خبرخوان جام نیوز
|
چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ الأربعاء ١٩ ذو الحجّة ١٤٤٠ Wednesday, August 21, 2019
کد خبر: 669964
نظرات: 225
تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۳
خواننده زن، حراج آبروی ایران و زنده شدن طمع شیوخ عرب
حضور خواننده زن ایرانی در جشنواره مراکش و سکوت مراجع قانونی بویژه وزارت ارشاد شاید کار را به جایی بکشاند که شاهد درخواست شیوخ عرب برای کنسرت دختران خواننده و نوازنده ایرانی باشیم!
همسر شاه مراکش و همسر امیر سابق قطر در جشنواره موسیقی مراکش خواننده زن، حراج آبروی ایران و زنده شدن طمع شیوخ عرب
به این مطلب امتیاز دهید
57.8% 42.2% بازدید

به گزارش گروه فرهنگی جام نیوز، تکخوانی خواننده زن در جشنواره موسیقی مراکش با سکوت وزارت ارشاد مواجه شد تا دوباره شاهد اجرای سیاست تساهل و تسامح فرهنگی در دولت در مواجهه با ناهنجاری ها باشیم.

 

سحر محمدی که پیش از این در لندن کنسرت گذاشته و کشف حجاب کرده بود، این بار با حضور در کشور مراکش در جشنواره موسیقی شهر فاس این کشور به اجرای برنامه تکخوانی پرداخت. این اجرا در حضور خانواده سلطنتی مراکش، قطر و چند دولت عربی دیگر برگزار شد. (اینجا)

 


این بار هم خواننده کشف حجاب کرده؛

سحر محمدی خواننده زن موسیقی ایرانی زمانی به عنوان چهره ای رسانه ای مشهور شد که در لندن کنسرت گذاشت و کشف حجاب کرد.(اینجا)

 

محمدی که با گروه «ماه بانو» و با  مجوز وزارت ارشاد در لندن حضور یافته بود، اقدام به کشف حجاب کرد و عکس های بی حجاب آن در رسانه ها منتشر شد. این ماجرا با ایام عزای صدیقه کبری(س) همزمان شد. رفتار توهین آمیز این خواننده زن و قبح شکنی از کشف حجاب همزمان با ایام فاطمیه اعتراض های زیادی را در داخل کشور به همراه داشت، در مقبال اعتراض مردم دین دار، وزارت ارشاد که  مجوز حضور گروه ماه بانو در انگلیس را صادر کرده بود، واکنشی از خود نشان نداد!

 

سکوت  وزارت ارشاد باعث شد محمدی منکر کشف حجاب  شود و عکس هایش را غیر واقعی بنامد(اینجا) این خواننده در مصاحبه ای می گوید: این شایعات واقعا خیلی آزاردهنده است. نکته جالب ماجرا این است که حرف هایی در مورد کشف حجاب من و غیره زده شد به تمامی دروغ بود و حتی می توانم با سند و مدرک آن را ثابت کنم. تنها هدف من این است که در کشورم بمانم و همین جا آواز بخوانم، پس حتی حرف کشف حجاب هم بسیار لوس و بی معنی است، ولی من برای تمام آنها مواخذه شدم و هزینه دادم.

 
حضور در مراکش

سحر محمدی که همه حواشی فعالیت هایش را تکذیب می کند، این بار در مراکش و در جشنواره موسیقی این کشور به اجرای تک خوانی پرداخت، خبر این حضور در رسانه های تصویری و مکتوب این کشور بازتاب داشت. بیست و دومین جشنواره موسیقی شهر فاس مختص خوانندگی زنان با حضور خوانندگانی از کشورهای مغرب، مغولستان، آذربایجان، ایران، اتیوپی، هند، لبنان و  ایتالیا به همراه ارکستر شرقی برگزار شد.(اینجا)

 

ماروک پرس خبرگزاری مراکشی در گزارشی از اجرای جشنواره موسیقی  شهر فاس، به علاقه  شیخ موزه ملکه پیشین کشور قطر و مادر حاکم فعلی این کشور به اجرای سحر محمدی در جشنواره موسیقی می پردازد.

 

به گفته این رسانه مراکشی مادر حاکم قطر مجذوب صدای سحر محمدی شده و سفرش را به امارات به خاطر شنیدن صدای محمدی به تعویق انداخته است!

