|
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ الأربعاء ٤ شوّال ١٤٤١ Wednesday, May 27, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم | پرستار بیمارستان نیویورک: از ترس و اضطراب در حال مرگ هستیم!
شبکه سی‌بی‌اس‌نیوز گزارشی از وضعیت بحرانی بیمارستان‌های آمریکا تهیه کرد. یکی از پرستاران بیمارستان نیویورک در گفت و گو با این شبکه اظهار داشت: وسایل حفاظتی لازم را نداریم و از ترس و اضطراب در حال مرگ هستیم! ما حکم کالای یکبار مصرف را داریم!
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۳:۳۰
جزئیاتی از کمک آژانس به ایران
سفیر کشورمان در وین از ارسال تجهیزات تشخیص کرونا به ایران خبر داد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۵
چاره سوئد برای تحریم‌های ایران
وزیر امور خارجه سوئد با اشاره به روابط تاریخی دو کشور گفت: ایران جزو شرکای اصلی ما در منطقه غرب آسیا است و موضع همیشگی سوئد مخالفت با تحریم‌های یکجانبه است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۰
رسوایی دیگر کاسبان کرونا در ایران
پزشکی قانونی و دستگاه قضا نقشی در صدور گواهی فوت برای بیماران کرونایی ندارد و از آنجایی که جانباختگان بر اثر این بیماری در بیمارستان فوت می‌کنند، صدور گواهی فوت در صلاحیت بیمارستان است و اصلا به پزشکی قانونی ارجاع نمی‌شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۱
شایعه ای عجیب و غریب پیرامون قرارداد استقلالی‌ها
معاون ورزشی باشگاه استقلال شایعه کم شدن قرارداد بازیکنان این تیم را تکذیب می کند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۹
پیتر چک در محاصرۀ هواداران سریال پایتخت؛ پیتر چک ایران، بهتاش فریبا! +عکس
پیترچک با هجوم کاربران ایرانی به صفحۀ رسمی اینستاگرام خود روبرو شد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۵۰
لاريجاني کرونا گرفت
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۳۸
افشاگری از قرارداد علیرضا بیرانوند با آنتورپ بلژیک +جزئیات
جزئیات قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه بلژیکی فاش شده است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۹:۱۵
با ادعای رسانه قطری؛ اعلام تاریخ پیشنهادی AFC برای دو بازی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی
یک رسانه قطری امروز در گزارشی به زمان بندی جدید مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 پرداخت.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۵۳
در عربستان چه خبر است؟ اعلام منع آمد و شد در مکه و مدینه
ارائه خدمات بانکی و پرداخت پول از طریق خودپردازها نیز بر اساس مکانیزم تدارک دیده شده توسط سازمان پول عربستان و همکاری وزارتخانه‌های کشور و بهداشت امکانپذیر است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۱
هرکس به قوانین قرنطینه توجه نکرد به او شلیک کنید!
براساس آخرین آمار، شمار بیماران کرونا ویروس در فیلیپین بیش از ۲۳۰۰ نفر می‌ باشد که از این تعداد ۹۶ نفر جان باخته اند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۴
فیلم| پزشک ایرانی بی‌بی‌سی فارسی را آچمز کرد!
دکتر قرایی‌مقدم در واکنش به تلاش بی‌بی‌سی برای زیر سوال بردن عملکرد کادر درمانی ایران در مقابله با کرونا گفت: ما مثل ترامپ نیستم که می‌گوید اگر 100هزار نفر بمیرد باید به من مدال طلا بدهید؛ برای ما نجات جان یک نفر هم افتخار راست.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۲
چند نفر از مبتلایان به کرونا در جهان درمان شده اند؟
در تاریخ یکم آوریل هواپیمای روسی که تجهیزات بهداشتی را از روسیه به آمریکا انتقال می‌ داد، در فرودگاه نیویورک نشست.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۷
بحران در بحران برای غرب؛
اثرات اقتصادی کرونا، گریبان اروپا و آمریکا را گرفت!
سی ان ان در گزارشی اعلام کرد که ۴ میلیون کارگر فرانسوی در حال دریافت مزایای جزیی بیکاری [طرح جزئی معیشتی برای بیکاران] هستند و این تعداد در حال افزایش است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۱۴
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top