خبرخوان جام نیوز
|
جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ الجمعة ٤ رجب ١٤٤١ Friday, February 28, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
فیلم | اظهارات متفاوت حاج محمود کریمی درباره «انتقام سخت»
آيا خروج نیروهای آمریکایی از منطقه شامل کشور خودمون هم میشه؟! یعنی شامل قاچاقچی سازمان یافته هم میشه؟! شامل مسؤل دوتابعیتی که به نفع آمریکا رای میده هم میشه؟!
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۹
بازگشت نام بمب نقل و انتقالات به لیست استقلال! + عکس
ساموئلگارسیا وینگر ۲۹ ساله اسپانیایی که سابقه بازی در ویارئال، لوانته، لگانس، مالاگا و روبین کازان را در کارنامه خود دارد گویا در رادار استقلالی قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵
باشگاه استقلال:
ستاره مدنظر استقلال را می‌گیریم حتی اگر لیگ قهرمانان شرکت نکنیم
باشگاه استقلال اعلام کرد جذب بازیکن خارجی ربطی به شرکت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۲
آخرین خبر از انتخاب سرمربی تیم‌ملی
 حیدر بهاروند درباره وضعیت نیمکت تیم‌ملی اظهار کرد: ان‌شاءالله هفته آینده سرمربی تیم‌ملی را مشخص می‌کنیم....
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۷
وزیری که به دنبال تصاحب صدر فهرست جنایتکاران جنگی است
وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تصمیم اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرد، وی با این اقدامات اصرار دارد در سر لیست جنایتکاران جنگی صهیونیستی قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۰
یک آقازاده دهه هفتادی که الگوی جوانان شد
تاریخ اولین آشنایی مردم کشورمان با چهره شهید جهاد مغنیه به تاریخ ۲۳ شهریور سال ۱۳۹۲ یعنی یک سال و ۴ ماه پیش از شهادت او برمی‌گردد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۰
اجازه حضور سینماگران در تلویزیون صادر شد
خانه سینما که پیش از این در بیانیه‌ای از اعضای خود خواسته بود در تلویزیون حضور نیابند، در بیانیه جدیدش بر تداوم همکاری با صداوسیما تاکید کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۵
چرا نمایندگان مجلس، رد صلاحیت شدند؟
سخنگوی شورای نگهبان درباره علت رد صلاحیت نمایندگان گفت: اغلب این‌ها مربوط به سوء استفاده‌ اقتصادی است.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۷
بازیکنی که گل‌محمدی او را جذب کرد و خودش رفت!
یکی از بازیکنانی که با نظر یحیی گل‌محمدی راهی شهرخودرو شد درباره این اتفاق صحبت کرد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۵
مسئول حل مشکلات معیشتی در ایران است یا خارج؟!
برای حاکمیت زیبنده نیست که بلندگوهای بیگانه، خود را پیگیر مطالبات معیشتی جلوه دهند و در ارگان‌های ذی‌ربط تحرک قابل اعتنایی مشاهده نشود!
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۷
اولین واکنش برانکو پس از قبول پیشنهاد عمانی‌ها+ عکس
برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس پس از پذیرفتن هدایت تیم‌ملی عمان به این موضوع واکنش نشان داد.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۰
بحران مدافع در اردوی استقلال
تیم فوتبال استقلال در شروع لیگ برتر با شرایطی عجیبی در خط دفاع روبرو خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۳
بازتاب گزارش پنتاگون از توان نظامی ایران در رسانه‌های ترکی‌زبان
چندی پیش پنتاگون گزارشی مفصل از توان نظامی ایران منتشر کرد که مورد توجه رسانه های ترکی زبان قرار گرفت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۰
عراقچی: لغو میزبانی ایران ناشی از تصمیم ناجوانمردانه عربستان است
معاون وزیر امور خارجه تصمیم AFC در لغو میزبانی ایران در بازهای لیگ قهرمانان آسیا را تصمیم ناجوانمردانه‌ای دانست که سعودی‌ها سعی کردند با توجه به وضعیت موجود و کشته شدن افراد بی‌گناه از آن سوء استفاده کنند.
۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۳
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما ارسال مطلب RSS نسخه متنی آرشیو
Top