 

خبر حضور این خواننده زن در حالی که تصور می شد باید حداقل به دلیل کشف حجابش در لندن این بار برای خروج از ایران با ملاحظات بیشتری روبرو شود، باعث تعجب شد.(اینجا) تک خوانی محمدی در حضور مردان عرب و خاندان سلطنتی چند کشور عربی با وجود صراحت شرع بر حرمت  تکخوانی زنان قابل تامل است.

 

مراکش از جمله کشورهای عربی است که تا به حال چند بار روابط دیپلماتیک خود را با جمهوری اسلامی ایران قطع کرده است. این کشور یکی از متحدان عربی حکومت پهلوی بود و از همان ابتدای انقلاب اسلامی بنای ناسازگاری با اسلام انقلابی را گذاشت. این کشور پادشاهی در سال 59 روابط خود را با ایران قطع کرد و بعد از آن نیز بارها به بهانه های مختلف دشمنی اش را با نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته است. در آخرین بار این کشور در حمایت از سرکوب شیعیان بحرین و ادعای تلاش ایران برای گسترش تشیع در مراکش به طور یکجانبه روابط دیپلماتیک با ایران را قطع کرد(اینجا) اگرچه بعد از روی کار آمدن دولت روحانی روابط دوکشور مجددا آغاز شد(اینجا) اما حمایت های این کشور پادشاهی از ارتجاع عربی در منطقه  قابل کتمان نیست.

 
این کار رویه  می شود؟!

چند روز بعد از اجرای سحر محمدی در مراکش، هنوز واکنشی از سوی وزارت ارشاد نسبت به این عمل صورت نگرفته است. این بار نیز وزارت ارشاد تلاش کرده است تا در برابر این قبح شکنی سکوت کند. آوازه خوانی که مورد توجه اعراب نیز قرار گرفته است و شاید با این استقبال  شاهد سونامی درخواست شیوخ عرب برای کنسرت دختران خواننده و نوازنده ایرانی باشیم!/ نسیم آنلاین

115

 

کلیدواژه ها:
مشاهده نظرات

مطربان هوسران و زنان فاحشه ای که بی پروا برای سیاهنمایی فتاوی وقیحانه صادرمیکنند !

در روز روشن دروغبافی میکنند که وقتی گرما و قدرت و انرژی مردم از شجریان گرفته شد، بیماری عمیق شد و این اتفاق افتاد !
به حسین علیزاده بیغیرتی که زن جوانش را بیحجاب میبرد خارج روی صحنه که آواز بخواند باید گفت :
شجریان سالهای سال مشغول خوشگذرانی و اجراهای آن چنانی در خارج بود و اصلا ایران کنسرت نمیگذاشت . چرا آن وقت مریض نشد و تا جیره خوار بی بی سی و صدای آمریکا و حامی فتنه شد، سرطان گرفت !؟

این وسط اما همخوابه تن فروش شیوخ عرب و سوگلی سردمدار فتنه رقاصه‌ها و زنان آوازه خوان بیحیا و کشف حجاب کرده سحر محمدی که از هر آب گل آلودی سعی در ماهیگیری به نفع خود دارد چه میگوید ؟!؟ به بهانه موسیقی کم کثافتکاری کرده و جزایش را ندیده که از زمین و زمان طلبکار است ؟!؟

اگر میگویند حذف موسیقی یعنی حذف تمام زندگی و یک دست‌مان ساز و دست دیگرمان سپر است و باید از موسیقی هم تمام‌قد دفاع کنیم بدانند وز وز بی ارزششان جلوی موج خروشان امت مسلمان و متعهد ایران تقلای پست پشه ای ناچیز بیش نیست و آرزوی مطربی و کاباره‌های طاغوت را باید به گور ببرند.

