خبرخوان جام نیوز
|
یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ الأحد ١٢ شوّال ١٤٤٠ Sunday, June 16, 2019
 
کد خبر: 758525
نظرات: 38
تاریخ مخابره : ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۰۵
سوژه شدن شلوار غیرمعمول لیلا حاتمی در جشنواره! +عکس
شلوار بازیگر 44 ساله ایران با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شد.
لیلا حاتمی سوژه شدن شلوار غیرمعمول لیلا حاتمی در جشنواره! +عکس
به این مطلب امتیاز دهید
16% 84% بازدید

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران در جشنواره فیلم فجر امسال یکی از حاشیه سازان شد.

 

لباس و پوشش این بازیگر 44 ساله با واکنش های کاربران فضای مجازی مواجه شد.

 

عده ای از کاربران فضای مجازی با انتشار عکس لیلا حاتمی با حالتی کنایه آمیز و طنزآلود نوشتند: "لیلا حاتمی با شلوار کردی در جشنواره فیلم فجر حاضر شده است"./ فردا

 

 

115

 

38 نظر
کلیدواژه ها:
مشاهده نظرات

می خواد بره آبیاری؟!

پاسخ

۰

۰

خدای من حالا باید چکار کرد یه فکری بکنید

پاسخ

۳

۱

چکمه‌ی قد پوشیده

پاسخ

۸

۲

همین دنده جلو برن چند سال دیگه اصلا نمیپوشن !

پاسخ

۱۶

۴

خخخخخ

پاسخ

۱۱

۲

بدبختن اینا...

پاسخ

۳۲

۱۲

۱۳

۳

مستخدمین بی بی سی فارسی و عمال شبکه بهایی من و تو که همانا عمله طرب عامل توهین به زهرای مرضیه و هنجارشکنان عرصه موسیقی باشند. این بار با طرح اجرای برنامه در سالن "انتظار" کرمانشاه ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را هدف گرفته اند:

جناب وزیر جدید ارشاد که از سلاله سادات هستند و تشکیلاتی آلوده و ولنگار را از علی جنتی به ارث برده اند اگر توضیح قانع کننده ای برای ادامه جریانهای مخرب زیرپوستی در مدیریت این دم و دستگاه دارند به پیشگاه خدا و پیغمبر و مومنین عرضه کنند! شمه ای از سوابق مشعشع این نابکاران کوردل در زیر فهرست میشود : 1. همین هنرفروشان لامذهب دو سال پیش درست شب شهادت ام الائمه در لندن همراه زنان خودفروش و کشف حجاب کرده گروه ماه بانو برای بزرگداشت زنان کاباره ای و خوانندگان زمان طاغوت جلوی دوربینهای صهیونیستی بی سی فارسی زدند و خواندند :

تبلیغات و حمایت مالی کنسرت‌های فوق با بهایی ملحد لندن نشین فریبرز کیانی از شرکت نوا آرت انگلیس بود که کلیپهای زنان رقاصه و آوازه خوان را هم قبلا رسانه ای کرده بود :

مسلم و میلاد علیپور سابقه منکراتی و پلید تشکیل گروه موسیقی وارک برای ساخت و انتشار غیرقانونی چندین اثر تکخوانی با سحر محمدی را هم یدک میکشند :

جالب توجه است خبر تشکیل این گروه در رسانه رسمی وزارت ارشاد یعنی سایت وزارتخانه انعکاس پیداکرده است .

از این رو ارشاد نمیتواند با دروغ و دغل معمول ، منکر حمایت خود از فعالیتهای غیرقانونی و خلاف شرع مطربان مزدور شود :

پاسخ