|
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ الأربعاء ٤ شوّال ١٤٤١ Wednesday, May 27, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
لیست کمک‌های ارسالی چین به ایران
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن از ارسال محموله جدید کمک‌های دولتی و مردمی چین به کشورمان برای مبارزه با کرونا طی ساعات آینده خبر داد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۶
وام بین‌المللی کرونا به ایران نرسید!
درحالی که ایران درخواست دریافت وام 5 میلیارد دلاری به صندوق بین المللی پول ارائه داده است، اما نام ایران در میان فهرست کشورهای دریافت کننده کمک‌های اضطراری برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا توسط بانک جهانی و صندوق بین المللی پول دیده نمی‌شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۱
تلاش پرسپولیسی ها برای جذب امیر قلعه نویی! + عکس
پرسپولیسی ها برای جذب امیر قلعه نویی بسیار تلاش کرده اند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۶
عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس از مهرداد میناوند شکایت می‌کند!
مهرداد میناوند این بار روبروی باشگاه خود قرار گرفته است.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۰
امیر قلعه‎‌نویی جانشین فرهاد مجیدی در استقلال می‌شود؟!
شایعات زیادی دربارۀ بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال به گوش می‌رسد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۳
فیلم| گزارش بی‌بی‌سی از سیاست غیر دوستانه آمریکا در مقابل شرکای اروپایی این کشور
بی‌بی‌سی: برای ترامپ اهمیتی ندارد که شرکای اروپایی آمریکا می توانند برای مقابله با کرونا ماسک تهیه کنند یا نه؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۷
مخالفت پرسپولیسی‌ها با کاهش دستمزدشان به دلیل ویروس کرونا!
در حالی که دستمزد بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا کاهش یافته است، پرسپولیسی‌ها با این امر مخالفت کردند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۰
مجتبی محرمی دلیل حملۀ خود را علیه پروین فاش کرد
مجتبی محرمی چندی پیش مصاحبه‌ای آتشین را علیه علی پروین ترتیب داد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۲
فیلم| آغاز عجیب ترین اتفاق در روزنامه های ایران
روزنامه های سراسری امروز در حالی برای نخستین بار در سال ۹۹ منتشر شدند که تحت تاثیر کرونا یک اتفاق ویژه برای آنها افتاد/این اتفاق ویژه و تیترهای نخست این روزنامه ها را پس از گذر از تعطیلات کرونایی، در این ویدئو ببینید.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۴
حنیف عمران زاده:
دوست دارم ذات مهدی رحمتی را ببینم/ استقلال رویای کودکیم بوده است
بچه غول سابق استقلال خیلی زود وارد دنیای مربیگری شده و اکنون در تیم نساجی رویای جدید خود برای سوپراستار شدن را دنبال می‌کند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۲
فیلم| مردی که از خودش تست کرونا گرفت
تست کرونای یک مرد مشکوک به کرونا از خودش با خوردت سس های تند و پیاز!/ اختلال در بویایی و چشایی یکی از علائم کروناست و این مرد برای تست کردن حس چشایی اش سس های تندرا می چشد و چیزی حس نمیکند
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۲
درخواست‌های مونسان از معاون اول رییس جمهور؛
بعد از کرونا تعطیلی عمومی اعلام کنید
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با طرح این پیشنهاد که بعد از مهار کرونا برای تزریق نشاط به جامعه، چند روز تعطیلی عمومی اعلام شود، از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد ۳۸ هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت‌های ناشی از کروناویروس به صنعت گردشگری تخصیص داده شود.
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۹
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top