پاسخ

۲

۰

وقتی برای مقامات انتظامی-قضایی صرف ندارد نسبت به گزارش تخلف نشانی واکنش قانونی نشان دهند و منکر موضوع گزارش را حسب وظیفه شرعی و عرفی شان تعطیل کنند حرام‌تر از حرام است حقوقی که از بیت المال میگیرند و چون با قصورشان اسباب اشاعه اباحه گری به فاز دیگری به شکل زیر میشوند مضافا موجب ضمان است

1 : تکرار حضور خزنده عنصر فاسق مطرب مجید درخشانی و سوگلی کشف حجاب کرده حرمسرای شیوخ عرب خواننده و رقاصه رسوا سحر محمدی در مجامع فرهنگی هنری تحت حمایت بیت المال در فضای مجازی و شهرکتاب‌های شهرداری تهران


2: بنا بر درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم کانالی رو در جهت گردآوری و نشر آثار خانم محمدی ایجاد کنیم از این پس تمامی مطالب پیج در کانال به صورت کامل قرار خواهد گرفت ممنون که همیشه همیار ما بودید.



علی جنتی و سردار اشتری و سردار قالیباف جواب بدهند نکبت اشاعه فحشا و بسط منکر توسط افراد بدنام و مطرود تحت لوای فعالیت‌های فرهنگی هنری با امکانات بیت المال دقیقا چه معنی دارد و آقای آملی لاریجانی بگوید چرا دادستانهایش تبدیل به تماشاچی منفعل شده اند و روحیه انقلابی در دستگاه قضا به خواب رفته

پاسخ

۱

۰

چرا عده ای که با کنایه به جمهوری اسلامی مطالب بدون سندی را برای جا انداختن اغراض پلید خود از دل تاریخ برای نسل امروز در می‌آورند، ماجرای آن دو زن آوازه خوان که مشرکین را نه برای لذت جویی، بلکه بر ضد پیامبر و مسلمین تحریک می‌کردند را نمی‌گویند؟ از عجائب این است که پیامبر در روزی که به عنوان «یوم المرحمه» معرفی کردند و فرمان عفو عمومی صادر کردند، فرمودند که این دو زن آوازه خوان؛ یعنی «فَرْتَنَى وَ أُمِّ سَارَهَ» را بکشید! حتی اگر بر پرده‌های کعبه آویزان شده باشند که حرم امن الهی است و در بیان دیگر: آنها را بکشید حتی اگر در درون کعبه باشند.

گفته شده است که کسی جز علی علیه السلام نتوانست این حکم قتل زن آوازه خوان سیاسی را اجرا کند! امیرالمؤمنین علی علیه السلام، یکی از این دو ترانه خوان‌ها را کشت و دیگری که از سوی ایشان (ع) کشته نشد، کسی اقدام به قتل وی نکرد و او قِسِر در رفت: «فقَتل علیٌّ علیه السّلام … إحدى القَینَتین و أفلَتَت الأُخرى».

آنان که امروز بر سر مخالفت علماء با برخی کنسرت‌ها دست به دامن چنین مطالبی می‌شوند، شاید اگر آن روز هم بودند، از فرمان پیامبر و اجرای آن به دست علی خوششان نمی‌آمد.

پاسخ

۱

۰

علی تنها، خواننده جوان ایرانی که برای شرکت در جشنواره موسیقی جوانان به باکو دعوت شده بود، پس از اطلاع از تقارن برنامه هنری خود با شب قدر از اجرای برنامه امتناع کرد و به ایران برگشت.

http://www.jamnews.ir/detail/News/682849

در عوض همدست داخلی شاهین نجفی خارج نشین مرتد و رقاصه بی شعور و هتاک اهل بیت که به تک خوانی‌های داخلی و خارجی با سر و وضع زننده شهره است دوباره به روال سالهای گذشته که درست مقارن ایام سوگواری‌های مذهبی مثل محرم و صفر یا فاطمیه, عمدا با گروه جهنمی ماه بانو در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای بی قید و بند و لامذهب کلیپ ساز و آواز بیرون میدادند, امسال در ایام شهادت مولی الموحدین, در محیط اینستاگرام فیلش یاد رسوایی اخیرش در کنسرت فمینیستی مراکش کرده :


این زن بدکاره بی حیای هرزه و مبلغ بی عفتی و مروج اباحی گری, با ماهیگیری از آب گل آلود, هم زمان به بهانه تصادف اتوبوس سربازان در نیریز فارس با ترانه راه شیراز از زبان معشوقه‌های آنان زده زیر آواز :

پاسخ

۱

۰

خودی هایی چون کیهان و جهان نیوز را در معرض تهدید و برخورد قانونی میگذارند حال آن که غیرخودی‌ها با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و انتشار حرفهایی که مصداق اشاعه فحشا و بسط اباحه گری هستند و طرح اخبار ضد و نقیض در مصاحبه‌های برنامه ریزی شده بمنظور مظلوم نمایی و جلب توجه روز و شب چهارنعل میتازند!

