|
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ الأربعاء ٤ شوّال ١٤٤١ Wednesday, May 27, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
حسینی:
بهتر است لیگ برتر بدون معرفی قهرمان تعطیل شود
 دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید، با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر است مسابقات لیگ برتر به اتمام برسد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۳:۲۰
فیلم| زمان پایان کرونا از زبان فرمانده مدیریت کرونا
زمان پایان کرونا از زبان فرمانده مدیریت کرونای استان تهران را می‌بینید و می‌شنوید.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۵۷
فیلم | گزارش خبرگزاری فرانسه از کارگاه‌های جهادی تولید ماسک در تهران
خبرگزاری فرانسه هم نتوانست فعالیت پرشور کارگاه‌های جهادی تولید ماسک در تهران را نادیده بگیرد.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۳
محموله پزشکی کره جنوبی در راه ایران
جمهوری کره قصد دارد محموله پزشکی به ارزش دو میلیون دلار را از طرف مردم کره به جمهوری اسلامی ایران ارسال کند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۴۰
پیام رهبر استقلال‌طلبان کالیفرنیا به مردم ایران
رهبر استقلال‌طلبان کالیفرنیا در پیامی خطاب به مردم ایران گفته که در صورت استقلال این ایالت از آمریکا «جمهوری کالیفرنیا» سیاست خارجی مستقلی از واشنگتن در پیش خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۶
فیلم | «زامبی‌های آخرالزمانی» در آمریکا!
اوضاع وخیم بی‌خانمان‌های آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا به روایت «فاکس‌نیوز»: شرایط بی‌خانمان‌ها مانند «زامبی‌های آخرالزمانی» است!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۳۳
فیلم | بغض پرستار آمریکایی در مقابل سردخانه‌های سیار بیمارستان نیویورک
یک پرستار آمریکایی با انتشار تصاویری از سردخانه‌های سیار بیمارستان «بلویو» نیویورک، عاجزانه از مردم خواست که در خانه‌های خود بمانند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۸
ابتکار بلاروس برای همبستگی با مردم ایران
پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی دیوار ساختمان کتابخانه ملی بلاروس به نشانه همبستگی دو کشور در مقابله با ویروس کرونا نقش بست.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۶
فیلم | پارک گردی فرانسوی ها در اوج کرونا!
مردم فرانسه بدون توجه به توصیه‌های مقامات دولتی مبنی بر قرنطینه خانگی، برای تفریح به پارک‌ها آمدند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۲۴
فیلم | کنایه مجری مشهور آمریکایی به اسلحه دوستی مردم کشورش!
ترور نوآ، کمدین مشهور آمریکایی گفت: مردم آمریکا در بحران کرونا به دو چیز اقبال بیشتری نشان دادند؛ دستمال توالت و اسلحه!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۷
فیلم | تحلیلگر مشهور الجزیره: نظام آمریکا توسط بدترین افراد اداره می‌شود!
مهدی حسن، تحلیلگر مشهور انگلیسی در گفت و گو با شبکه MSNBC آمریکا گفت: جمهوری خواهان هم معتقدند ترامپ در برخورد با کرونا شکست خورده و تنها تظاهر می‌کند که همه چی خوب است!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۲:۱۳
جواب منفی پرسپولیسی جنجالی به یک برنامه تلویزیونی
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته فعلاً سکوت اختیار کند و حرفی نزند که حاشیه جدید ایجاد کند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۱:۰۰
امیرحسین صادقی؛
تا ساعاتی دیگر کسانی که استقلال را به حاشیه بردند معرفی می‌کنم
مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه خواهان اجاره این باشگاه به مدت ۱۰ سال است، گفت: عواملی هستند که باعث شدند پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس به جان هم بیافتند.
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۵۰
فیلم | بحران کرونا در غرب؛ جنگ«ماسک‌ها» بالا گرفت/ همپیمانان غربی از پشت به هم «خنجر» زدند
گزارش شبکه سعودی ایران اینترنشنال از جنگ بر سر ماسک بین کشورهای غربی: دو ماه پیش کسی فکرش را نمی‌کرد که ماسک ارزش استراتژیک پیدا کند و همپیمانان و شرکای دیرینه برای تصاحب آن از پشت به هم خنجر بزنند!
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top