خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ السبت ٦ ذو الحجّة ١٤٣٩ Saturday, August 18, 2018
 
کد خبر: 599221
نظرات: 160
تاریخ مخابره : ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۵
فیتیله ای ها در برنامه دید در شب؛
اولین جمله یکی از عموهای فیتیله ای در دیدار مجری جنجالی +عکس
صفحه اینستاگرام برنامه "دید در شب" تازه ترین پست خود را به حضور عموهای فیتیله ای اختصاص داد.
رضا رشیدپور اولین جمله یکی از عموهای فیتیله ای در دیدار مجری جنجالی +عکس
به این مطلب امتیاز دهید
76.1% 23.9% بازدید

به گزارش ستاره ها ، صفحه ایسنتاگرام برنامه دید درشب با اجرای رضا رشید پور طی پستی جدید حضور عموهای فیتیله ای در این برنامه را به تصویر کشید.

 

به گزارش این صفحه، اولین جمله ای که در این دیدار گفته شد عبارت " الان درد تو را کامل حس می کنم" که از سوی علی فروتن یکی از فیتیله ای ها هنگام در آغوش کشیدن رضا رشیدپور ابراز شد. و در واقع دربردارنده عمق اندوه آنها را پس از 24 سال کار با رسانه ملی را می رساند.

 

حالا آنها هم بعد از 24 سال به جمع ممنوع التصویری های سازمان صدا و سیما پیوسته اند.

 

در روزهای اخیر رسانه ها، مسئولین و بخشی از مردم آنها را در سیبل انتقادات سخت و تند قرار داده اند.

 

می خندیدند، اما ناراحتی در چهره شان موج می زد. در گپ و گفت کوتاه قبل از شروع ضبط دائم از اخبار و صحبت هایی که علیه شان منتشر شده بود، می گفتند.

 

 

محمد مسلمی می گفت: یکی از سایت ها در نظرسنجی از مردم خواسته تا مجازات ما را تعیین کنند. یکی از گزینه های نظرسنجی این است که ما سه نفر را در میدان اصلی شهر تبریز اعدام کنند!

 

حمید گلی، که آرام ترین فرد این جمع است می گفت: ما اشتباه خود را پذیرفته ایم. مخاطب ما کودکان هستند که آنها با قلب پاکشان قطعا ما را می بخشند.


تهیه کننده برنامه نیز به همراه عموهای فیتیله ای به استودیو دید در شب آمده بود. تلفن همراهش هر چند دقیقه یک بار زنگ می خورد. همه تماس ها نشان می داد که او کاملا پیگیر رفع مشکل است تا باز هم عموهای فیتیله ای مهمان نگاه مردم باشند و در خاطرات کودکی بچه های این روزها بمانند.

115

 

160 نظر
کلیدواژه ها:
نمایش نظرات

آخر نفهمی بود اعتراضها

پاسخ

۰

۰

فقط می تونم بگم بی کارترین مردم جهان مردم ملت ایرانه الان همه مشکلات ما حل شده تنها مشکل ما توهین کردن به آذری زبان هاست ... بابا خودتون رو جمع کنید من خیلی اتفاقی این سایت و دیدم چون در محل کارم مجبور به search کردن یک سری اطلاعات کاریم هستم ... واقعآ متأسفم برای آدم های کوته فکری مثل مردم ایران ... گرانی. فقر.تجاوز.قتل.و... داره بیداد می کنه هیچ کس در امان نیست ... کسی نمیاد برای دفاع از ناموسش و امنیتش در اجتماع اعتراض کنه !!! ولی با گفتن یه فرتچه غیرت همه زده بالا !!!! بابا خودتون و جمع کنید آخر زمون شده دیگه انقدر قتل و غارت و مردم به خون هم تشنه شدن و دنیارو خون و دزدی و تجاوز و قتل گرفته... امام زمان دیگه باید هر چه زودتر ظهور کنه انسان بودن چیز با ارزشی است که به همین سادگی ها نمیشه رو هر کسی اسمش رو گذاشت آدمی که میگه 3تا آدم رو به همین سادگیا اعدام کنند به همین سادگیا هم داعش بهش بیاد پیشنهاد پول برای قتل بده قبول میکنه...چون آدمای بیکار و کثیفی هستند و اۀن هم که کار پیدا کردن به همین سادگیا نیست...!!!اسم شماها انسان نیست شیطانه . داعشه ... حالم از هر چی آدمه بهم خورد شماها هر اتفاقی براتون بیفته حقتونه ... هر کسی نون دلش رو میخوره با این افکار کثیفتون کاملآ میشه حدث زد تو چه جایگاه و لولی در زندگی و اجتماع قرار دارید... خدا امسالی مثل شما رو نصیب گرگ بیابون نکنه شماها ابن ملجم جامعه هستید... از شماها باید ترسید...

