خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ الاثنين ١ جمادى الثانية ١٤٤١ Monday, January 27, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
زمان بازگشت کاپیتان استقلال مشخص شد
کاپیتان استقلال از روز سه‌شنبه هفته جاری در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد تا برای همراهی این تیم در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز به آمادگی کامل برسد....
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۳:۱۷
برای پخش برنامه جدید فردوسی‌پور مشکل پیش آوردند! + عکس
چند سایتی که قرار بود برنامه جدید فردوسی‌پور را در بستر اینترنت پخش کنند، با هجوم بالای مردم دچار اختلال شدند....
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۴۱
صحنه ای که استراماچونی برای امیدوار کردن استقلالی‌ها منتشر کرد+ عکس
در تازه‌ترین مصاحبه استراماچونی با یکی از رسانه های ایتالیا، نکته جالبی آشکار شد....
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۲:۱۵
حسینی-خلیل زاده؛ زوجی که فقط تسلیم حاج صفی شد
جلال حسینی و شجاع خلیل‌‎زاده زوج دفاعی روز گذشته پرسپولیس در فصل جاری تنها در یک بار مغلوب شده است....
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۱:۳۲
اخراج محرمانه دو دیپلمات چینی!
روزنامه «نیویورک‌ تایمز» گزارش داد که آمریکا دو دیپلمات چینی را سپتامبر امسال، محرمانه از خاک این کشور اخراج کرده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۱:۲۲
خلیل‌زاده: کسی به جز سلطانی با استراماچونی مذاکره نمی‌کند
سرپرست باشگاه استقلال درباره طرف مذاکره کننده با استراماچونی توضیحاتی داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۰
فیلم | تخریب و توهین، عاقبت مخالفت با وهابی‌ها
پس از آنکه مولوی مرادزهی، از اساتید حوزه علمیه اهل سنت سیستان و بلوچستان، ضمن مخالف با ادعای شبکه وهابی کلمه، بر حمایت اهل سنت ایران از جمهوری اسلامی تاکید کرد، این شبکه ایشان را از مقام استادی حوزه علمیه عزل کرد!
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۵۹
به مازیار ناظمی تذکر می‌دهم که دیگر درباره استقلال صحبت نکند/ خلیل‌زاده با چه سبقه‌ای سرپرست استقلال است؟
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد تند از عملکرد وزیر ورزش و همکارانش در قبال استقلال گفت: این تیم را بازیچه خود کرده‌اند و کسی را مسئولان باشگاه کردند که رفیق‌شان است!
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۴۵
عکس | كشف گور دسته جمعی در فلوجه عراق
فرماندار شهر فلوجه در استان الانبار عراق از کشف یک گور دسته جمعی در این شهر و اقدامات لازم برای شناسایی هویت و تعداد قربانیان خبر داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۹
خبری خوش برای استقلالی‌ها؛ مصدومیت فوق ستاره جدی نیست
کاپیتان استقلال از روز سه‌شنبه هفته جاری در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد تا برای همراهی این تیم در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز به آمادگی کامل برسد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۰
تاج در مجلس گفت وزیر ورزش اصرار دارد برانکو سرمربی تیم ملی شود
به گفته یکی از نمایندگان مجلس مهدی تاج، برانکو را گزینه وزیر برای تیم ملی نام برده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۱۵
24 ساعت دلهره در باشگاه استقلال؛ ترسناک‌ترین تصمیم استراماچونی
دوشنبه مورد نظر مدیران باشگاه استقلال نزدیک است؛ روزی که مشخص می‌شود سرمربی ایتالیایی چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۰
اصرار وزارت ورزش به عوض شدن مذاکره کننده با استراماچونی؛ دشمنی شخصی یا منافع باشگاه؟
آیا معاون سابق باشگاه استقلال مامور مذاکره با استراماچونی خواهد شد؟
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۹:۴۵
مخالفت ترکیه و برخی کشورهای اروپایی با تحریم‌های آمریکا
وزیر امور خارجه ترکیه می‌گوید این کشور و «برخی کشورهای اروپایی» مخالف تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰
تمرین تیم فوتبال استقلال تعطیل شد
تمرین فردای تیم فوتبال استقلال برگزار نخواهد شد تا بازیکنان به استراحت بپردازند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۹:۳۰
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top