متاسفانه تمام این فجایع فرهنگی نیست جز از سر کوتاهی و غفلت حزب الله در الزام مسولان به پایبندی به شونات شرعی و نهی از منکر دلسوزانه که اگر موثر نیفتد بدون تعارف واجب است به توسل به بند میم وصیت سیاسی-الهی امام قدس سره منجر شود : «آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند.»

باید هشیار بود که پروژه معروفه سازی با برکشیدن برنامه ریزی شده و مطرح سازی رسانه ای سازمان یافته فرومایگان بی بته و قربانی کردن آنها در بزنگاه خاص طرح رسوا و نرخ نمای بهاییان ملحد و اپوزیسیون شکست خورده انقلاب برای تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اگر زودتر عقیم نشود تا ژاندارک سوزی و ندا آقا سلطان سازی پیش خواهد رفت .


1. آگهی رسمی تدریس علنی خواننده و رقاصه ای که هر روز جیغ میکشد من ممنوع الکار و ممنوع التدریس شده ام :

www.pikore.com/m/......

مدیر این صفحه دخترکی دریده به اسم پریسا است که در نشانی‌های ..... و .. در فضای مجازی لانه دارد و تا چند روز پیش در بالای فن پیج سحر محمدی نوشته بود این صفحه را تحت نظارت مستقیم وی میگرداند ولی اخیرا برای ردگم کردن منکر ارتباط صفحه فوق با سحر محمدی میشود!


2. تبلیغ آموزشگاه موسیقی دارکوب (میدان و.....) با انتشار فیلم آواز تکخوانی از کلاسی مثلا زنانه در ماه نزول قرآن و ایام ضیافت الله :

www.pikore.com/m/127327......


3. متن مصاحبه سراسر دروغ و پر از اراجیف و سیاهنمایی این هنرمندنمای فاسد در روزنامه شرق - شماره ۱۳۹۵ :
دروغگوی کم حافظه که یادش نمی‌آید بیش از ده کنسرت داخلی و خارجی طی دو سال اخیر برگزار کرده و فقط در دو ماه اول سال نو چندین اجرای بیشرمانه در مراکش و سویس داشته و در مصاحبه سال گذشته زار میزد چرا نمیگذارند روی سن بروم و پول دربیاورم، امروز با وقاحت و پررویی میگوید من قصدم دیده شدن نیست و خودم را وقف هنر کرده ام!

روایت امید و ناامیدی در ماجرای گروه ماه‌بانو در گـفت‌وگو با مجید درخشـانی و سحـر محمدی:
امیدوار اما زخم‌خورده

http://sharghdaily.ir/News/....
......
.......
.......


4. متن مصاحبه پر از مطالب کذب و مملو از خزعبلات یک معروفه و جرثومه فساد با نشریه تبار ۱۳۹۵ :
در اثبات چندگانه حرف زدن و نقش بازی کردن و عوامفریبی و نفاق سحر محمدی همین بس که در مصاحبه اعلام میکند پذیرفته کنسرت خارجی ممنوع است ولی در عمل با مردان مطرب و هرزه گرد و سرمایه‌های بهاییان و ضدانقلاب، پشت سر هم از تور اروپا به تونس و الجزایر و از آنجا به لندن و سپس به مراکش و اخیرا به سویس میرود و برنامه هایی یکی رسواتر از دیگری به اجرا میگذارد!

شهرت و ممنوعیت

www.bartarinha.ir/fa/news/...../

پاسخ

۱

۰

ژرف‌سازی فرهنگی از چنان اهمیتی در نگاه حکیمانه رهبر معظم انقلاب برخوردار است که در پیام خود به مناسبت آغاز به کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آن را یکی از دو اولویت فوری کاری نمایندگان ملت بیان میفرمایند و تاکید دارند وظیفه انقلابی و قانونی آنها آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر ترفند و فسون و افزون‌خواهی گستاخانه استکبار و نقطه‌ی اتکای درخشانِ مردم مؤمن و انقلابی بسازند .