پاسخ

۳۴

۸

۰

۰

تركها نژاد پرستي و بي جنبگي خودشونو نشون دادن و حتما به خودشون شك دارن كه اينطور بر خورد كردن واقعا براشون متاسفم

پاسخ

۳۱

۴۰

پیامبر اکرم (ص): ببخش و تنگ مگیر که بر تو تنگ گیرند.
سلام بر هموطنان عزیزم که بخاطر این موضوع بر هم می تازید بهتر است مطلب زیر را بخوانید بعد تصمیم بگیرید ؟
ادوارد شرلی مامور سازمان جاسوسی آمریکا ( سیا ) تقریبا از سال 1360تا 1370 با پاسپورت تبعه ترکیه با شغل رانندگی کامیون به ایران تردد داشته و از ارومیه تا خود تهران مسافرت داشته و مامور جمع آوری اطلاعات از کشور ما در آن مقطع بوده است و وقتی ماموریتش تمام شد خاطراتش را در یک کتابی منتشر کرد بنام (( دشمنت را بشناس)) و در آن کتاب در خصوص خیلی از مسایل و رفتار های ایرانیان مطلب نوشته و پیشنهاداتی نیز به سازمان سیا ارایه داده است که من دو نمونه را در زیر می آورم:
یکم ایرانیان قبلا یاد داشتند مثل کشور های عربی در مقابل هر بادی کمر خم کنند ولی امام خمینی به آنها یاد داد که در مقابل سختی ها کمر خم نکند و اشاره به جنگ 8 سال تحملی نموده بود.
دوم طی پیشنهادی به سیا اعلام کرده بود برای این که در ایران آمریکا موفق شود بایستی در خصوص قومیت ها و اختلاف آنان سرمایه گذاری کند و در آن کتاب تاکید داشته که قومیت ترکها – عربها و کردها که بیشترین قومیت را در ایران دارند در اولویت اول باشد
حال هموطنان عزیزم که با هم در کنار هم ایران زیبا را تشکیل می دهیم و در کشوری زندگی می کنیم که در دریای پر طلا تم بحرانی خاورمیانه کشور باثباتی هستیم و برای رسیدن به این ثبات بهترین مردمان خود را نثار کردیم : بابایی-باکری- همت- صیاد- و ووو روا نیست بر هم بتازیم خوب اشتباهی رخ داده از هموطنان غیر ترکم می خواهم شما با تایید کار عمو فیتله ای ها و شما هم نژادام با ادامه دادن این موضوع آب به آسیاب دشمن نریزیم .
زنده(یاشاسین) باد تمام قومیت های با غیرت ایرانی: فارس- ترک –مازنی-گیلکی-بختیاری-عرب-بلوج –لر- کرد-تات-ترکمن و ....
من اهل تبریز محله قره آغاج مخله منطش می باشم.

.


پاسخ

۴۲

۰

واسه ترکا واقعا متاسفم با این همه بی جنبه بازی حقشونه هی براشون جک بسازن یه برنامه کودک که اینهمه جاروجنجال نداره تو این مملکت ما دیگه مشکل دیگه ای نداریم که زورشون به برنامه کودک میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ

۱۷

۲۲

به خاطر لطمه زدن به اتحاد وامنیت مملکت اعدام انها گزینه خوبی است ولایقش هستن.

