خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ الاثنين ١٢ شعبان ١٤٤١ Monday, April 6, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم| گزارشی تکان‌دهنده از یک بیمارستان
پرستاری که ۵۱ روز است رنگ خانه‌ را ندیده و با بغض می‌گوید به ما رحم کنید و در خانه بمانید.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۲:۰۹
کمیسر عالی حقوق بشر خواستار رفع تحریم‌ها علیه ایران شد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ارزیابی مجدد در مورد تحریم‌های اعمال شده بر کشورهایی مانند ایران شد که با ویروس کرونا مواجه هستند.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۱:۲۹
کنایه پراکنی حسام الدین آشنا و محسن تنابنده درباره "پایتخت"
حسام الدین آشنادر خصوص سریال «پایتخت» نکاتی را مطرح کرده است که به دنبال آن واکنش محسن تنابنده را به همراه داشته است.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۱:۲۷
فیلم | آمریکایی‌ها بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی آغاز بهار را جشن گرفتند!
جوانان آمریکایی بدون توجه به توصیه‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا، به خیابان آمده و جشن آغاز بهار را گرفتند! پلیس آمریکا نیز برای متفرق کردن آنان وارد عمل شد که البته ناموفق ماند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۴۷
دروغ سیزده رضا حسن زاده؛
تمام بدهی‌های باشگاه استقلال تا ۱۳ فروردین تسویه می‌شود!
پیشکسوت آبی پوشان گفت: اگر بخواهم مطلبی در مورد دروغ سیزده بگویم این است که تمام بدهی های استقلال تا پایان تعطیلات تسویه می شود!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۴۳
فیلم | صف تست کرونا در زیر بارش سهمگین برف!
کانادایی‌ها زیر بارش سهمگین برف برای انجام تست کرونا صف بستند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۲۹
فیلم | صف بستن لندنی‌ها برای خرید از مک دونالد!
ساعاتی پیش از تعطیلی سراسری رستوران‌ها در انگلیس، ساکنان شهر لندن چنین صف طویلی را برای آخرین خرید از رستوران مک‌دونالد رقم زدند!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۲۱
پیوستن امید نورافکن به پرسپولیس چقدر جدی است؟
مدیر برنامه های هافبک سپاهان می گوید شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس را تکذیب می کند.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۲۰:۰۲
شیری؛
98 سال خوبی بود و سال 99 پوکر قهرمانی را جشن می‌گیریم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چندان دوست ندارم در مورد اتفاقات سال گذشته صحبت کنیم؛ هدف اصلی ما در سال جدید کسب چهارمین قهرمانی پیاپی است.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۱۹:۳۰
فیلم| کمبود اقلام پزشکی مثل ماسک در مهمترین بیمارستان ضد کرونا لندن
روایت پزشک انگلیسی از لندن در گفتگو با ایران اینترنشنال از ضعف سیستم پزشکی انگلیس در مبارزه با ویروس کرونا و کمبود اقلام اولیه و ضروری بهداشتی مثل ماسک و لباس‌های محافظتی حتی برای کادر درمانی در این کشور!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۱۹:۰۰
فیلم| مرگ یک نفر بر اثر استفاده از دارویی که ترامپ تجویز کرده بود
گزارش ایران اینترنشنال از بحران کرونا در آمریکا؛ از تلاش ترامپ برای پایان دادن به تعطیلی بخش‌های اقتصادی که پیش‌بینی می‌شود باعث شیوع بیشتر ویروس کرونا خواهد شد تا مرگ یک نفر پس از استفاده از دارویی که توسط ترامپ تجویز شد!
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۱۸:۰۹
عکس/ تخلف عجیب و تقلب بزرگ هواداران استقلال و پرسپولیس در نظرسنجی AFC
نظرسنجی طراحی شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب اسطوره ایران در لیگ قهرمانان آسیا طی چند روز گذشته با حواشی زیاد و عجیبی همراه شده است.
۱۳۹۹/۰۱/۶ - ۱۷:۴۱
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top