|
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ السبت ١٨ ذو الحجّة ١٤٤١ Saturday, August 8, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
سرپرست استقلال:
من و فرهاد برویم داخل زمین بازی کنیم؟
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل اینجاست که مشخص نیست چه کسی باید تصمیم بگیرد مسابقات لغو شود یا نشود.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۲۶
هفته بیست و سوم لیگ برتر:
فیلم / تک گل مهدی ترابی به شاهین بوشهر
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۱۲
هفته بیست و سوم لیگ برتر: پرسپولیس 1-0 شاهین بوشهر
فرش قرمز به سوی پوکر قهرمانی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد از سد تیم شاهین بوشهر عبور کند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۸
ترکیب پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر اعلام شد + عکس
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۸
واکنش سازمان لیگ به کرونایی شدن بازیکنان لیگ برتری/انجام تست زیر نظر پزشک معتمد
سازمان لیگ قرار است زیر نظر پزشک معتمد از بازیکنان تست کرونا بگیرد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۲
وحید امیری؛
شاید زودتر به میادین برگشتم/ پرسپولیس به یک بازیکن متکی نیست
 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد با شرایطی که دارد احتمالا زودتر از مهلتی که پزشکان اعلام کرده‌اند به میادین بازخواهم گشت.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۵
فیلم| داستان‌هایی وحشتناک از هفت‌تیرکشی پلیس آمریکا به روی مردم!
در آغوش پدرم بودم که پلیس اسلحه‌اش را به سمت او نشانه گرفته بود!
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۱
اکسپرس: روسیه و چین مخالف تمدید تحریم‌های تسلیحاتی هستند
اکسپرس در گزارشی به مخالفت روسیه و چین با تصمیم آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی پرداخت.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۴
فیلم| تناقض گویی سخنگوی کاخ‌سفید سوژه جدید CNN!
مک انانی در دفاع از اینکه ترامپ یک کلیپ نژادپرستانه را ریتوییت کرده: ترامپ آن جمله نژادپرستانه را نشنیده بود! ترامپ: من حواسم به همه چیزهایی که ریتوییت می‌کنم هست!
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۳
اظهارات شمخانی درباره ترور شهید سلیمانی
بغض و کینه آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به دلیل نقش بی بدیل آنان در مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه و رسوا کردن نمایش ضد تروریستی آمریکا بود.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۲
شغل آینده سخنگوی وزارت خارجه
سخنگوی وزارت امور خارجه در برنامه «بدون تعارف» تلویزیون از شغل آینده اش رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۰
روشنگری روسیه درباره دو سوء‌تعبیر از برنامه هسته‌ای ایران
نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر عدم پنهانکاری ایران در خصوص برنامه هسته‌ای خود و همچنین تعهد تهران به «ان‌پی‌تی» تاکید کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۵
متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور منتشر شد
متن طرح سؤال از رئیس‌جمهور در خصوص مسائل اقتصادی موجود در کشور از جمله از هم‌گسیختگی بازار مسکن، خودرو، تورم و ارز را منتشر شد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۳
کرونای فرشید اسماعیلی و دانشگر هم مثبت شد؟
از اردوی استقلال خبر رسیده که تست کرونای محمد دانشگر و فرشید اسماعیلی هم مثبت شده است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۰
شیخ یزبک: آیت الله سیستانی هم نماد مرجعیت و هم نمادی ملی عراق است
«آیت‌الله سیستانی عراق را از قوای تروریسم و تجاوز حفظ کرد و تنها نماد مرجعیت به شمار نمی‌رود بلکه نمادی ملی است.»