پاسخ

۱۰

۱۱۸

۶

۰

۲۷

۱

من لر بختیاریم و ساکن شهر امستردامم راستش اگه نخندین من از سایت برنامه فیتیله ای رو دانلود میکردم میدیدم با اینکه هزاران کیلومتر از خونمون دورم و اینجا دانشجو هستم ولی ی جور تفریحم فیتیله دیدن بود .اذری زبانهای خوبو مهربان هم وطنان عزیزم مردمان باشرف و غیور اذری از شما بعید بود که اینقد زود از کوره در برید.تو سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی به بختیاریا توهین شد ولی بجز چندتا اعتراض کوچیک تو بعضی از شهرها خبری دیگه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ما هممون انسانیم و انسان هم ممکن الخطاست پس شما اذری زبانها لطف کنید این دوستانو ببخشید و اینقد دیگه کشش ندین.نذارید دشمن بین اقوام کشور نفوذ کنه وگرنه عاقبتمون میشه عین عراقو سوریه.

پاسخ

۶۷

۹

من خیلی تعجب میکنم چرا مردم آذرباییجان نسبت به فساد های هزار میلیاردی ، بابک زنجانی ، 3000 میلیارد، پدیده شاندیز و ...
سکوت میکنن اما نسبت به این قضیه کاملا کم اهمیت اینطوری رگ غیرتشون زده بیرون!!!!! از ماست که بر ماست
هرچی بلا سرمون بیاد حقمونه بزارید تا میتونن تو این مملکت هزار هزار میلیاردی بخورن که مستقیم از حق من و شما میخورن شما هیچی نگید ولی زورتون به این عمو های فیتیله ای برسه به قول حرف حضرت علی (ع) بالاترین فقر نادانی است

پاسخ

۵۵

۱۰

شیر مادر حلالت بشه منم حرفم همینه به اصطلاح مردم و شاد کردند پولشو گرفتن منتی نیست حالا قرار نیست که چون مردم و شاد کردند این حماقت و انجام بدن که بیان به انسان ها توهین کنند حالا حرف من آذری بودن یا نبودن نیست. توهین، توهینه و قومیت هم نمی شناسه اینها در یک رسانه ملی احترام مخاطب و نگه نداشتنند این بی ادبی و بی شعوری این مردان (عمو فیتیله ای ها) رو نشون می دهد که هم سن سال پدر بزرگ هستند اما متاسفانه ادب رعایت نمی کنند. هر کی خربزه می خوره باید پای لرزشم بشینه هر بلایی سرشون هم بیاد بازم کمه. عذرخواهی اینا هم به خاطر اینه که فهمیدن چه حماقتی کردن و مهم تر از اون به خاطر پول و درآمدشونه فریب نخورید لطفا! عاقلانه نیست خنداندن تعدادی به بهای توهین و تحقیر و گریاندن و شکستن غرور تعداد دیگری از انسان ها کی مجبورشون کرده به هر قیمتی مردم را بخندانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

پاسخ

۲۸

۲۴

۲

۰

مگه خون آذری ها رنگینتر از خون دیگرانه !!! یه کم جنبه داشته باشید جان مولوی

پاسخ

۵۳

۲۸

۲۰

۰

سلام، اصلا به غیر از قومیت بازی ها و غیره و فکر کنیم که کل نمایش بدون لهجه و با زبان پارسی هم نمایش داده باشند هم نمایش خیلی مزخرفی بود چرا که در این نمایش فیتیله به همه کودکان، بی ادبی را یاد دادند چطور که اگر از دهن کسی چه فارس و چه ترک و چه هر زبان دیگری ، بوی بدی بیاید بچه ها و بزرگترها اون به مسخره میگیرند که دندونهاتو با فرچه توالت شستی. واقعا این چه بدآموزیهایی است که به خورد مغز بچه ها میدهند.واقعا خنداندن به چه قیمتی .چرا با این برنامه های تهی خودمان را در این جهان رو به رشد و تکامل ،مورد تمسخر بیگانگان قرار میدهیم. دوستان لطفا به این موضوعات و تربیت کودکان توسط رسانه ها عمیقتر و با دقت بیشتر توجه کنیم.

