

و با تلاشش به درجات بالاتر دست پیدا خواهد کرد.

سال 1387 : افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس شد.
سوابق : دستیار در تیم ملی , دستیار در پرسپولیس از تهران ( لیگ برتر )
_______
سال 1388 : علی دایی سرمربی پرسپولیس شد .
سوابق : سایپا از کرج ( لیگ برتر ) , تیم ملی ( اخراج )
_______
سال 1390 : حمید استیلی سرمربی پرسپولیس شد .
سوابق : شاهین از بوشهر , استیل آذین از تهران ( لیگ برتر )
_______
سال 1391 : یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شد .
سوابق : تربیت از یزد , نساجی از مازندران , صبا از قم ( لیگ برتر )
_______
سال 1393 : حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شد.
سوابق :پرسپولیس , تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ , 4 تیم شهرستانی ( لیگ برتر )
_______
سال 1393 : علی کریمی دستیار کیروش در تیم ملی شد .
سوابق : !!!!!!!
مدرک مربیگری : !!!!!!!
_______
اما در آینده ای نزدیک ...
فرهـــــــادمجیدی سرمربی استقلال تهران شد .
سوابق : اسپانیول از بارسـلون ( لالـیـگــــا )
مدرک : A مربیگری از معتبرترین کلاس های جهانی

*** ******* منتشر کنید نیازی به اجازه نیست***

پاسخ