|
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ السبت ١٨ ذو الحجّة ١٤٤١ Saturday, August 8, 2020
آرشیو مطالب
گروه خبری:     از تاریخ:     تا تاریخ:    
رئیس جمهوری که به تلویزیون بیشتر از مشاورانش علاقه دارد!
مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید گفت دونالد ترامپ بیشتر از گذراندن وقت با مشاورانش، به تماشای تلویزیون توجه دارد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۰
نقره داغ شدن پرسپولیس در پرونده کالدرون
براساس رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، باشگاه پرسپولیس جمعاً به پرداخت ۷۴۵ هزار دلار به مربیان سابق خود محکوم شده است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۰۷
فیلم| گزارش یک خبرنگار از راهکار جدید برای ادامه زندگی در آمریکا
خبرنگار آمریکایی: واقعا جالبه! در ثروتمندترین کشور جهان، مردم باید غذا نخورند تا بتوانند به زندگی ادامه دهند! من دیدم مردمی بودند که غذا نخورده بودند تا شریک‌شان زندگی‌شان غذا برای خوردن داشته باشد!
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۷
ابتلای کارگران چند کشتارگاه به کرونا/ ترس از موج دوم کرونا در اروپا
ابتلای حدود ١۵٠٠ کارگر کشتارگاه‌های متعدد در آلمان و اتریش، هراس موج دوم کرونا در اروپا را به شدت دامن زده است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۰۰
بی‌اطلاعی مدیر استقلالی از پرونده شفر و استراماچونی!
معاون حقوقی باشگاه استقلال از وضعیت پرونده ۲ سرمربی پیشین این تیم ابراز بی اطلاعی کرد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۵
فیلم| تحلیلگر آمریکایی: اگر آمریکا به روسیه و چین امتیاز هم بدهد آنها با تمدید تحریم تسلیحاتی موافقت نخواهند کرد
«دیوید پولاک» تحلیلگر ارشد اندیشکده مطالعات خاورمیانه واشنگتن در گفتگو با شبکه اماراتی "اسکای نیوز عربی" تاکید کرد: من باور دارم که آمریکا حاضر است حتی امتیازاتی هم به روسیه و چین بدهد تا موافقت آنها را با تمدید این تحریم‌ها به دست آورد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۱
فیلم| استاد دانشگاه کمبریج: ترامپ برای کسب رضایت نتانیاهو و آرای صهیونیست‌ها به ایران فشار وارد می‌کند
دکتر «مکرم خوری مخول» استاد علوم سیاسی دانشگاه کمبریج در گفتگو با "روسیاالیوم" تاکید کرد ما شاهد یک اتفاق مشترک در هجوم آمریکا بر ریال ایران و لیره سوریه و لیره لبنان هستیم، ما می‌توانیم به سادگی آن را نوعی تلاش برای تضعیف محور مقاومت در مقابل نتانیاهو توصیف کنیم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۱
ماجرای افسران سرکش در مراکز اطلاعاتی آمریکا
وزیر خارجه آمریکا در حالی از تامین مالی طالبان توسط روسیه سخن می‌گوید که به گواه تاریخ، آمریکا طالبان را ایجاد کرد تا با حضور شوروی سابق در افغانستان مقابله کند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۴۱
فیلم| شیپور جنگ در آمریکا نواخته شد!
تصاویری از راهپیمایی معترضین مسلح در ایالت جورجیا
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۶
فیلم| نژادپرستی در آمریکا آسیایی‌تبارها را هم به خیابان کشاند!
شهروند آسیایی‌تبار مقیم آمریکا: سفیدپوستان با آسیایی‌تبارها هم رفتاری نژادپرستانه دارند و همین باعث شد من هم به یکی از مطالبه‌گران حقوق برابر سفید پوستان با رنگین پوستان بپیوندم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۲۳
فیلم | فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در نیویورک
هفته گذشته معترضان امریکایی که در محله "بروکلین" نیویورک تجمع کرده بودند، در تقابل با سیاست‌های رسمی واشنگتن شعار دادند و پرچم فلسطین را برافراشتند.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۳
مجیدی: کار ما دروغگویی نیست، شرم کنید
حمله فرهاد مجیدی به سازمان لیگ، وزارت بهداشت، پارس جم و ...
کانال رسمی باشگاه استقلال نوشت: سرمربی استقلال نسبت به حرف و حدیث های یکی دو روز گذشته درباره مبتلایان تیمش به کرونا صحبت های تندی را انجام داد.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۲
واکنش روسیه به گمانه‌زنی درباره حادثه نطنز
آژانس بین‌الملل انرژی اتمی پیش از این در بیانیه‌ای نبود مواد هسته‌ای در سوله حادثه‌دیده در سایت نطنز را تأیید کرده است.
۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۵
پربیننده آر اس اس ادامه
پایگاه خبری تحلیلی جام نیوز
ارتباط با ما درباره ما RSS آرشیو
Top