پاسخ

۴۹

۲۷

ترک یعنی ماننایی ها. ترک یعنی ماد . ترک یعنی معبد اناهیتا . انا یعنی مادر پس به مادر خود توهین نکنید........

پاسخ

۶۵

۲۸

واقعا واسه همه آذری زبانا متاصفم آخه این چه کاری بود کردین شما انققدر بی جنبه شدین .به جای این کارا بریم اعتراز کنین جلوی این تجاوز، سرقت و هزار کوفت مرض دیگه رو بگیرین به خدا جمعه میشه خواهرم میشینه گریه میکنه چرا فیتیله نشون نمیده منم خییلی ناراحتم یکم به این فکر کنین این همه سال دل بچه های شمارو شاد کردن بعد شما این کارو میکنین

پاسخ

۴۹

۱۹

فقط میشه گفت که مملکت شده آذری پرستی
اینکه برا شاد بودن نمیشه همواره سبک سری کرد و نیش خود را باز کرد به همین دلیله
به بچه های مردم کمی فهم و همدردی و تعصب و غیرت یاد دادید؟کمی گریه که دل را صاف میکند یاد دادید؟من اگر کاره ای بودم این بلاهای خنده داری که میخوان سرتون بیارند رو سر رئیستون می آوردم
همش دلقک بازی درآوردید تا اینکه ماجراتون نقل سیرک ها شد
شدید هیزم آتش غیرت ترک زبانها
اما برای ترکها:
غیرت شما تا قبل از این مایه افتخار ما بود ولی از وقتی جهالت رو آوردید در خیابون و خرابکار ها بینتون نفوذ کردند و از برخورد خشن رییس روسا با این اشتباه کودکانه فهمیدم شما یه قدرت تک قطبی مملکت شدید.وای به حال ما.....
البته فقط با تندروها هستم...وگرنه دوستدار قلبی ترکهای نجیب هستم

پاسخ

۱۹

۱۰

سریال پایتخت رو ساختن الان باید من یا شمالی ها بلند شیم که آره ما انسان های با غیرتی هستیم یا نیستیم؟ ...

پاسخ

۷۸

۱۸

۱۰

۴

اه دیگه داره از آذری زبان ها بدم میاااااااااااااااااااد!

پاسخ

۱۲۶

۷۰

۳۰

۲۱

۰

۰

۲

۲

۴۶

۳۵

ی مدت افتابی نشید چون به لرها وترکها وکرد وعرب وعجم بسته بودید وملت هی صبر داشتن به نظرم برید مجری رادیو شید .گوش کنید ربطی به انتخابات نداره خیلی گستاخ شده بودید وفقط خودتونو میدیدید وملت رو مسخره میکردید .اخه قیافه هم ندارین به چی تون مینازین دلقکهای بی فرهنگ به اصطلاح تهران نشین .

پاسخ

۴۰

۹۹

شمارو به خدا تمومش كنيد بنده خداها كه قصدي نداشتند

پاسخ

۹۳

۳۷

۶۱

۱۲

من خودم آذری زبان هستم و میدانم جناب آقای رشیدپور هم همینطور، ولی متأسفانه این قضیه از جایی شروع شد که بعضی از نمایندگان شهرهای آذری زبان در مجلس فرصت را مغتنم شمرده و چون به زمان اتنخابات نزدیک میشویم موجی را به راه انداخته و با هوچی گری میخواهند سوار بر احساسات مردم به کام خود رسیده و خود را مدافع مردم آذربایجان نشان داده و از آرای انتخاباتی مردم بهره مند شده و مجدداً به مجلس راه پیدا کنند و در این راه عزیزانی را که سالها دل مردم را شاد میکنند را قربانی نیت پلید خود کنند هر چند عموهای فیتیله ای به اشتباه خود معترف هستند ولی انصاف نیست که عموهای فیتیله ای که از قضا خودشان هم آذری زبان هستند بیرحمانه بتازیم .

پاسخ