خبرخوان جام نیوز
|
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ السبت ٩ ربيع الثاني ١٤٤١ Saturday, December 7, 2019
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
تلویزیون فارسی « بن‌سلمان» را چه کسی تاسیس کرد؟! + عکس
موسس شبکه ایران‌اینترنشنال که ولیعهد سعودی را "مظهر و مفهوم بزرگ عشق" می‌داند در واکنش به این حرف محمد بن سلمان که جنگ را به داخل مرزهای ایران خواهد کشاند، در توییتر نوشت: "خداوند این عقل و منطق و عزم و شجاعت را برای ما حفظ کند".
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۱
هشدار مسکو به برهم‌زنندگان روابط ایران و عراق
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نسبت به هرگونه تلاش در بر هم زدن روابط عراق با ایران که منجر به بی ثباتی در سراسر منطقه می‌شود، هشدار داد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۷
فیلم| ماجرای مرگ نیکتا اسفندانی چه بود؟
رسانه‌های بیگانه که با حضور خودجوش مردم در خیابان‌ها برای محکوم کردن اقدامات عده‌ای آشوب‌گر، پروژه آشوب‌سازی خود را سوخته دیدند، به یک شگرد قدیمی روی آوردند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۳:۱۳
برانکو، سردار آزمون را از تیم ملی کنار می‌گذارد؟!
 تقابل برانکو ایوانکوویچ با سردار آزمون در تیم ملی بسیار جنجالی خواهد بود.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۵۳
درخواست نتانیاهو برای بهره‌گیری از آشوب‌های منطقه علیه ایران
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از دیدار با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در پرتغال گفت که اعتراضات در عراق، سوریه و ایران باید فرصتی برای اعمال فشارهای بیشتر علیه ایران باشد.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۸
فیلم| اظهارات کنایه‌دار رئیسی در مورد رفراندوم
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امام به رأی مردم باور داشت، گفت: ما می‌گوییم رفراندوم پیشکش، ولی در مورد تصمیماتی که مردم در آن نقش دارند، مهم هستند و باید از آن اطلاع داشته باشند، آن‌ها را در جریان قرار بدهید.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۶
انتشار تصاویر برهنه همسر با اهداف انتخاباتی!
کتاب بنت همچنین بر اوضاع زندگی شخصی خانواده ترامپ در کاخ سفید پرتویی تازه می‌افکند؛ جایی که قبلا هم گزارش شده بود این زوج در اتاق‌هایی جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۰۰
یادداشت؛
چرا روحانی باز هم برای مذاکره با امریکا چراغ سبز نشان داد؟!
شاید ادعایی که روزنامه کویتی "الجریده" در خصوص پیغام‌های رد و بدل شده میان تهران و واشنگتن منتشر کرده است، به فهم چرایی اظهارات اخیر رئیس‌جمهور کمک کند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۶
فیلم | روایت مجری بی‌بی‌سی از خفقان شدید در دوران پهلوی
به رغم تمامی حمایت‌های بی‌بی‌سی از خاندان پهلوی، اما عنایت فانی، مجری این شبکه نتوانست از خفقان و سرکوب در دوران پهلوی، مخصوصا در حوزه فرهنگ چشم‌پوشی کند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۴۶
دوستی اسلام آمریکایی و اسلام‌ستیزان برای دشمنی با ایران+ فیلم
یک شبکه وهابی که مدعی ارائه اسلام حقیقی را دارد، برای مقابله با ایران، از اسلام‌ستیزان و خداناباوران کمک گرفت!
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۹
دستور رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به گزارش ارائه شده از سوی علی شمخانی که چندی قبل پیرامون نحوه مدیریت وضعیت جانباختگان و مصدومین حوادث اخیر خدمت ایشان تقدیم شد، ضمن موافقت با پیشنهادات مطرح شده مقرر فرمودند: «… هرچه سریعتر انجام شود و نسبت به افراد مشکوک در هر گروه با جهتی که به رافت اسلامی نزدیکتر است عمل شود.»
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶
طالقانی:
انتظار فسخ قرارداد ویلموتس را داشتیم؛ برانکو یکی از گزینه‌هاست
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره موضوع فسخ قرارداد مارک ویلموتس داد. 
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۰
فیلم| فعال سیاسی مقیم کانادا: پهلوی یک انسان «دو‌رو» و «دروغگو» است!
«امید دانا» گفت: «رضا پهلوی» در مصاحبه با رسانه‌های انگلیسی از حمله نظامی به ایران حمایت می‌کند و رسانه‌های حامی‌اش آن را در رسانه‌های فارسی وارونه جلوه می‌دهند/ به رسانه‌های فارسی می‌گوید خلیج فارس و به عرب‌ها می‌گوید خلیج عربی!
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۵
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top