خبرخوان جام نیوز
|
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ الاثنين ٢٤ جمادى الأولى ١٤٤١ Monday, January 20, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
مذاکرات به بن‌بست رسید؛ برانکو جواب پرسپولیس را نداد!
علی‌رغم تلاش مسئولان پرسپولیس برای توافق با مربی کروات، برانکو سرمربی پیشین سرخپوشان حاضر به مذاکره نیست...
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۳:۱۷
فیلم| کارشناس بی‌بی‌سی: اصلاح طلبان قافیه را باخته اند
محمد حیدری تحلیلگربی بی سی: اصلاح طلبان بر این گمانند که پایگاه اجتماعی خود را حفظ کرده‌اند، در حالی که اینچنین نیست و قافیه را باخته‌اند.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۴۶
اعلام برنامه پرسپولیس برای رویارویی با پارس جنوبی
برنامه تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با تیم فوتبال پارس جنوبی در هفته شانزدهم لیگ برتر مشخص شد...
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۵
ترکیه به دنبال مذاکره گازی با اسرائیل است
ارزیابی‌ ها حاکی از آن است که در یک میدان گازی در سواحل سرزمین‌ های اشغالی فلسطین به نام «لویاتان» و تامار حدود 800 میلیارد متر مکعب گاز ذخیره‌ شده وجود دارد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۲:۰۰
فرار بریتانیایی‌ها با پیروزی بوریس جانسون!
طبق آمار منتشر شده توسط گوگل، به دنبال برنده شدن حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری بریتانیا، جستجوی عبارت «مهاجرت به کانادا» ۴۹ برابر افزایش یافته است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۲
آمار بالای خودکشی در ارتش استرالیا
یک کماندوی ارتش استرالیا که سه سال پیش اعتراف کرده بود در جنایت جنگی در افغانستان سهم داشته، خودکشی کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۳۲
واکنش شدید علی کریمی به مصاحبه جدید تاج
علی کریمی که در یکی دو سال اخیر همواره منتقد فدراسیون فوتبال بوده، بار دیگر در کانال تلگرامی خود نسبت به اتفاقات فدراسیون و مصاحبه جدید تاج واکنش نشان داد....
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۲۷
آلبوم عکس | ولادیمیر پوتین از ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۹
حدود بیست سال از زمانی که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه شد، می‌گذرد. در بیست سال گذشته او در مقام رئیس جمهوری و نخست وزیر روسیه را رهبری کرده و رویدادهای بسیاری را از سر گذرانده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۱:۱۰
پاسخ قاطع عالم اهل سنت به تبلیغات وهابی‌ها علیه بسیج و سپاه
"منِ روحانی هم در منبر خودم بسیجی ام و تبلیغ دین می‌کنم؛ بسیجی یعنی آن کسی که به قول معروف از مظلوم حمایت می‌کند، جلوی ظلم می ایستد..."
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۵۸
اطلاعیه باشگاه استقلال؛ تلاش ها برای انتقال پول ادامه دارد
باشگاه استقلال در پی انتشار اخبار ضد و نقیض پیرامون آخرین وضعیت استراماچونی، اطلاعیه ای صادر کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۴۵
جدایی موقت مهاجم جوان پرسپولیس در نیم فصل
بازیکن جوان و ملی‌پوش امید پرسپولیس نیم فصل از این تیم جدا می شود.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۳۰
فتح الله زاده: من نگفتم استراماچونی در راه ایران است!
گزینه مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: از آنجایی که فعلا هیچ سمتی در استقلال ندارم، لذا هیچ صحبتی در خصوص زمان حضور و بازگشت استراماچونی در تهران نداشته‌ام.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۵
دلیل فراخواندن سفیر کره جنوبی به وزارت خارجه
یک نشریه کره‌ای گزارش داده است که وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ماه گذشته با احضار سفیر کره جنوبی، از سئول به دلیل عدم پرداخت بدهی نفتی‌اش به ایران، گلایه کرده است.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۱۱
ماموریت کمیسیون اصل نود درباره حوادث آبان‌ ماه
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون براساس درخواست روسای سه فراکسیون سیاسی مجلس گزارشی را درباره چرایی زمان و نحوه اجرای اصلاح قیمت بنزین و وقایع پس از آن میزان خسارت و... تهیه خواهد کرد و با برخی از این خانواده‌ها نیز دیدار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۲۰:۰۲
وزیر کشور هم شانس آورد
عضو کمیسیون شوراهای مجلس از منتفی شدن استیضاح وزیر کشور خبر داد.
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۹:۵۷
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top