در عین حالی که شاهد دغدغه‌های ولی امرمان هستیم و میبینیم حضرت آقا فضای مجازی را میدان جنگی تمام عیار اعلام میفرمایند , انگار ولایت مداری و رگ غیرت دینی ما خشکیده و همه فراموشمان شده شرع مقدس بر حرام بودن رقص و آواز زنان در جمع مردان تصریح دارد , چون روزی نیست که خبر برگزاری کنسرت موسیقی زنان مطرب و رقاص در تهران و شهرستانها و خارج از کشور به گوش نرسد و قبل یا بعد هر مورد , فیلم و عکس و صدای ضبط شده زیرزمینی این برنامه‌های مبتذل در اینترنت به شکل گسترده پخش و تبلیغ نشود !

پاسخ

۱

۰

یهودیان با پروراندن و حمایت فرقه‌های مذهبی ، در جوامع مختلف ، راه نفوذ خود را به داخل آنها گشوده و راه رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی خویش را هموار کرده اند. مثلث منحوس صهیونیسم ، فراماسونری و بهائیت سالهاست که لو رفته. موسس انجمن فراماسونری ،کشیشی پروتستانی و یهودی الاصل است ؛ بنابراین طبیعی ست که اکثر برنامه‌های این تشکیلات ، ریشه یهودی گری داشته باشد . در نسبت میان اسرائیل و فراماسونری هیچگونه شکی وجود ندارد . یکی از زمینه‌های پیوند بهائیت با زرسالاری یهود، سازمان صهیونیستی و نیمه مخفی فراماسونری است . در میان سران بهائیت چهره‌های مهم ماسون و یهودی حضور دارند که اکثر آنها قریب به اتفاق یهودیانی هستند که یهودیت را رها کرده و بهائی شده اند .وجوه مشترک بهائیت و ماسونیت از جمله : جدایی دین از سیاست، تسامح و تساهل، تشکیل حکومت واحد جهانی، تطابق دین با عقل جزئی و... است . درمسلک تشکیلاتی بهائیت و فراماسونری اغنام ( گوسفندان) و ماسون‌ها از قید احکام و اخلاق آزاد هستند .مرکزیت هر دو در فلسطین اشغالی می‌باشد، هر دو معتقد به تقدس اراضی ، اعداد، اشیاء ، سنن و سمبل‌های یهودی بوده و هر دو دشمن کینه توز و سر سخت اسلام هستند .

پاسخ

۱

۰

فرق کار زشت این خانم با گلشیفته فراهانی چیست ؟!؟!؟!؟

پاسخ

۲

۰

بند «میم» وصیت نامه امام روح الله(ره) : «آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند.»

وظیفه بدانید درباره برنامه تحصن 24 ساعتی و بیدارباش نا محسوس تمام وقت اول خرداد پاسداران حریم ولایت و سربازان غیور نظام و فرزندان حیدر کرار در فرودگاه امام خمینی تهران به مدت یک هفته به منظور جلوگیری از تکرار عملیات نفوذی ضد فرهنگی و سفر مجدد زنان خواننده فاسد و خوشگذران و مردان عیاش مطرب همراه آنها به تورهای خارجی خبررسانی کنید تا به فضل الهی منکر علنی کنسرت زوریخ تعطیل شود واگر مقامات به عدم رعایت شونات شرعی و قانونی و اشاعه فحشا و منکر و بی عفتی بی تفاوت شده اند یا خود را به خواب زده اند بدانند حزب الله با خط گرفتن از وصیت سیاسی-الهی امام راحل راسا نمیگذارد منکرات حاکم و عادی شوند .

۲

۰

آقای وزیر ارشاد در ملاقات با مراجع عظام قم علاوه بر دستبوسی خوب بود به عرض حضرات برساند تفاوت مراسم عیش و نوش شاهانه مراکش با جشنهای 2500 ساله زمان طاغوت چیست که از کشور اسلامی و انقلابی ما نماینده ای در آن , آن هم به شکل زننده سحر محمدی به عنوان خواننده زن با آن سر و وضع شرم آور حاضر بوده است ؟! با این ماموریتهای سخیف و رذیلانه در پشت تابلوی فرهنگ و هنر آیا شعائر الهی و سیره نبوی و سنت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اجمعین احیا شده یا آیین‌های جاهلی و باطل قبل از اسلام ترویج می‌شود !؟ چه به خوردمان داده اند در این سال‌ها که هنوز بیست سال از رسوایی کنفرانس برلین نگدشته چنان آستانه بیغیرتی در مقامات نظام بالا رفته که خود بانی فحشای علنی میشوند و زنان ایرانی را به مجالس لهو و لعب و فسق و فجور پادشاهی روانه میکنند . وای بر شما که ضد ولایت و همراه جنود ابلیس و خلاف موازین شرع قدم برداشته اید و متکی بر نفس اماره بر کفر خود اصرار می‌ورزید .

