خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ السبت ١٠ شعبان ١٤٤١ Saturday, April 4, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم| آیا با وجود کرونا به مراسم و مهمانی‌ها برویم؟
توضیحات دکتر مهناز امینی فوق تخصص ریه و عضو ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ویروس کرونا.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۳:۴۴
فیلم| صحبت های «شهاب حسینی» بعد از دریافت نشان شوالیه فرانسه
نشان «شوالیه» فرهنگ و هنر فرانسه در مراسمی رسمی که شامگاه پنجشنبه در سفارت فرانسه در تهران برگزار شد به شهاب حسینی هنرمند ایرانی اهدا شد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۳:۳۰
فیلم| ماموریتی به نام کرونا هراسی
فعالیتی که امروز با قدرت توسط رسانه های خارجی انجام می شود حکایت از ماموریتی جدید برای ایجاد وحشت در بین مردم است.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۳:۲۱
اطلاعیه مهم درباره نماز جمعه در کشور
شورای سیاستگذاری در خصوص نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۳:۱۲
نیویورک‌تایمز؛
نگرانی اروپا و کشورهای عربی از سیاست ترامپ علیه ایران
کشورهای عربی و متحدان اروپایی آمریکا نگران هستند سیاست موسوم به «فشار حداکثری» علیه ایران به از دست رفتن شانس مذاکره با این کشور منجر شود.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۳:۰۹
چرا مجری شبکه ماهواره‌ای، عاشق عربستان شد؟! +عکس
قرار است هفته آینده کنسرت خواننده های لس آنجلسی با اجرای مجری شبکه های ماهواره ای در عربستان برگزار شود!
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۲:۰۰
دلیل تغییرات پر‌سرعت وزرای عربستان چیست؟
تحلیلگران سیاسی معتقدند که رژیم سعودی فاقد هر گونه دولتی است چرا که در این کشور یک آمر و یک مامور وجود دارد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۵۳
پرسپولیس ۳ بر صفر برنده بازی با سپاهان شد
باشگاه سپاهان به پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۴۲
اعتراف وزیر بهداشت آمریکا به نقش شرکت‌های تولید دارو در تعیین سرنوشت مردم!
وزیر بهداشت آمریکا در جلسه‌ای در کنگره گفت: نمی‌توانیم واکسن احتمالی ویروس کرونا را برای همه قابل دسترس قرار دهیم! به گفته رسانه‌ها، شرکت‌های پر نفوذ ساخت دارو در آمریکا به شدت تلاش می‌کنند تا با پیدا کردن واکسن ویروس کرونا ( یا کوید 19 )، جزء اولین‌ها در تعیین قیمت این واکسن باشند و انحصار آن را بدست بگیرند. آنها می‌خواهند به قیمت جان مردم پول دربیاورند. این بهترین نمونه از کاپیتالیسم (شرکت سالاری) در عمل است.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۴۰
استوکس به پرسپولیس برمی گردد؟
انصاری فرد می‌گوید هجمه هایی که به پرسپولیس وارد شده، به این تیم ضربه زده است....
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۲۸
دعای كشيش‌هاى پايگاه نظامی آمریکا براى نابود كردن كرونا +عکس
كشيش هاى پايگاه نظامی آمریکا در کره جنوبی دو دعا نوشته اند براى "نابود كردن ويروس كرونا". دعاى اول براى بهبودى آن سرباز و دعاى دوم براى جلوگيرى از كرونا....
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۲۵
افشاگری یک خدمتکار از رفتار عجیب همسر نتانیاهو
این زن خدمتکار از فرانسه به اسرائیل رفته بود و 5 ماه در آنجا خدمت کرد و در تمام این مدت در دفتر «خاطراتش» تمام وقایع را یادداشت می کرد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۱۵
فیلم| تصاویری از نیروهای ویژه روسیه در عملیات مخفی
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از مانور نیروهای ویژه روسیه كه آنان را در یک عملیات مخفی نشان می دهد، را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۱:۰۵
فیلم | نشان «شوالیه» فرانسه به شهاب حسینی اهدا شد
نشان «شوالیه» کشور فرانسه در مراسمی رسمی که شامگاه پنجشنبه در سفارت فرانسه در تهران برگزار شد به شهاب حسینی اهدا شد.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۰:۳۴
کرونا مانع فرار سارق ۹ میلیارد ریالی شد!
رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق کیف دلار مدیر شرکتی به ارزش ۹ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم که قصد فرار از کشور را داشت به دلیل بستن شدن مرز‌ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به محل سکونتش باز گشت.
۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۲۰:۱۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top