خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ الأحد ٢١ رمضان ١٤٤٠ Sunday, May 26, 2019
 
کد خبر: 570272
نظرات: 43
تاریخ مخابره : ۱۳۹۴/۰۶/۲۲ - ۲۲:۳۶
ستاره گرام؛
تیکه فرهاد مجیدی به پرسپولیسی ها در اینستاگرامش؟! +عکس
بازیکن سابق استقلال تصویر جالبی از در شبکه اجتماعی منتشر کرد.
فرهاد مجیدی1  تیکه فرهاد مجیدی به پرسپولیسی ها در  اینستاگرامش؟! +عکس
به این مطلب امتیاز دهید
61.7% 38.3% بازدید

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فرهاد مجیدی تصویری از چرچیل و پیامی از وی را در صحفه اینستاگرامش منتشر کرد.که دستمایه کری خوانی هوادارانش برای پرسپولیسی ها شد.

 

 

 

43 نظر
نمایش نظرات

8تایی ها میسوزن خخخخخخخخلنگی

پاسخ

۱۰

۲۲

لطفا ببندین لنگیا

پاسخ

۹

۱۲

۱

۰

ای ......

پاسخ

۴

۱

اینقدر احمق هست که این همه حدیث در همه زمینه ها از ائمه ما بخصوص امام جعفر صداق(ع) هست رفته سراغ آدم مسلمان کش و ضد بشری مثل چرچیل تازه ای کاش آندازه چرچیل عرضه و جرات داشته باشد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ

۲۷

۲۰

آخه درست !!!! اینهمه ادم با اصل و نسب توی دنیا زندگی میکنن که حرفهاشون رو باید با اب طلا بنویسی بعدش هم این همه ائمه راجع به خوبی و کار خوب فرمایشاتی داشته اند بعد تو راست رفتی سراغ این مردیکه رزل ماسون . کاش کارای دیگه اش رو هم میخوندی . اصلا من نمیدونم تو چه کار خوبی انجام دادی اینقد ر منت میزاری سر استقلال ؟ من پرسپولیسی غیر متعصب هستم وقتی استقلال خوب بازی میکنه به عنوان یک حریف قوی براش احترام قائل هستم چون اونموقع عیار واقعی پرسپولیس معلوم میشه . تو که استقلال رو توی کوران رقابت ها جا گذاشتی رفتی اخه کار خوبت بود ؟ نمیدونم واله امروزه هر که خودش رو میخواد مطرح کنه میره میگرده یه مطلبی رو از یکی پیدا میکنه و میندازه تو دهن مردم که بابا منم سواد دارم . هر ادم پست و دو دوزه باز و نمیدونم الدنگ و پف یوز رو که میخوان مثال بزنن میگنن عجب چرچیلی هستی ، بعد تو شیلنگ تخته رفتی از این مردیکه ادم کش حرف زدی ؟ واقعا دیگه خودت رو حسابی ثابت کردی .

۱۳

۰

حالم ازش بهم میخوره.

پاسخ