۲

۰

یادآوری میشود این مطرب بدنام کمتر از یک هفته دیگر بدون هیچ منع تنبیهی قانونی و امنیتی (!) با عمله طرب همراهش به منظور شرکت در کنسرت زوریخ که با سرمایه و حمایت بهاییانی چون عهدیه خواننده فاسد زمان طاغوت در کشور سویس برگزار میشود عازم اروپا خواهد بود !

پاسخ

۲

۰

مفت و مجانی که برایشان نخوانده , تحصیل مال نامشروع آن هم از دولت‌های متخاصم حکم زندان و مصادره اموال ندارد ؟

پاسخ

۱

۰

حالا شماها همتون پاکین اگه راست میگی چرا وقتی خبرو دیدین فوری اومدین ببینیم چ خبره دختره تا کجای بدنش لخته شماها دینو با شهوت قاطی کردین اگر کسی میخاد آبروی خودشو ببره شماها دیگه نباید بیاین انسانیت خودتونو زیر پا بزارین

پاسخ

۳

۱۰

خجالت بکش جام نیوز،جرات دار این لینک و بذار بعدش بگو غلط کردم
http://riadzany.blogspot.ca/2016/05/fes-festival-2016-opening-night-review.html

پاسخ

۲

۱۵

جام نیوز جیره خور خفه شو.
فقط همین...

پاسخ

۹

۲۴

با سلام

عقاید هر کسی به خودش مربوطه( مخصوصا وقتی ضرری به کسی نمیرسونه) ، بابت رفتار این خانم هم در محضر الهی ، شما را مواخذه نخواهند کرد . مضاف بر اینکه حجاب در ایران قانون است و این خانم در ایران کشف حجاب نکرده که شما محکومش میکنید . لطفا بیایید سعی نکنیم، افکار وعقاید خودمان را به دیگران تحمیل کنیم .
آیا شما با همین آب و تاب پیگیر علل مفاسد اقتصادی مملکت و مشکلات معیشتی مردم ، تولید علم و بی سوادی در این کشور ، امکانات رفاهی و تفریحی به خصوص برای جوانان .مشکل اعتیاد و اشتغال و...........در این مملکت هستید که حالا کشف حجاب یک نفر ان سر دنیا را با این آب و تاب دنبال میکنید .
به نظر من این طرز تفکر همونیه که باعث میشه ما همیشه درجا بزنیم.
لطفا بیاییم دررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسسست فکر کنیم.
مدیریت مملکت مدیریت موها نیست.

پاسخ

۲۲

۱۴

۰

۰

۱۱

۲

آقای وزیر ارشاد در ملاقات با مراجع عظام قم علاوه بر دستبوسی خوب بود به عرض حضرات برساند تفاوت مراسم عیش و نوش شاهانه مراکش با جشنهای 2500 ساله زمان طاغوت چیست که از کشور اسلامی و انقلابی ما نماینده ای در آن , آن هم به شکل زننده سحر محمدی به عنوان خواننده زن با آن سر و وضع شرم آور حاضر بوده است ؟! با این ماموریتهای سخیف و رذیلانه در پشت تابلوی فرهنگ و هنر آیا شعائر الهی و سیره نبوی و سنت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اجمعین احیا شده یا آیین‌های جاهلی و باطل قبل از اسلام ترویج می‌شود !؟ چه به خوردمان داده اند در این سال‌ها که هنوز بیست سال از رسوایی کنفرانس برلین نگدشته چنان آستانه بیغیرتی در مقامات نظام بالا رفته که خود بانی فحشای علنی میشوند و زنان ایرانی را به مجالس لهو و لعب و فسق و فجور پادشاهی روانه میکنند . وای بر شما که ضد ولایت و همراه جنود ابلیس و خلاف موازین شرع قدم برداشته اید و متکی بر نفس اماره بر کفر خود اصرار می‌ورزید .

