خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ الجمعة ٢٨ جمادى الأولى ١٤٤١ Friday, January 24, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
عکس العمل تند فوق ستاره به وضعیت پرحاشیه باشگاه استقلال؛ هر چه سریع تر تکلیف را مشخص کنید!
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم روند موضوع استراماچونی خیلی طولانی شده و باید هرچه سریع‌تر تصمیم گیری شود.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۵۱
عکس العمل مدیرعامل استقلال به خداحافظی استراماچونی
عضو جدید هیات مدیره استقلال در خصوص اعلان وزارت ورزش درباره حضورش در این پست صحبت کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۹
فیلم | با روح الله زم عراقی بیشتر آشنا شوید!
چگونه آمریکا با تشکیل شبکه رسانه ای گسترده به اعتراضات عراق جهت می‌دهد؟! همچنین منبع پخش خبرهای ضد ایرانی را بهتر بشناسید!
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۷
چرا استقلال ۳۵ امتیازی نشد؟/ موضوعی که بلای جان آبی ها شد!
اگر فوتبال ۹۰ دقیقه بود استقلال امروز ۳۵ امتیازی بود، اما وقت‌های تلف شده در این فصل بلای جان این تیم شده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۰
کارتون؛
یک سناریوی ناجوانمردانه علیه بسیجی‌ها
نقشه‌ای مشابه از حیث عملیات روانی و تبلیغاتی، در عراق و ایران پیاده‌سازی می‌شود. بیگانگان با استفاده از رسانه‌های معارض و تحریک اشرار فتنه‌گر، تلاش می‌کنند نیروهای ارزشی و حافظان حقیقی ثبات و امنیت را که در قالب بسیج مستضعفین و بسیج مردمی (الحشدالشعبی) در هردو کشور فعالیت دارند، تضعیف کنند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۲
اولتیماتوم فوق ستاره به پرسپولیسی ها / نیم فصل جدا می شوم ! + عکس
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان قول داده‌اند تا مشکلات را برطرف کنند و اگر اینگونه نشود تصمیم دیگری می‌گیرم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۶
نیوزویک: بی‌ثباتی در ایران مساوی است با ظهور مجدد داعش
نشریه آمریکایی نیوزویک، در مقاله ای با اشاره به سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران، عواقب خطرناک آن را مورد بررسی قرار داد و از احتمال ظهورمجدد داعش خبر داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۱
نخست وزیر مالزی:
تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ناقض منشور سازمان ملل است
نخست وزیر مالزی با توصیف تحریم‌های آمریکا علیه ایران به عنوان «ناقض منشور ملل متحد» گفت این تحریم‌ها مورد حمایت کشورش نیست.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۷
استقلال 4 شاهین بوشهر 1 /تفنگداران استقلال بال و پر شاهین را چیدند
در حالی که استقلال طی هفته اخیر در شوک نبود سرمربی محبوبش است اما امروز شاهین بوشهر را در ورزشگاه آزادی گلباران کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۶
آزمایش موفقیت‌آمیز کره شمالی در مرکز پرتاب ماهواره
سخنگوی آکادمی دفاعی کره شمالی از انجام یک آزمایش موفقیت‌آمیز "با اهمیت" در پایگاه پرتاب ماهواره سوهه خبر داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۹
طعنه پرحاشیه و سنگین شجاع خلیل زاده به جنجال رسانه ای آبی ها
خلیل زاده: ما مشکلات مالی داریم اما چون بازیکنان ما در مورد مشکلات مالی صحبت نمی‌کنند همه تصور می‌کنند ما مشکل مالی نداریم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۹
شرط آمریکا برای لغو تحریم های ایران
وزیر خزانه داری آمریکا با بیان اینکه حضور ما در عربستان دفاعی است، گفت: اگر ایران شروط لازم را بپذیرد تمام تحریم‌ها را بر می‌داریم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۸
با تمام مشکلات باز هم پرسپولیس قهرمان می شود! + عکس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود تمام مشکلاتی که داریم برای تکرار قهرمانی می‌جنگیم....
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۵
حُکم جنجالی‌ترین پرونده جنایی سال اعلام شد
وکیل محمدعلی نجفی از ابلاغ رای محکومیت موکلش خبر داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۱۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top