پاسخ

۱

۰

اتفاقن دستگاه‌های فرهنگی خواب نیستند, از سر از خدا بی خبری یا با ساخت و پاخت و زیرمیزی خود را به خواب زده اند یا برای سودجویی همدست خرابکاران شده اند و از موضع شریک دزد و رفیق قافله با تمام قدرت مشغول شخم زدن معروف و رساندن جو حاکم به منکر هستند !

پاسخ

۷

۳

زمانه جولان دادن لش و لوش هاست

پاسخ

۱۲

۴

نیست امسال سال میمون مجوز گرفته برای بازی بیشتر !

پاسخ

۸

۳

تو طویله بزرگ شده ؟

پاسخ

۴

۶

رقاصه‌ی بی دین......

پاسخ

۹

۶

بی شرف‌های بی غیرت

پاسخ

۹

۳

فقیهان شیعه، در ابواب قضاء، حدود و شهادات، بر اساس روایات معتبر امامان معصوم (علیهم السلام) احکام متعددی برای «دیوث» و «دیاثت» مطرح کرده اند. همانطور که در کتاب شریف مجمع البحرین آمده در اصطلاح ایشان، «دیوث» به مرد بى غیرتی گفته می‌شود که مردان بیگانه را بر همسرش وارد مى‌کند. دیاثت از گناهان کبیره است به گونه ای که در روایتی از وجود مقدس رسول اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم) آمده است که دیوث بوى بهشت رااستشمام نمى‌کند. امام صادق ( علیه السلام ) نیز مى‌فرماید: «بهشت بر دیوث حرام است».از این روشهادت دیوث نیز در محاکم شرعی پذیرفته نیست.

در فرهنگ قرآنی غیرت را معرفت هویت و غیر زدایی تشکیل می‌دهد و غیرزدایی هم به این معنا است که اولا اجازه ندهیم بیگانه به حریم ما نفوذ کند و ثانیا خودمان هم در کار دیگران تجسس نکنیم. بیگانه را در حریم خود راه دادن و وارد حریم غیر شدن با غیرت سازگار نیست. بر اساس چنین معنای فقهی و اخلاقی کشور ما، کشوری غنی و برخوردار از نعمات و مواهب الهی است و با وجود این همه منابع غنی در داخل کشور، واردات برخی کالاها که در کشور امکان تولید آن وجود دارد، دلیلی جزء سوء مدیریت و در برخی موارد بی غیرتی ندارد.

غیرت دینی باید داشت و کسانی که راه نفوذ بیگانگان را درفضای اقتصادی و یا سیاسی به روی کشور می‌گشایند از غیرت اقتصادی و یا سیاسی برخوردار نبوده و دیوث هستند.

پاسخ

۷

۰

هرزگان قلم به دست

.....

www.pikore.com/m/1237156097946137283_1519654715

پاسخ

۰

۰

به خواست خدا ساندچک خراب گند زد به کنسرت !

پاسخ

۱

۰

فتوشاپه ؟

پاسخ

۱

۰

امام راحل میگفت منافقین از کفار بدترند

پاسخ

۶

۰

اصل کلام آن است که زن سالم عقب خودنمایی نیست !

پاسخ

۳

۰

شروع برنامه با سحر محمدی خواننده پرقدرت و سرشار از احساس(!) ایرانی بود که در باب المکینه با لباس باشکوه و بلندی از جنس مخمل و به رنگ سبزتیره که نوارهای طلایی روی آن زیر نور خورشید برق میزد با دستمال حریر زیتونی روی موهایش ظاهر شد و چشم‌ها را خیره کرد . نی مهدی تیموری و تار میلاد محمدی و دف نوازی زکریا یوسفی برای گرم کردن شنوندگان ناآشنا به عظمت ردیف موسیقی ایرانی پیش درآمدی کوتاه و گوش نواز نواخت تا آواز شیرین این خواننده زیبارو(!) آغاز شود .

درست در همین لحظات بود که خاندان سلطنتی به همراه اسکورت ویژه با حدود یک ربع تاخیر از راه رسیدند تا در جایگاه ویژه که جلوی صحنه بود قراربگیرند . جنب و جوش عکاسان و دیوار محافظان که دید حضار را کور کرده بود همهمه جمعیت را در پی داشت و صدای همه بلند شد . نوازنده دف با جان کندن سعی کرد کنترل اوضاع را با شلوغ کاری و بالابردن صدای ساز خود به دست گیرد ولی موفق نبود . سحر محمدی بخت برگشته هم نهایت تلاش خود برای حفظ خونسردی کرد ولی صدای قدرتمند او و شجاعتی(!) که به خرج داد در بین اغتشاش و هیاهوی جمعیت گم شد و ساز نوازندگان و آواز خواننده دچار از هم گسیختگی شد . هیات سلطنتی مغرور و دیر از راه رسیده پنج دقیقه هم به تماشای این اجرای ناموزون و بی نظم ننشستند و وسط آواز سحر محمدی با ترک ناگهانی جایگاه و خالی کردن ردیفهای جلویی اوضاع را از قبل هم خرابتر کردند .

پاسخ

۰

۰

فرهنگ برهنگی نشان از برهنگی فرهنگی دارد

پاسخ

۳

۰

اینها هنربند هم نیستند چه رسد به هنرمند !

پاسخ

۳

۰

هر حرف مفت زنی عوض مرور مستندات موثق فکر میکند تهمتی مطرح شده و از سر بی ادبی زبان به پرت و پلاگویی باز میکند و میگوید مردی در میان نبوده در مجلس زنانه , این شکم گنده‌های سیبیل کلفت عرب را ببیند و بعد بگوید خواجه حرمسرا هستند همه شان

ثانیه‌های 13 و 51 این گزارش که روز شنبه 18 اردیبهشت در فستیوال موسیقی فاس کشور مراکش تهیه شده , سحر محمدی ایستاده روی صحنه و در حال آواز و رقاصی است

www.youtube.com/watch?v=wh3RiW81ND0


دقیقه 1:40 فیلم زیر سحر محمدی در حال خواندن آواز شهرزاد با ارکستر خارجی روی صحنه و در حضور خاندان سلطنتی دیده میشود

و در دقیقه 4:06 صحنه دست دادن او با ملکه مراکش و گرفتن لوح تقدیر را میبینید

www.youtube.com/watch?v=he7z33HTocs


اخبار عربی عشوه و آواز سحر محمدی در ملاء عام

www.youtube.com/watch?v=wh3RiW81ND0


ثانیه 43 از ویدیوی اول و ثانیه 37 از ویدیوی دوم زیر آواز ایستاده سحر محمدی در حضور ملکه است که به علت همهمه و هیاهوی جمعیت ناراضی توجهی هم به آن نمیشود

www.youtube.com/watch?v=p3E82VEX3wY

www.youtube.com/watch?v=9yfxtTAQWqc

پاسخ

۰

۰

سلام علیکم و خسته نباشید عزیزان ولی این تمام ماجرا نیست . انتشار اخبار منکرات می‌تواند عاملی برای عدم تکرار آنها باشد ولی وقتی می‌شود به موقع جنبید چرا از اصل منکر پیگشیری نکنیم ؟!

جا دارد اضافه کنید با وجود این همه آبروریزی و اخبار خجالت بار علنی که نوشتید , وزارت ارشاد در روزهای پیش رو حماله الحطب خود یا همان سحر محمدی را برای کنسرت 28 این ماه میلادی ( کمتر از دو هفته دیگر ) با مردان مطرب همراهش پویان بیگلر - سهیل صادقی - کاوه محمدیان به زوریخ میفرستد .

جایی که حمید متبسم مطرب خارج نشین در قالب انجمن به اصلاح فرهنگی سه تار برای عهدیه زن خواننده بدنام زمان طاغوت کنسرت گذاشته است . مستندات حامی و مجری کنسرت این گروه نشان میدهد هنربندان متعهد کشورمان درست در جایی قرار است برنامه داشته باشند که عهدیه خواننده زن فاسد قبل از انقلاب و بهایی کافر اجرا دارد و این یعنی سحر محمدی سر در همان کیسه اجنبی دارد که عهدیه را تغذیه میکرد و میکند !



ویدیو کلیپ تبلیغ این کنسرت اروپایی هم خیلی وقت پیش منتشر شده است

پاسخ

۰

۰

در کلیه این کنسرت‌ها ایشان با حجاب بوده اند.

پاسخ